Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Wieża Magów
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Drakerra / Smocze Ziemie - Królestwo / Draknor
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Pon 10:49, 27 Sie 2007    Temat postu:

Serindrack szybko pije miksturę many, po wyciągnięciu jej z plecaka. Następnie kontynuuje swoje zamiary dotyczące "wybuchu ciemności". Następnie próbuje, zobaczywszy, że uprzednio towarzysze przeciągali dźwignię na końcu pomieszczenia, rzucić linę z kotwiczką w stronę dźwigni, i przeciągnąć ją.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Pon 12:42, 27 Sie 2007    Temat postu:

Dzięki miksturze many, zdołał zregenerować całą swoją energię magiczną. Jednak zdał sobie sprawę z tego, że nie jest w stanie rzucić Wybuchu Ciemności (zajrzyj do Systemu Magii i zobacz jaki jest poziom zaklęcia Wybuch Ciemności). Lina z kotficzką była głupim pomysłem - żywiołak złapał ją, jednym ze swych wodnych ramion i zgniótł kotficzkę. Teraz Serindrack wiedział, że ten żywiołak nie tylko wygląda potężnie. Nurz nie miał pomysłu, podobnie jak pozostali towarzysze... Teraz większość zależała od Serindracka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Pon 12:49, 27 Sie 2007    Temat postu:

Serindrack miota kulę ciemności w stronę potwora. Następnie woła do towarzyszy-Ja go zajmę, wy załatwcie dźwignię!-obraca się, aby towarszysze mogli przebiec do dźwigni, za jego plecami, miotając następne 2 kule ciemności, jedna i druga po 5 sekundach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Pon 16:03, 27 Sie 2007    Temat postu:

Pierwsza kula ciemności trafiła stwora, który zawył gniewnie. Machnął ramieniem, a struga woda odrzuciła Serindracka na nabliższą ścianę. Ranne żebro znów dało się we znaki... Teraz Serindrack zdał sobie sprawę, że w ten sposób na pewno nie dotrą za plecy żywiołaka i marnowanie many na kolejnego kule ciemności było bezsensowne.

Serindrack traci 7 many i 3 HP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Pon 16:05, 27 Sie 2007    Temat postu:

Serindrack miota małą kulę ognia w stronę dżwigni, z zamiarem przesunięcia jej. Jeśli mu się uda to wychodzi, jeśli nie, to rzuca"strach".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Pon 16:13, 27 Sie 2007    Temat postu:

Nim mała kula ognia dotarła celu, wyparowała na "dłoni" potwora. Serindrack rzucił strach na żywiołaka, jednak zaklęcie nie zadziałało! Widać, bestia jest zbyt wielkim wyzwaniem dla takiego zaklęcia.
- Masz zamiar zrobić coś sensownego, czy wolisz utonąć?! - krzyknął zestresowany Nurz.

Serindrack traci 6 many.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Pon 16:16, 27 Sie 2007    Temat postu:

-Uciekamy, trza obmyślić plan!-Serindrack wychodzi z pomieszczenia, i czeka na towarzyszy. Gdy przyjdą, pyta:- No to co robimy? to zbyt ciężki przeciwnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Wto 20:07, 28 Sie 2007    Temat postu:

Gdy tylko wybiegli z pomieszczenia, drzwi zatrzasnęły się i słychać było łomot wody uderzającej o nie.
- Mnie się pytasz? Ja wymyśliłem jak załatwić "Ziemię", Ty musisz poradzić sobie z tym... Więc pospiesz się z tym myśleniem!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Śro 8:59, 29 Sie 2007    Temat postu:

-Ogień. Trzeba go załatwić ogniem. Macie coś co bedzie się dobrze palić, i jest tego dużo?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Śro 19:54, 29 Sie 2007    Temat postu:

- Ty chcesz załatwić tą wodną bestię ogniem? Pff... Idealny pomysł! Jeżeli masz przy sobie magazyn pełen mistrzów magii ognia... Co my mu możemy zrobić? Dźgnąć pochodnią w oko? Jeżeli w ogóle takie ma... Nie będę już podkreślał, że gdyby nie ja nie przeżylibyśmy ani chwili, ale proszę jeszcze raz - wymyśl coś z sensem!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Czw 9:09, 30 Sie 2007    Temat postu:

