Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Błędy & Pomysły odnośnie forum Systemy Gry
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Wto 23:38, 13 Lut 2007    Temat postu:

Wiem, wiem, ale z tym wybiciem zębów, to nie rzucałeś Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drago
Administrator



Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Wrzosowisk Północy...

PostWysłany: Wto 23:49, 13 Lut 2007    Temat postu:

Powiedzmy że kierowały mną pobudki osobiste Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:33, 14 Lut 2007    Temat postu:

Drago napisał:
Nie rzucam przy każdym kroku postaci, bo byłoby to bez sensa Very Happy


Gdyby rzucać do wszystkiego to w życiu nie dostawalibyście postów w takim tempie jak czasami sesja nabiera galopu Smile
Kostką się rzuca tylko w przypadku wydarzeń losowych (przynajmniej ja tak robię Razz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Śro 7:21, 14 Lut 2007    Temat postu:

Offtop, offtop, everybody?

Wiecie, póki co nic nie mówię... ale już kombinuję jakby to wszystko uporządkować i usystematyzować Twisted Evil

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Śro 18:11, 14 Lut 2007    Temat postu:

zrobić program "kostka" Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Galdir
Potwór



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:20, 14 Lut 2007    Temat postu:

ma już elektroniczną kostkę X> nie powiem od kogo xD

Bom skromny xDD


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fist
Zawodowy Zielarz



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Twojego Koszmaru

PostWysłany: Śro 19:41, 14 Lut 2007    Temat postu:

ja pisze w zwiazku z tymi prefesjami...a dokladnie w sprawie nekromanty.

+ 1 mana/2 lvle
+ 1 Inteligencji/3 lvle
+ Nekromancja
- 25% szans na nieudany atak bronią
- Ograniczenie broni do sztyletów/różdżek
- Ograniczenie zbroi - tylko lekkie
- 2x koszt siły

1 int na 3lvle, a mag ma 1 na 1, czy nie za duza rozbierznosc w koncu nekro to tez jakis rodzaj maga. ja bylbym za tym zeby to po rozno bylo.
+ Nekromancja...ale ja juz mam nekromancje jako umiejetnosc, czy to znaczy ze mam ja na 2lvlu?, i czy kosztem nekromancji trace dodatkowa szanse na udany czar?

to tyle co mam narazie do powiedzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Czw 7:40, 15 Lut 2007    Temat postu:

No więc tak... jakby tu, żeby dobrze powiedzieć Razz
1. Ew. można dać inta co 2 lvle, ale jednak necro to nie czysty mag, przyznasz chyba.
2. Nekromancja... no cóż zrobię z tego umiejętność klasową (ale ciiii...) czyli taką wyjątkową i dostępną tylko dla danej klasy. Żeby było większe zróżnicowanie w grze Wink
Chyba, że uznacie, że przesadzam...
W każdym razie to i tak jest u mnie w dziale Plany raczej... Neutral
I to będzie osobna umiejętność - będziesz mógł sobie inną wybrać w takim razie...
Mam nadzieję, że nie mieszam za bardzo Wink

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fist
Zawodowy Zielarz



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Twojego Koszmaru

PostWysłany: Czw 16:15, 15 Lut 2007    Temat postu:

no ale taka rozbieznosc inta powoduje ze nekro ktory nie walcze bronia bila jest o wiele gorszy od zwyklego maga przez mniejsza ilosc inta. mozna by podzielisc jakos nekro na bardziej walczacych lub na bardziej czarujacych. bo teraz jest jak dla mnie bez sensu. ja nie uzywam broni i bede o wiele gorszym czarownikiem niz kazdy inny mag Confused

edit: mowisz ze nekto to nie czysty mag...ja uwazam ze to jest mag, a raczej czarownik...zajmuje sie magia smierci ciemnosci demonami itp. jest magiem w lepnym tego slowa znaczeniu. przywoluje martwych by moc rzucac czar gdy ktos za niego walczy, jakos niewidze zeby nakto, majacy głownie inta ze sztyletem w reku pchal sie do walki. dla mnie nekro to mag.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Czw 17:25, 15 Lut 2007    Temat postu:

Zmieniono klasę nekromanty w następujący sposób :

+ 1 Inteligencji/2 lvle
+ Niewielka odporność na trucizny (+10%)
+ Niewielka odporność na choroby (+10%)
- 35% szans na nieudany atak bronią

Czyli int co 2 lvle zamiast 3, dodane odporności, zwiększona szansa na pudło...

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Galdir
Potwór



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:54, 15 Lut 2007    Temat postu:

Tylko ze - szanse na nieudany atak oznaczają szansę na udany ^^

chyba - 35% szansa na Udany atak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Czw 18:00, 15 Lut 2007    Temat postu:

Niet, nein...

35% na nieudany = 65% na udany...

Tylko, że to oznaczenie kary klasowej.
Bo normalnie wg tego każdy ma 100% na atak.
Co zwykle wychodzi jakby miał 50% jeśli za mną nadążasz ;]

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Galdir
Potwór



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:24, 15 Lut 2007    Temat postu:

wziąłem myślnik za minus xPP Nie jestem debilem (chyba) ~^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Czw 18:29, 15 Lut 2007    Temat postu:

No bo to minus, ale na zasadzie, że plusy to zalety klasy, a minusy to wady klasy...

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fist
Zawodowy Zielarz



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Twojego Koszmaru

PostWysłany: Czw 21:56, 15 Lut 2007    Temat postu:

+ 1 mana/3 lvle
+ 1 Inteligencji/1 lvle
+ Nekromancja (odpornosci, i inne zwiazane ze smiercia)
- 30% szans na nieudany atak bronią
- Ograniczenie broni do sztyletów/różdżek
- Ograniczenie zbroi - tylko lekkie
- 2x koszt siły
- 2x charyzma

myslalem raczej o czym takim, dzieki temu i walczacy i czarujacy sa na rozni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Czw 22:05, 15 Lut 2007    Temat postu:

- 2x charyzma

Że nekro musi być ohydny? xD

Sorry nie mogłem się powstrzymać...

Ech, wiecie co? Najpierw to ja się zajmę um. klasowymi...
No chyba, że inni necro cię poprą...

D.

Edit: albo jeszcze lepiej swoje propozycje dadzą... ja nie jestem necro... (I nie będę...)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Czw 22:50, 15 Lut 2007    Temat postu:

Hahaha, macie czary obronne, po co wam lekkie zbroje Wink moim zdaniem czarodzieje, powinni mieć szaty jakichś czarowników a nie zbroje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fist
Zawodowy Zielarz



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Twojego Koszmaru

PostWysłany: Czw 23:29, 15 Lut 2007    Temat postu:

tez tak uwazam ale Deithe dal taki pomysl...bo w sumie sa dwa rodzaje nekro...walczacy wiecej i wylacznie czarujacy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Galdir
Potwór



Dołączył: 29 Gru 2006
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:03, 16 Lut 2007    Temat postu:

Teee... ja jestem ze pomyslem Fista. O! 1int/lvl mi odpowiada. a nekromancja daje odporności oraz wskrzeszanie. jest ok. xDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fist
Zawodowy Zielarz



Dołączył: 21 Gru 2006
Posty: 921
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Twojego Koszmaru

PostWysłany: Pią 18:49, 16 Lut 2007    Temat postu:

oprucz mnie i Gladira nekto jest jeszcze Kiba ktory obecnie niegra i jakis nowy z tego co pamietam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Następny
Strona 2 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1