Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Groth vs Kherbi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Pobojowisko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Śro 19:23, 13 Maj 2009    Temat postu: Groth vs Kherbi

Widzimy się po raz nie wiem który na śmierdzącej i gnijącej Arenie 2, żeby rozsądzić spór o smak budyniu. Otóż nekromanta Kherbi twierdzi, że budyń śmietankowy jest lepszy, natomiast barbarzyńca Groth uważa, że raczej czekoladowy.

No i teraz oczywiście będą się bić na śmierć, życie, o rację i 10 groszy z sakiewki przegranego. Poza tym Groth może otrzymać za tą walkę 340 PD, a Kherbi - 420.

Walkę poprowadzi Kasandra Wredna, która zapewne wkrótce zupełnie straci węch.

Walkę zaczyna Groth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Czw 15:39, 14 Maj 2009    Temat postu:

Groth spojrzał tylko na nekromnatę. - Zobaczysz, budyń czekoladowy jest lepszy...zamruczał pod nosem. Barbarzyńca tym razem nie rozmawiał z wrogiem ponieważ sprawa ta dotyczy tak poważnej rzeczy jak budyń !!! Ruszył najpierw mocno odbijając się od ziemi. Jego noga poruszyła się w sposób jakby chciała skoczyć w pionie. Po chwili mając nadzieje szybkość oraz siła pędu pokierują go prosto na Kherbiego. Na początku szarży Groth juz trzyma topór jedną ręką w gotowości na atak. Patrzy cały czas na ruchy rąk oraz słowa nekromanty ponieważ jako tako sie na tym zna. Dlaczego? Miał w rodzinie wielkiego maga śmierci zwanego Garretem xD xD xD.

TAK WIEM NIE MOŻNA EDYTOWAĆ !!! Ale żeby nie było ! Gdy Groth bedzie w odpowiedniej odległości ściąga topór i jednym mocnym machnieciem próbuje przeciąć nekromante*


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jerry dnia Sob 17:56, 16 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Czw 15:59, 14 Maj 2009    Temat postu:

Kherbi patrząc na czekoladowego dzikusa, rzuca Wiążące łańcuchy (do skutku) , które mają pojawić się na szyi Grotha, i scisnąc ją.
Następnie, nekromanta stara sie stworzy 3 klony, i przywołać Żywiołak Wody (pomniejsze przywołanie).

Po tych ruchach, Kherbi ucieka, od ocięzałego przeciwnika w Zbroi półpłytowej, uważając również, by wróg go nie trafił toporem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kherbi dnia Czw 22:53, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Sob 17:58, 16 Maj 2009    Temat postu:

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych

Kherbi
HP: 21
mana: 24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji

---------------------------------------------------------------------------------------
Groth rozpoczął szarżę. W zasadzie nie było widać, żeby miał przygotowaną w zamyśle jakąś akcję. Po prostu biegł. Biegł tak dopóki jego szyi nie obwiązały łańcuchy. To Kherbi cisnął zaklęcie (-4 many) i zacisnął więzy. Nie żeby jakoś przesadnie mocno, ale przez chwilę spowolnił przeciwnika.

Potem nekromanta skoncentrował się ponownie i już po chwili stał koło niego jego klon. (-1 many). Żywiołak Wody mimo usilnych starań nie pojawił się.


Następną turę zacznie Kherbi
-------------------------------------------------------------------------------------

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- łańcuchy zawiązane na szyi, zaciśnięte

Kherbi
HP: 21
mana: 19/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- 1 klon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Sob 18:09, 16 Maj 2009    Temat postu:

Nekromanta wraz z klonem, zaczeli oddalać sie od Groth'a, mieszając się. W czasie odwrotu, Kherbi pstryka palcami by przywołac Zywiołaka Wody Pomniejsze Przywołanie

Łancuchy na szyi barbarzyncy zaciskają sie bardziej, by wróg miał problemy z oddychaniem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Sob 19:53, 16 Maj 2009    Temat postu:

