Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Groth vs Kherbi
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Pobojowisko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Pon 16:31, 25 Maj 2009    Temat postu:

Nekromanta robi unik przed ciosami i ucieka od przeciwnika. Będąc dość daleko od niego, wystrzeliwuje 2 magiczne pociski w przeciwnika.

Następnie, czeka na reakcję przeciwnika. Jeżeli wróg ruszy na Kherbiego, mag robi stosowny unik i oddala się znowu. Jeżeli będzie biec w zupełnie innym kierunku, wystrzeliwuje kolejny pocisk

Żywiołak robi to co robił, a wywern w końcu zrozumie chyba, że ma atakować


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kherbi dnia Pon 21:10, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Pon 22:41, 25 Maj 2009    Temat postu:

Groth
HP: 26/36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- trwale oślepiony uderzeniem magicznego ładunku
- żywiołak wsiąknął w miękkie części jego zbroi - kolana mokre i zimne


Kherbi
HP: 14/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 8/10 ładunków


------------------------------------------------------------------------------------
Groth ruszył na oślep w stronę nekromanty. To z tym wyostrzaniem zmysłów to była bujda totalna. Nic takiego się nie działo. Kherbi odbiegł sobie i odskoczył jak tylko chciał.
Pociski minęły barbarzyńcę z daleka, jednak dało mu wyczuł ciepło i dało mu to pewną orientację w położeniu przeciwnika. Wiedział, że stoi naprzeciwko niego.
Wywern spłynął na podłoże i zaczął konsumować coś czego lepiej nie identyfikować. To była olewka totalna.
Groth czuł żywiołaka w spodniach. Zaczynało być lekko zimno. (-1HP). Pobiegł przed siebie. Nekromanta uskoczył, ale niewystarczająco szybko. Oberwał jeszcze raz w tą złamaną szczękę (-7 HP). Te kastety naprawdę wymiatają.
Szczęka bolała nekromantę naprawdę mocno i była złamana jeszcze bardziej. Ale teraz przynajmniej istniała szansa, że Groth nie ma pojęcia gdzie teraz stoi Kherbi.

Następną turę rozpocznie Kherbi
------------------------------------------------------------------------------------

Groth
HP: 25/36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- trwale oślepiony uderzeniem magicznego ładunku
- żywiołak wsiąknął w miękkie części jego zbroi - kolana mokre i zimne


Kherbi
HP: 7/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 6/10 ładunków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Wto 17:46, 26 Maj 2009    Temat postu:

Kherbi ucieka jak najdalej się da od barbarzyńcy, kierując się w stronę wywerna.
Będąc odpowiednio daleko, wystrzeliwuje pocisk z różdzki w stronę wroga.
Po oddaniu strzału, Kherbi zmienia położenie. Jest ciągle gotowy na zrobienie uniku.Następnie, znów wystrzeliwuje jeden pocisk, i po raz kolejny zmienia swoje położenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Śro 15:33, 27 Maj 2009    Temat postu:

Po oddaniu ciosu Groth momentalnie się odwraca przy tym starając dłonia którą udeżył piękną twarz kherbiego złapać za szczęke, ubranie, cokowilek "chwytnego". Jeżeli go złapie stara się go szybko przyciągnąć do siebie co powinno spowodowac przewrócenie nekromanty. Gdy go przewróci, kolanem przygniata brzuch jedną ręką zaczyna dusić a drugą okładać jesczez raz po obolałej szczęce (Jestem Hardcore'm xD) Jeżeli zaś go niezłapie idzie w kierunku gdzie "wyczuł Kherbiego" można by powiedzieć biegnie ponieważ z toporem nie jest traki obciązony. Zaczyna też wymachiwać rękoma w tym kierunky próbując jesczez złapac obolałego śmietankowego maga. Jeżeli go złapie...no coż to co na górze jeżeli nie próbuje go wyszukać słuchem czy cóś (kurcze no słuch zaraz po wzroku jest najważniejszym zmysłem jeżeli nie ma się oczu to tylko na nim można się opierać...no może jesczez na zapachu) W razie gdy nakromanta wystrzeli powinno mu to dac jakiś sygnął podobniez jak wteyd. Tylko że tym razem wsłuchuję się mocniej. Może różdzka robi jakieś charakterystyczne "Bizuuuum".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Czw 19:47, 28 Maj 2009    Temat postu:

