Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Błędy & Pomysły odnośnie forum Systemy Gry
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:28, 12 Lis 2007    Temat postu:

A czy ustaliliście już w pomysłach wszystko dla wynalazcy? Bo ja nie zauważyłem Smile
Ustalcie opis, bonusy, porządną umiejętność klasową i co zrobić z maną u wynalazcy. Ja wszystkiego nie dam rady sam zrobić Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AVquiraniel Vareneil
Zasłużony



Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:34, 16 Lis 2007    Temat postu:

Cytat:
+ 1 mana/3 lvle
+ 1 charyzmy/3 lvle
+ Błogosławieństwa
+ Leczenie

- Ograniczenie broni do średnich
- Ograniczenie zbroi - do średnich

- Ograniczenie magii do Modlitw
- 15% szans na nieudany atak
- 2x koszt zwinności

Czyli może się leczyć nie posiadając żadnej magii? Fajnie Smile
I co to są:
a)błogosławieństwa (w sensie jak się używa)?
b)średnie bronie?
c)średnie zbroje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:51, 17 Lis 2007    Temat postu:

Tak więc po kolei:

AVquiraniel Vareneil napisał:
- Ograniczenie magii do Modlitw

Czyli Kapłan tworząc postać nie może dać w umiejętności żadnej szkoły magii. Jest w tej kwestii ograniczony tylko do modlitw (no i artefaktów Smile ).
Dobrze prowadzony Kapłan NIE POTRZEBUJE innych szkół magii (i tak ma duże możliwości z samymi Modlitwami Smile )

Cytat:
+ Leczenie
Czyli może się leczyć nie posiadając żadnej magii? Fajnie Smile

Przyznaję, jest to pewna pozostałość po "starej klasie" i w zasadzie można tą sekwencję wyrzucić Smile.
Odpowiadając jednak na pytanie: W zasadzie tak. Jeżeli jego bóg nie jest bogiem śmierci a on sformułuje odpowiednio modlitwę to może się wyleczyć... ale chyba nie o to ci chodziło prawda? Smile
Bez odpowiedniej modlitwy, NIE.

Cytat:
I co to są:
a)błogosławieństwa (w sensie jak się używa)?

Jak wyżej: pozostałość po starej klasie z którą nie bardzo wiedziałem co zrobić Razz
Ja to widzę jednak tak, że kapłan może np. pobłogosławić w imieniu Boga wojsko przed bitwą i ma to ogólne działanie podnoszące morale Smile. Kiedy zrobi to oficjalny Kapłan na pewno działa lepiej niż zrobiłby to wzięty z łapanki menel Very Happy
Jak w życiu Very Happy. Niby nie ma to żadnej widowiskowej mocy, ale skoro Kapłan mówi, że Bóg jest po mojej stronie to może coś w tym jest...
w zasadzie można to wyciąć Very Happy

Cytat:
b)średnie bronie?
c)średnie zbroje?

Widzę teraz mały błąd. Powinno być max średnie Smile
Za średnie bronie uznaję takie, które "można sprawnie używać jedną ręką" (taka kategoria wagowa Smile ). Czyli kapłan może używać toporka, miecza, sztyletu, łuku (kostura też w zasadzie można używać jedną ręką Smile ). Nie może jednak sprawnie wymachiwać dwuręcznym toporem, halabardą, czy strzelać z ciężkiej kuszy. Tak samo nie może też nosić pełnej zbroi płytowej podczas gdy kolczuga, czy nawet zbroja łuskowa nie stanowi raczej przeszkody (od tego kościoły mają Paladynów Smile )
Poprzednio kapłani mieli ograniczenie do broni obuchowych co uważam za nieuzasadnione i po prostu głupie Smile. Nie są jednak wojownikami więc nie powinni używać ciężkiego uzbrojenia (bo byliby wtedy Paladynami Very Happy)

Jeszcze jakieś pytania?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:02, 23 Lis 2007    Temat postu:

Klasy Najemnik, Kowal i Kupiec poszły do piachu. Kowalstwo zostaje przeniesione do zwykłych Umiejętności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:01, 30 Lis 2007    Temat postu:

Zmieniłem w systemach Magii nazewnictwo. Tym Samym dodano
WENĘ - dla Bardów
WIARĘ - dla Paladynów i Kapłanów