...Spojrzał na Kherbiego mordeczym wzrokiem i pokazał minę mającą powiedzieć mu "Myślisz że to mnie powstrzyma przed zmiarzdżeniem ci twarzy ?". Barbarzyńca korzystając ze swojej LEGENDARNEJ SIŁY łapie obiema rękoma łańcuchy, i z przerażającym krew w żyłach krzykiem (dla Maga) rozrywa je. Lecz nie stoji bezczynnie. Jeżeli mu się uda rozerwać więzy, wyrzyca ję i łapie topór, ściąga go z pleców i szarżując na nekromantę z morderczym narzędziem przy lewym boku, krzyczy donośnie chociaż by do wzbudzenia emocji które uczestniczą w dobrej walcę. Gdy do niego podbiegnie na odpowidnią odległość wykonuję pojedynczy młynek mający na celu objęcie obudwu "kherbich". Jeżeli mu się nie uda, próbuje łancuchy maksymalnie rozszerzyć by nie mogły nawet tknąć "czekoladowej" szyji Grotha. Przy rozciąganiu łańcuchów biegnie jak najszybciej może w losowo wybranego Kherbiego (jeżeli tak nie można to tego po prawej). Następnie próbuje powalić cielksiem nekromantę i stratować go. Jeżeli okaże się że nekromanta był "fałszywy" szybko kieruję się w stronę drugiego Kherbiego. Przy owych akcjach uważnie ogląda ruchy oraz pogańsie sztuczki Maga starając się ich unikać i ewentualnie niszczyć (tratować, lamić, dziewiczyć, zabijać Twisted Evil )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 23:53, 17 Maj 2009    Temat postu:

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- łańcuchy zawiązane na szyi, zaciśnięte

Kherbi

HP: 21
mana: 19/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- 1 klon

-------------------------------------------------------------------------------------
Kherbi odbiegł od przeciwnika jednocześnie mieszając się z klonem tak, żeby zdezorientować Grotha. Ta sztuczka nie zadziałała szczególnie dobrze dopóki Kherbi nie spróbował zacisnąć łańcuchów na szyi Grotha. Barbarzyńca poczuł ucisk zaskakująco silny - aż pociemniało mu przed oczami. Wtedy to dwóch nekromantów stało się dla niego jednym i tym samym nekromantą.

Barbarzyńca chwycił łańcuchy i szarpnął. Nie ustąpiły tak szybko jakby się spodziewał. Chyba legendarna siła była równa mocy umysłu Kherbiego, który kontrolował łańcuchy. Drugie szarpnięcie jednak okazało się absolutnie skuteczne. Groth odrzucił łańcuchy.

Kiedy Groth otworzył oczy przy jednym z nekromantów stał twór wielkości kota wyglądający jak woda (-4 many). To była pewna wskazówka. Podbiegł do nich obydwu jako że stali wystarczająco blisko siebie, żeby zaaplikować im młynek. Jednym sprawnym uderzeniem rozciął jednego z nekromantów na pół. Był trochę zawiedziony, że nie zobaczył olbrzymich ilości krwi, a tylko rozwiewający się obłoczek.

No ale teraz Kherbi stracił swojego klona, a przeciwnicy stali bardzo blisko siebie. Zaczęło się robić ciekawie...

Następną turę rozpocznie Groth
-------------------------------------------------------------------------------------

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych


Kherbi
HP: 21
mana: 15/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji

- przyzwany żywiołak Wody


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Pon 13:39, 18 Maj 2009    Temat postu:

- Teraz się zabawimy...Hę he... - Pomyślał Groth. Szybkim ruchem barbarzyńca podniósł Topór na odpowiednią wysokość i jednym mocnym szybkim, ruchem z uderzeniem próbuję przeciąć Nekromąte na poł. Wkłada w tą czynnośc naprawdę dużo siły by akcja była napraaawde szybka i żeby Kherbi miał małą szansę odwrotu. Prawdopodobnie topór wbiję się w ziemie więc Groth nie próbuje go wyjąc lecz od razu podchodzi do następnego ataku. Broń chwilowo zostawia, dodatkowo robiąc szybki krok w przód wyprowadzając ręka cios w brzuch. Drugą atakuję chwilę później i wyprowadza cios w stronę buźki pana "lubie budyń śmietankowy". W razie niepowodzenia stara się dalej wyprowadzac szybkie, proste, w brzuch i w twarz by oszołomić Nekromąte. Cały czas jednak stara się zwarzać na żywiołaka i przynajmniej na niego nienadeptywać.

Do jakiegokolwiek czaru stara się niedoprowadzić wykonując ataki ^^.
Jeżeli jakimś sposobem, topór sie nie wbije stara sę go podnieść i wyprowadzić cięcie z krzywej (to znaczy po przekątnej)

Jeśli myślisz że uwzględnię to co napisane małą czcionką to jesteś w błędzie.
Zaczerwieniłam literówki. Zobaczę je w następnym poście to nie odpiszę.
Kas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Pon 17:02, 18 Maj 2009    Temat postu:

Kherbi natychmiastowo reaguję, uzywając Iluzji: Bólu (do 3 razy sztuka!)

