Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Błędy & Pomysły odnośnie forum Systemy Gry
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chali
Przyjęty



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Nie 16:31, 01 Lut 2009    Temat postu:

Powiem tak - zubożyliście nas cholernie ;]

Dotychczas początkowy zapas złota pozwalał na kupienie porządnego miecza.

Aktualny nie pozwoli nawet kupić strzał do łuku ^^' Albo ledwo wystarczy.
Cóż, zobaczy się jak bardzo teraz MG będą szastać pieniędzmi w sesji :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 16:49, 01 Lut 2009    Temat postu:

Zauważ że nie wymagamy dopłat do posiadanej broni Wink. Skoro zmieniły się pieniądze, muszą się zmienić nagrody za questy, prawda? Do tej pory nie mieliśmy praktycznie w ogóle systemu monetarnego, albo był jaki się każdemu z MGów umyśliło. Narazie proszę się trzymać ogólnego systemu płatniczego typu kolacyjka - 1 srebrnik. Jak wejdzie nowy system uzbrojenia będzie szczegółowo. Ale żeby wrzucić uzbrojenie muszą być nowe statystyki, żeby nie było zamieszania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Śro 16:48, 04 Mar 2009    Temat postu:

System obrażeń i odporności nie jest zablokowani i ma dziwaczny numer, bo nie sprawdziliśmy czy działa. A nie sprawdzimy naprawdę czy działa dopóki nie będziemy mieli całego systemu w komplecie. Także bez obaw Razz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokaris
Tolerowany



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:16, 12 Mar 2009    Temat postu:

Chciałem w tym poście poruszyć sprawę upadłego paladyna.

Jak zaczynałem grać niewiedziałem zadużo co i jak. Teraz dopiero uświadomiłem sobie że Upadły paladyn (gram nim) jest za słaby w poruwnaniu do wojownika czy barbarzyncy

Wojownik
+3 HP/lvl
+1 siły/lvl
+1 wytrzymałości/3 lvle

- Ograniczenie magii (tylko artefakty)
- 75% szans na nieudany czar
- Koszt inteligencji 2x

Brabarzyńca
+ 2 HP/lvl
+ 2 Siły/lvl
+ 1 Wytrzymałości/2 lvle
+ Furia
- Ograniczenie magii
- 90% szans na nieudany czar
- Koszt inteligencji 3x
- Koszt charymy 2x

Upadły
+ Odwaga (+ do strachu idiotycznie wygląda Smile )
+ 1 Wytrzymałości / 2 lvl

- 75% szans na nieudany czar
- dodatkowe problemy w kontaktach z Kapłanami i Paladynami

Itak zaden z nas nie czaruje wjęc żeczy typu 90% szans na nieudany czar czy koszt inteligencji 3x nie uznaję

Chciałbym prosić aby awans upadłych wyglądał mniej wjęcej tak

Upadły
+ Odwaga (+ do strachu idiotycznie wygląda Smile )
+ 1 Wytrzymałości / 3 lvl
+ 1 Zręczności / lvl
+ 2 HP / lvl

- 75% szans na nieudany czar
- dodatkowe problemy w kontaktach z Kapłanami i Palad

Albo coś w tym stylu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Salietti Mroczny
Zaufany



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:37, 12 Mar 2009    Temat postu:

Hmmm... No cóż, ja tam jak robiłem upadłego to zauważyłem, że systemowo jest najsłabszą postacią w grze ale w sumie miałem to w D (nie w D. tylko w D, a to różnica Razz). I nie, nie będzie tak wyglądał, bo z tego co wiem, to już jest na nowo opracowany tylko trzeba poczekać, aż się komuś zechce zamieścić poprawione klasy O.o A na razie robimy umiejętności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Czw 19:58, 12 Mar 2009    Temat postu:

Ktoś zechce zamieścić poprawione klasy jak będzie na to czas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sokaris
Tolerowany



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:00, 13 Mar 2009    Temat postu:

No to dobrze bo się martwiłem że upadły będzie najsłabszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zayl
Marzyciel



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fotel obrotowy

PostWysłany: Nie 9:39, 10 Maj 2009    Temat postu:

Kas, złotko, co do statystyk PvP... Czemu opis duchowości zawiera stopniowanie mądrości? Przecież był bardzo ładny projekt nazw pod duchowość, zaczynający się od bezdusznego, potem był wypalony itd. Nie wiem, czy tamto wyrzucone zostało, czy przez przypadek tak się zrobiło?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zayl dnia Nie 9:39, 10 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 9:48, 10 Maj 2009    Temat postu:

Ha! Nie wiem. Poszukam tego. Pewnie jest gdzieś w archiwum. Myślałam, że poprawiłam wszystko. Dzięki za uwagi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vel
Obcy



Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:55, 10 Maj 2009    Temat postu:

Sokaris... Po co tą klase wybierałeś? Jak skońćze już system Wynalazcy&Wynalazków to może troszkę Upadłęgo dobuduję Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
Faun



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 1315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 17:49, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Mam pytanie odnośnie statystyk PvP.