Jak tylko wpuszczę Kas na kompa to zostaną wprowadzone odpowiednie zmiany w Kartach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Klonus
Obserwator



Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 1569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Sob 22:22, 26 Sty 2008    Temat postu:

Zauważyłem, że w systemie umiejętnośc zniknęła wzmianka o nauczycielach (nie wiem kiedy, ale kiedyś była). Czy to działąnie zamierzone i czy nauczyciele kiedś się jeszcze pojawią?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:11, 26 Sty 2008    Temat postu:

Nie do końca pamiętam, ale chyba chodziło o nauczycieli umiejętności prawda?
No więc w tej chwili umiejętności można tylko kupić za PU. Gracze, którzy dostawali umiejętności stali się niezwykle silni jak na swój lvl.
W zamian jednak dostaliście Zdolności Specjalne, których to nauczycieli możecie szukać Smile
Ujmę to tak:
Jeśli np. Znajdziesz sobie nauczyciela łucznictwa to raczej nie nauczy cię biegłości w łukach, a jakiejś pożytecznej sztuczki (np. dwie strzały naraz)

Osobiście doszedłem do wniosku, że moi gracze mają szansę na 1 umiejętność (nie zdolność Specjalną ) daną ode mnie (tylko na 1 lvl), a i te daję niechętnie.
Choć ZS mogę przydzielać hurtowo Very Happy

Nie wiem jak w tej kwestii robią inni MG Smile


PS Wyjątek od reguły stanowi Dar Boski, ale chyba jeszcze minie nieco czasu zanim ktoś zdecyduje się takowy przydzielić ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Klonus
Obserwator



Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 1569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 17:20, 03 Lut 2008    Temat postu:

Mam dwie prośby i jedno zapytanie. Może najpierw prośby:
- poproszę zmienić manę w profesjach magii charmowej na odpowiednie nazwy
- poproszę w ostatniej linijce opisu paladyna zmienić słowo "kapłan" na "paladyn"
I jeszcze pytanie:
- Czy ktoś spisując klasy rónoważył je? Jeśli tak, to chciałbym wiedzieć jaka równowaga jest między barbem, który dostaje 2,5 staty/lvl (albo wojownikiem - żeby nie było, że barb jeszcze nie przerobiony jest - który dostaje chyba 1,5 staty/lvl) a kapłanem, który dostaje 1/3 staty/lvl. Tylko nie mówcie, że modlitwa daje takią wielką przewagę nad furią (czy przyspieszeniem). Co prawda podaję najbardziej widoczne różnice, ale radzę się zastanowić nad nimi. Chociażby jaki sens ma 1wiary/3lvl u kapłana czy paladyna - na 3 lvl "średniozamożny" w charma bard (dokładnie rzecz biorąc Galus) ma 39 weny - jaki sens ma więc ten 1/3lvl? Zwłaszcza przy 3HP/lvl u wojownika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Nie 17:52, 03 Lut 2008    Temat postu:

No cóż, myślałeś, że barbarzyńcę wziąłem bo nim chciałem grać? Chciałem mieć złego rycerza w zbroi. (zbroja nigdy mi nie pasowała do barbarzyńcy, wyobrażałem go sobie bez zbroi i koszuli, ale za to z twardą skórą) Chciałem grać wojem ale po porównaniu co mi daje wojownik, a co mi daje barb, wybór padł na barbarzyńcę. Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ar-Pharazon Złoty dnia Nie 19:30, 03 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AVquiraniel Vareneil
Zasłużony



Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:05, 03 Lut 2008    Temat postu:

Chciałem zadać to samo pytanie co Klonus, ale widzę, że mnie uprzedził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Klonus
Obserwator



Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 1569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:19, 03 Lut 2008    Temat postu:

Ar - nie chodzi mi o różnicę między wojem a barbem (ta jest do akceptacji), ale między tymi dwoma a kapłanem i paladynem. Barb dostaje na 1 lvl 5 razy więcej stat niż paladyn (i druid nomen omen) i 7,5 raza więcej niż kapłan. To już chyba lekka przeginka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Pon 10:11, 04 Lut 2008    Temat postu:

A czy ktoś przy dyskusjach o klasach mówił jak je trzeba równoważyć? Nie przypominam sobie. A dyskusja trwała dość długo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:02, 04 Lut 2008    Temat postu:

Cytat:
Mam dwie prośby i jedno zapytanie. Może najpierw prośby:
- poproszę zmienić manę w profesjach magii charmowej na odpowiednie nazwy
- poproszę w ostatniej linijce opisu paladyna zmienić słowo "kapłan" na "paladyn"

Dzięki. Wyleciało mi z głowy.