Nastepnie, Nekromanta używa Iluzja: Utrata zmysłu
Po tych zaklęciach, Nekromanta oddala się od barbarzyny, starajac sie uniknac topor (zależnie od sytuacji). Gdy oddali się na odpowiednia odległosc (taką, by Groth nie trafił mnie toporem), uzywam Pomniejsze Przywołanie (Wywern)

Zywiołak
wody, zbliża się do czekoladowego wroga, i atakuje jego nogi (stara sie je odmrozic)


Polskie znaki obowiązują
Kas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Śro 18:44, 20 Maj 2009    Temat postu:

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych


Kherbi

HP: 21
mana: 15/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji

- przyzwany żywiołak Wody


------------------------------------------------------------------------------------
Groth machnął toporem. Powietrze zostało brutalnie przecięte, aż zaświszczało z przerażenia. Tylko powietrze jednak, bo ostrze przeleciało o szerokość dłoni od nekromanty i rzeczywiście wbiło się w ziemię. Ten widać wystraszył się nieco, bo żadna z iluzji nie zadziałała.

Kherbi korzystając z okazji, że Groth stał w dość niewygodnej pozycji do natychmiastowego ataku oddalił się pospiesznie. Był to czyn słuszny, bo poczuł, że barbarzyńska piącha musnęła jego szatę nie czyniąc żadnej krzywdy. Nekromanta minimalnie wyprzedzał barbarzyńcę w tej ucieczce, bo Groth musiał się spionizować po ataku toporem. Tak więc żaden z ataków wręcz nie doszedł do skutku.

Nekromanta był wyraźnie jeszcze zdenerwowany, bo nowy przyzwaniec nie pojawił się, a żywiołak spojrzał na niego z taką ignorancją, jak to tylko zbiornik wodny potrafi i nie ruszył się nawet o cal.

Następną turę rozpocznie Kherbi
-----------------------------------------------------------------------------------

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych


Kherbi

HP: 21
mana: 15/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji

- przyzwany żywiołak Wody


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Czw 7:24, 21 Maj 2009    Temat postu:

Kherbi poraz kolejny używa Iluzja: Utrata zmysłu(wzrok) , oddalając się od barbarzyncy.

Jako kolejną czynność, nekromanta stara się przywołać wywerna (link w poscie wyrzej).

Ostatecznie, czarodziej stara się przekonać zywiołaka, by zaatakował nogi barbarzyncy, i je odmroził.

Nekromanta ciągle oddala się od barbarzyncy, do takiego stopnia, by gdy ten zacznie szarzować, miał czas na zrobienie uniku, albo do rzucena czaru jeżeli go oślepi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Pią 16:39, 22 Maj 2009    Temat postu:

Dobra kurduplu! - Powiedział szeptem...Groth szybko podjął akcją łapiąc topór i mając nadzieje wyrywa go z ziemi. Jeżeli jednak poczuję, że nie da rady zaczyna biec w stronę Kherbiego, zakładając Kastety na dłonie!!! Gdy będzie odpowiednio blisko zaczyna okładać jego twarz pięściami a następnie wykonuję mocny cios w brzuch. Jeżeli jednak uda mu się wyjąć topór z ziemi, szybko zaczyna szarżować nie zważając na nic prze przed siebie z toporem u boku! Jeżeli będzie na odpowiedniej odległości Kherbiego zaczyna wykonywać cięcia na kształt ósemki (To znaczy kieruję tak ostrzem by wykonywało coś na kształt ) Następnie wykonuję młynek mający przedrzeć ten jego w 50% umarły śmietankowy brzuszek.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jerry dnia Pią 17:07, 22 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Pią 20:18, 22 Maj 2009    Temat postu:

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych


Kherbi

HP: 21
mana: 15/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji

- przyzwany żywiołak Wody

---------------------------------------------------------------------------------------
Ogromna siła może czasem być przekleństwem. Groth nie dał rady wyrwać z ziemi topora, który sam tam wbił. Ruszył więc na nekromantę zakładając uprzednio kastety.
Nie padł nagle zwijając się z przerażenia po utracie wzroku, stąd wniosek że zaklęcie nie wyszło. Nad głowami walczących pojawił się natomiast Wywern i zaczął okrążać arenę (-4 many). Biedaczek musiał się strasznie męczyć w tym smrodzie.