Jak działa KP?
To jest wartość, od której odejmujemy obrażenia (a), czy wartość, którą musimy zdobyć, żeby trafić(b)?

a) KP - 100
Obrażenia - 50

Zera zadanych obrażeń

albo

KP - 1
Obrażenia - 100

99 zadanych obrażeń?

b) KP - 50
Zagmatwane liczenie i wynik 49. Pudło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:58, 20 Wrz 2009    Temat postu:

TU znajduje się opis który chyba najlepiej tłumaczy ideę KP. Wklejam go poniżej Smile

Kasandra Wredna napisał:
Klasa Pancerza
- Klasa Pancerza (KP) to wartość która zmniejsza otrzymane obrażenia.
- KP pochodzi od każdej zbroi lub tarczy (w tym magicznych).
- Standardowa KP (dla człowieka ubranego w zwyczajne ubranie) wynosi 0.
- Im wyższa KP tym więcej obrażeń pancerz może powstrzymać (wartość KP odejmuje się od otrzymanych obrażeń).

przykład:
- Gracz ma zbroję która daje mu [7 KP]
- Ktoś atakuje go sztyletem i zadaje 5 obrażeń => 5-7 = -2 obrażeń, czyli przeciwnik nie przebił się przez zbroję i nie zadał obrażeń (ani też nie wyleczył jeśli już ktoś chce się czepiać)
- Ktoś inny atakuje toporem i zadaje 14 obrażeń => 14-7 = 7 obrażeń, czyli zbroja powstrzymała tylko część ciosu.
- Niektóre pancerze mają dodatkowe bonusy do KP przeciw konkretnym typom obrażeń (np. zaklęcie Tarcza Piorunów, które chroni przeciw atakowi bezpośredniemu, ale nie przeciw pociskom, czyli ma KP=0 przeciw pociskom)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Merinid Aleanrahel
Faun



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 1315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 19:15, 20 Wrz 2009    Temat postu:

Przepraszam za swoje niedopatrzenie.
Nie zauważyłem tego tematu w systemie gry.
I dziękuję.

Wszystko się stało takie... bardziej usystematyzowane.

A jak wygląda mechanika trafienia?
Jest gdzieś opisana? Bo niestety nie znalazłem Razz
Z góry przepraszam i dziękuję za pomoc.

I zostaną ujednolicone statystyki do gry PvP i w sesji? (charyzma/duchowość)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 21:11, 20 Wrz 2009    Temat postu:

A czym jest mechanika trafienia? Trafienie wylicza się z poziomu umiejętności np. Walki mieczem. Jeśli osobnik trafia to wylicza się obrażenia na podstawie tego co tam u góry wkleił Demo. Dodatkowo gracz ma szanse na ominięcie pancerza (czyli zignorowanie KP) - 2% za każdy punkt zręczności powyżej 5.
Do tego jeszcze dochodzą dodatkowe szanse na trafienie zależne od statystyk opisanych w umiejętności (zwykle od siły).

Statystyki PvP zastąpią zwykłe, kiedy cały system zostanie przerobiony na nowy. Popatrz jeszcze w dyskusję na temat klas w dziale Pomysły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kevaks
Przybysz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:27, 07 Cze 2010    Temat postu:

Hmm... nie wiem czy to, aby najlepsze miejsce na to, ale może i tak Smile
Nie mogłem znaleźć tego nigdzie na forum... Więc jeśli nie ma to chciałem poruszyć temat podklasy...

Znaczy... to miałoby wyglądać min. tak, że były by np. 2 podklasy dla danej klasy. Tylko to nie było by tak, że w karcie postaci wpisuję sobie, że chcę być magiem, a podklasą będzie mag bitewny, tylko musiałbyś udać się do jakiegoś bractwa magów bitewnych i tam się tego nauczyć, czyli nic innego jak poprzez sesję. O dodatkowych statystykach nie wspominam na razie Smile

Co więcej mam sporo fajnych pomysłów... Wink

Cóż... jeśli nie... to nie zwracajcie na to uwagi... ;P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zayl
Marzyciel



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fotel obrotowy

PostWysłany: Pon 8:51, 07 Cze 2010    Temat postu:

Po pierwsze: umiejętności są podczas przerabiania, gdy skończymy mamy się wziąć za klasy. Wtedy, podczas omawiania klas, możemy rzucać takie pomysły. Z resztą coś w ten deseń już było rzucone... Że może być na przykład wojownik nastawiony na atak, lub obronę. Taki toporny ten przykład, ale mniej więcej o to chodziło. Tymczasem czekamy do czasu przerabiania klas.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kevaks
Przybysz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:57, 07 Cze 2010    Temat postu:

Okey nie ma sprawy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Wto 19:29, 08 Cze 2010    Temat postu:

Właśnie.
Możesz nad tym pomyśleć Kevaks. Problem w tym, że to nie mogłoby być tak, że mag bitewny ma znaczną przewagę nad np. magiem żywiołów. Ja to sobie wyobrażam raczej tak, że jak ktoś jest magiem, ma przynajmniej 4 magie żywiołów to jest Magiem Żywiołów, co mu daje wręcz ograniczenia typu: nie może mieć żadnej z magii żywiołów na Boski. Cóś w tym guście.

Ale popatrz sobie tu: http://www.dragoonworld.fora.pl/dw2-klasy,134/
Trochę już zaczęliśmy babrać przy klasach. Jeśli można prosić, to nie pisz tam narazie. Dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kevaks
Przybysz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:43, 08 Cze 2010    Temat postu:

Ależ mój pomysł polegał na tym, że podklasa będzie się wiązała wraz z wstąpieniem do jakiegoś bractwa np. magów bojowych, którzy i daną postać by wprowadzili w te tajne sztuki Very Happy Myślałem też, przykładowo, żeby zrobić coś takiego jak "schody" Smile Bo przecież mag bitewny, teoretycznie byłby słabszy od takiego maga, który opanował wszystkie żywioły i dlatego, aby stać się takim elemętalistą, należałoby "stać" się magiem bitewnym... Ale to tylko mój poboczny pomysł co do tego Smile ...Jeśli jednak nie to po prostu wyrówna się, żeby nie było, że jedna jest mocniejsza od drugiej.

Tylko tak pokrótce... ile ma być przewidzianych podklas na klasę ? Ja się mogę za to zabrać w każdej chwili Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Strona 11 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1