Po pierwsze primo:
Dyskusja na temat WSZYSTKICH Klas trwa w pomysłach od 7 Października 2007 roku. Co do KAŻDEJ Klasy zadano pytanie na temat bonusów/opisu/Um. Klasowej. Gdybym się za to nie wziął pewnie do dziś mielibyśmy tam wszystkie możliwe Profesje.
Każda Klasa której tam nie ma przeszła taką procedurę propozycja ; kłótnia ; ankieta ; zatwierdzenie.
Innymi słowy wtedy był czas na sprzeciwianie się. Ty Klonus masz małą ulgę bo chyba cię wtedy nie było, ale AVq nie ma tu akurat prawa narzekać ^^

Po drugie primo:
Barbarzyńca, Wynalazca, Druid i Nekromanta NIE ZOSTALI jeszcze zbalansowani z takich czy innych przyczyn i jeśli masz jakieś pomysły to z przyjemnością je tam zobaczę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Demogorgon Biały dnia Pon 11:08, 04 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Pon 11:59, 04 Lut 2008    Temat postu:

A ja z przyjemnością ich tam nie zobaczę Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Klonus
Obserwator



Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 1569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 20:04, 04 Lut 2008    Temat postu:

Rzeczywiście jak była dyskusja, mnie nie było. A jak przyszedłęm, zobaczyłem jakąś listę, która dla mnie najmniejszego sensu nie miała, więc dałem sobie spokój. Czy to oznacza, że zaistniałej sytuacji już nie da się zmienić?
Może żeby skrócić, powiem o jakie zmiany chodzi: kapłan powinien dostać jeszcze +1charm/2lvl, zaś paladyn (wraz z upadłym) +1charm/2lvl i +1siły (albo wytrzymałości)/2lvl. Reszta jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Salietti Mroczny
Zaufany



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:32, 04 Lut 2008    Temat postu:

Po co mi charyzma jak mam 90 czy 75% szans na nieudane zaklęcia? Razz Ja poprosiłem żeby mi dali + do siły ale nie chcieli Very Happy Teraz to mam +1 wyt/2lvle Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Czw 21:14, 07 Lut 2008    Temat postu:

Dodana Pewna Magia.

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ataru
Uznawany



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Opoczno\Warszawa

PostWysłany: Pon 20:31, 18 Lut 2008    Temat postu:

Mam pytanie co do zmian czasu. Mamy dzień i noc w nocy bywa niebezpieczniej niż za dnia zazwyczaj. Czy poprostu grając wieczorem poruszam w nocy po swiecie smoków? Czas sesji ustala zapewne prowadzący. A może jest to jakoś ustalone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:39, 18 Lut 2008    Temat postu:

No więc z czasem jest tak:
Kiedyś mieliśmy takie miejsce w którym zapisywano aktualną porę dnia i datę, ale ponieważ zmieniano to "jak admin se przypomniał" więc porzuciliśmy to Smile

W tej chwili pora dnia zmienia się w zależności od tego co MG pisze w sesji. Gdybyśmy zmieniali pory dnia w czasie rzeczywistym to postaci graczy miałyby niezłą dyskotekę przed oczami ^^ (post1 rano, post2 noc, post3 dwa dni później... a powiedzmy przez ten czas gracz prowadzi sobie z kimś dialog Smile )


PS Ataru, wejdź na gg. Wysłałem ci tam pewną wiadomość.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chali
Przyjęty



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Nie 16:33, 15 Cze 2008    Temat postu:

Ar-Pharazon Złoty napisał:
- Co stanie się ze mną gdy zostanę zabity jako nieumarły? Czy wrócę tutaj? Czy będę mógł wrócić do swojej obecnej postaci? - powiedział Ar lekko wachając się niczym chłopiec mający za chwilę wskoczyć do jeziora o nieznanej głębokości.


Uh, dobre pytanie. Czy po zostaniu nieumarłym przez ucieczkę z Zaświatów, postać, po ponownej.... śmierci, można znów stać się żywą postacią?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następny
Strona 7 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1