Żywiołak wreszcie raczył ruszyć wodniste cielsko i przesunął się w stronę Grotha. Ten był tak zajęty szarżowaniem, że nic nie zauważył. Dostrzegł stwora kiedy ten omiótł mu stopy. Jeszcze nie zrobił wielkiej krzywdy, ale przenikliwe zimno było bardzo nieprzyjemne. Groth nie mógł się skupić na zadawaniu ciosów. Stał teraz ledwie 10 kroków od nekromanty, który mógł do woli napawać się swoim dziełem.


Następną turę rozpocznie Groth
--------------------------------------------------------------------------------------
Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- żywiołak oplata mu nogi


Kherbi

HP: 21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji

- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Sob 12:11, 23 Maj 2009    Temat postu:

- Skup się niedołęgo! Większe chłody przeżywałeś !- pomyślał ze złością do siebie. Machnął raz nogą i ponowił szarżę, co powinno "lekko odsunąć" go od żywiołaka.
(niematerialne ciało czyli chyba nie może się przyczepić do nogi Very Happy)
Lecz jeżeli będzie dalej siedział Groth próbuje go strącić ręką.

- Tylko 10 kroków. Tylko - szepnął ze złością Groth. - Tylko 10 kroków i rozmaślę ci twarz !!! -Krzyknął i rozpoczął ponownie szarżę. Nie zwraca uwagi na małe pogańskie stworzonko tylko bez wytchnienia próbuje dobiec do nekromanty! Gdy do niego dobiegnie okłada go z kastetami w rękach, po twarzy. BAM w nos BĘC w oko JEBUD w szczękę BUM w brzuch. Cały czas nawet, jeśli żywiołak będzie dalej na nim "siedział" cały czas atakuję korzystając ze swojej nadzwyczajnej wytrzymałości x3 co nie powinno zranić barbarzyńcę lub zadać małe obrażenia.

Co chwilę również zerka wzrokiem na Wywerna ^^.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Sob 13:15, 23 Maj 2009    Temat postu:

Kherbi patrzy pogardliwie na Grotha, i wysyła w jego stronę wywerna.
Sam nekromanta zaczyna oddalać się od przeciwnika, starając się pozbawić go wreszcie wzroku! (Iluzja: Utrata zmysłu(wzrok).
Żywiołak nadal atakuje i odmraża nogę czekoladowego wroga.

Po tych czynnościach, Kherbi wyciąga różdzkę, i wymierza pocisk czystej energi w stronę wroga (mogę uzywać różdzki w czasie walki? Gdy Zayl prowadził, miałem taką możliwość)

Mag jest ciągle gotowy, do zrobienia uniku/odskoku przed szarżą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Sob 17:37, 23 Maj 2009    Temat postu:

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- żywiołak oplata mu nogi


Kherbi
HP: 21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji

- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern

-----------------------------------------------------------------------------------
Wywern nadal krążył sobie majestatycznie nad pobojowiskiem demonstrując całkowite nieposłuszeństwo nekromancie.

Groth strzepnął z nogi żywiołaka i pobiegł w stronę nekromanty. Po drodze nie oślepł, co oznacza, że zaklęcie znów się nie udało. Kherbi wyciągnął różdżkę i wystrzelił w kierunku przeciwnika. Pocisk minął go jednak. Być może dlatego, że przeciwnik właśnie stał na wyciągnięcie ręki i już brał zamach. Kherbi niemal błyskawicznie zrobił unik dzięki czemu nie będzie miał całkowicie płaskiej twarzy i opuchniętego oka.

Następnym razem nie miał już takiego szczęścia. Potężne uderzenie w podbródek zakończone nieprzyjemnym chrupnięciem świadczyło, że Kherbi przez jakiś czas nie będzie jadł pokarmów stałych ani zbyt intensywnie mówił (-5HP i złamana szczęka). Nim jednak nekromanta zdążył sobie uzmysłowić, że został trafiony zgiął się w pół pod ciosem w brzuch. Niewątpliwie będą z tego pokaźne siniaki (-2HP).

Następną turę rozpocznie Kherbi
----------------------------------------------------------------------------------

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych


Kherbi
HP: 14/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 9/10 ładunków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Sob 19:11, 23 Maj 2009    Temat postu:

Kherbi używa Wampirzego dotyku , i zasysa życie od Groth'a.
Żywiołak ''płynie'' w stronę wroga, w celu atakowania jego nóg.
Wywer ma rozkaż atakowania Groth'a.