-Sprubujcie go w jakikolwiek sposób zająć, chociaż na chwilę. Ja przesunę dźwignię, nie dotykając jej.-Serindrack wchodzi, starając się trzymać ściany, a nastepnie telekinetycznie przesunąć dźwignię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Czw 9:36, 30 Sie 2007    Temat postu:

Towarzysze wbiegli tuż za Serindrackiem, biegając po pomiejszczeniu i rzucając w stwora kamieniami by go zdezorientować. Tym czasem Nekromanta powoli, acz skutecznie przesuwał dźwignię. W końcu się udało, czuł jednak, że nie ma już energii na kolejny taki zabieg. Wybiegli z pomieszczenia, a drzwi zatrzasnęły się. "Ogień" stał teraz otworem.
- Nim tam wejdziesz i zaczniesz atakować, radzę obmyślić jakiś porządny plan.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Pią 18:26, 31 Sie 2007    Temat postu:

-Mmm... Woda może go osłabić... Ale skąd wziąć wodę... Chyba że by wypuścić żywiołaka wody na ogień, ale to niemożliwe... a gdyby zrobić dziurę w ścianie, dzielącą pokuj z ogniem i wodą? Co wy na to?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Pią 18:29, 31 Sie 2007    Temat postu:

- No, nareszcie zaczynasz myśleć! Wodny zostanie osłabiony, a ognisty pokonany! Wtedy pozostanie nam tylko powietrzny! A już myslałem, że było złym pomysłem iść z Tobą... No to nie ma na co czekać. Gdybyś zapewnił mi osłonę, skorzystam z wybuchających bełtów i zrobię w ścianie wyrwę. No to jak? Zaczynamy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Pią 18:50, 31 Sie 2007    Temat postu:

-Dobra. No to wchodzimy, tylko z której stronyrobimy dziurę? Hmm... wygodniej będzie mi osłaniać cię po stronie ognistej. Wchodzimy.- Serindrack wchodzi do pokoju "ognia", strzela małą kulę ciemności w stronę żywiołaka. Jak Nurz znajdzie się za mną, to drugą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Sob 10:27, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Serindrack traci 5 many, a obie kule ciemności dotarły celu. W tym czasie Nurz zdążył już prawie stworzyć w ścianie porządną wyrwę. Brakowało już jakichś dwu strzałów, gdy Żywiołak Ognia przesunął się, zagradzając drogę bełtom kusznika! Serindrack musiał coś szybko wymyślić, gdyż przeciwnik nieubłaganie szybkował się do ataku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Sob 17:58, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Serindrack prubuje przesunąć się tak, aby żywiołak chciał go zaatakować, a następnie zrobić unik aby żywiołak sam stworzył dziurę w ścianie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Sob 18:06, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Serindrack nie przewidział zachowania Żywiołaka! Choć próbował uniknąć ciosu, ogień silnie poparzył jego prawą rękę, czyniąc ją niezdolną do użytku. Jednak miało to też swoje plusy - wyrwa w ścianie powstała i nie trwało długo, jak wleciała przez nią potężna wiązka wody! Całe pomieszczenie zaparowało, a Żywiołaki atakowały się na przemian! Nekromanta zdał sobie sprawę, że leży tuż obok dźwigni...

Serindrack traci 5 HP! Nie może używać prawej ręki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Sob 18:22, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Serindrack lewą reką przeciąga dźwignię, dźwiga się na nogi, i (starając trzymać się blisko ściany) wyjść z pomieszczenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Nie 10:32, 02 Wrz 2007    Temat postu:

Wszystko poszło zgrabnie, a drzwi zatrzasnęły się za wybiegającym z pokoju Nekromantą. Teraz pozostało "Powietrze"...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Drakerra / Smocze Ziemie - Królestwo / Draknor Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Następny
Strona 2 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1