Po użyciu mrocznej magii, nekromanta wystrzeliwuje pocisk z różdżki w głowę wroga (oczy), i zaczyna tworzyć igłę , którą spluwa w twarz dzikusa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Sob 20:43, 23 Maj 2009    Temat postu:

- Myślisz, że zdążysz? - myśli z zadowoleniem Groth. Patrzy przeciwnikowi w oczy i wyprowadza jeszcze jeden cios w szczękę lecz bardziej od góry by szczęka "wbiła się" w głowę szyje czy coś Very Happy. Następnie kolejny zamach i cios w nos. I Ostatni element CoMbA. Groth łapię nekromantę za "kołnierz" podnosząc go lekko i wyprowadzając pięścią cios w brzuch. Następnie Groth korzystając z ręki przy brzuchu nekromanty, barbarzyńca "przerzuca" go tak żeby Kherbi uderzył z impetem o ziemie.
(Kojarzy ktoś tekken 5? Bryan tak robił z czyimś ciałem Twisted Evil )

Potem cały czas stara się wyprowadzać ciosy w twarz przeciwnika starając nie dopuścić do wykonania jakiegokolwiek czaru Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 16:35, 24 Maj 2009    Temat postu:

Groth
HP: 36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych


Kherbi

HP: 14/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 9/10 ładunków

-----------------------------------------------------------------------------------
Groth wyprowadził cios, ale chyba coś nie wycelował za dobrze, albo nie wziął pod uwagę złamanej szczęki, bo trochę się rozminął z twarzą przeciwnika. Kherbi za to zyskał szansę dotknięcia jego ręki, ale nie poczuł przepływu energii, więc dał spokój. Szczęka bolała jak demony, więc nie wydawał przyzwańcom poleceń oddzielnie. Krzyknął tylko jedno myślowe: "Atakować!". Wywern musiał być jeszcze młody i durny, bo udał że rozkazu nie słyszy. Żywiołak popłynął w stronę Grotha.

Cios w nos pochylonego przeciwnika to też nie była łatwizna. Groth szarpnął przytrzymywaną rękę, co doprowadziło Kherbiego do mniej więcej pionu. Kiedy Groth się zamachnął poczuł na nogach lodowate zimno. Zorientował się też, że żywiołak chyba wsiąkł w miękkie nogawki spodni, co przedłużało jego działanie mrożące.

Atak na chwilę zdekoncentrował Grotha i ten opóźnił nieco cios. Właściwie to nie zdążył go zadać. Kherbi szybko uniósł różdżkę i odpalił ładunek. Tym razem poleciał perfekcyjnie w twarz barbarzyńcy. Ładunek zgodnie z zamiarem nekromanty objął głównie oczy. Ból i irytacja sprawiły, że był bardzo silny. Groth traci 10HP i jest na trwale oślepiony.

W trakcie walki Kherbi uznał, że tworzenie czegokolwiek w ustach byłoby wybitnie głupie, więc zrezygnował i z tego.

Następną turę rozpocznie Groth
-----------------------------------------------------------------------------------

Groth
HP: 26/36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- trwale oślepiony uderzeniem magicznego ładunku
- żywiołak wsiąknął w miękkie części jego zbroi - kolana mokre i zimne


Kherbi

HP: 14/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 8/10 ładunków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Pon 11:32, 25 Maj 2009    Temat postu:

-...Grrr... - Warknął. Lekko spanikował lecz po chwili jego panika przerywa krzyk gniewu. Groth próbuję kojarzyć gdzie ostatnio był Kherbi ruszając na niego ze wściekłością. Podczas biegu próbuję również słuchać, czuć zapach jego krwi, oraz czuć (może lekkie) jego stąpanie. Gdy traci sie jeden ze zmysłów następne "automatycznie" sie wyostrzają ^^. Gdy go poczuję ręką bądz inną częścią ciała toooo:

- Jeżeli biegł na niego prosto i nagle go czuję próbuje go stratować, przewrócić, następnie okładać rękoma.

- Jeżeli poczuję go dotknięciem dłoni ręki czy Bóg wie czego, mometalnie sie odwraca i próbuje udeżyć nekromąte pięścią, łokciem czy Bóg wie czym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Pobojowisko Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1