Groth
HP: 25/36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- trwale oślepiony uderzeniem magicznego ładunku
- żywiołak wsiąknął w miękkie części jego zbroi - kolana mokre i zimne


Kherbi

HP: 7/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 6/10 ładunków

------------------------------------------------------------------------------------
Groth próbował chwycić przeciwnika, ale ten wywinął się spod jego rąk. W zasadzie to barbarzyńcy niewiele pozostało do roboty. Żywiołak w spodniach nie był specjalnie uciążliwy, choć było trochę zimno (-1 HP). Wykorzystywanie węchu było genialnym pomysłem na arenie pełnej zwłok. Pierwszorzędna myśl. Wyczucie tym zmysłem czegokolwiek graniczyłoby teraz z cudem.

Na szczęście Kherbi wymierzył pocisk nad głową Grotha co dało mu pewną orientację w tym cmentarzysku. Ruszył w stronę przeciwnika, ale ten był już w innym miejscu i właśnie władował mu kolejny pocisk w chroniony kolczugą bok. Zrobiło się trochę cieplej i nic poza tym. To była jednak niezła zbroja. Groth odwrócił się, zrobił kilka kroków i uderzył stopą o coś najwyraźniej wbitego w ziemię. To coś było chyba znajome, chociaż stopą ciężko ocenić...

Następną turę rozpocznie Groth
------------------------------------------------------------------------------------

Groth
HP: 24/36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- trwale oślepiony uderzeniem magicznego ładunku
- żywiołak wsiąknął w miękkie części jego zbroi - kolana mokre i zimne


Kherbi

HP: 7/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 4/10 ładunków


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jerry
Tolerowany



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdzieś z okolic Europy...

PostWysłany: Sob 22:43, 13 Cze 2009    Temat postu:

(Przepraszam że długo nie odpisywałem ale coś mi się działo ze stroną...Przez ten cały czas pojawiało mi się że forum nieistnieje Question)

Groth próbował wymacać rzecz i dowiedzieć się czym ona jest. Po chwili jednak rozumie że pewnie jest to jego kochany oręż ! Ehhh... . Oparł się na nim znużony "rozejrzał się" i pomyśał - Nie mam z nim TERAZ absolutnie żadnych szans. Gdyby tylko...- W tym momencie uniósł szybko głowę z pomysłem ! - Może i głupi pomysł...ale...- Ponownie ślepiec się rozejrzał jakby czegoś szukał. Po chwili rzekł donośnym głosem. - Wywernie i żywiołaku ! Mógłbym wiedzieć czemuż słuchacie tego kmiota !? Wy, starożytne istoty słuchacie się tego prostraka. Ty wywernie, potomku wielkich smoków, które rządziły niegdyś tą ziemią pozwolisz żeby szacunek twojih przodków poszedł na marne !? A ty żywiołaku. Cząstko najpotężniejszego żywiołu ! Który ratuję stworzenia bądź niszczy gatunki. Wy prastare poteżne stworzenia go słuchacie ? Lepiej pokażcie temu niedojrzałemu magowi jak odzywać się do tak potężnych istot. Pomużcie mi a wtedy okażecie swoją prawdziwą potęgo mnie oraz jemu. Jeżeli jednak nie posłuchacie mej rady zniszcie mnie bo mam dość słuchać tej zniewagi *odwraca się*. Następnie czeka wsłuchując się. - Razem możemy go zniszyczyć... - dodaje mrucząc.


*Naprawde już niemam pomysłu. Bo latanie na oślep jest nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudne. Może jak się uda to trochę urozmaici ta przedłużająca się walke Very Happy*


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Nie 10:20, 14 Cze 2009    Temat postu:

Kherbi używa trucizny na ogranizm Grotha.
Następnie, wystrzeliwuje pocisk magicznej energi w twarz/szyję wroga, po czym znowu zmienia swoje położenie tak, by barbarzyńca nie wiedział, gdzie aktualnie znajduje się mag. W razie konieczności Kherbi odbiega w inne miejsce, jeżeli wróg spostrzeże się, gdzie jest jego przeciwnik.
Następnie znów wystrzeliwuje pocisk, i zmienia swoje położenie tak ,by wróg nie wiedział gdzie nekromanta się znajduje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Wto 19:31, 23 Cze 2009    Temat postu:

Groth
HP: 24/36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- trwale oślepiony uderzeniem magicznego ładunku
- żywiołak wsiąknął w miękkie części jego zbroi - kolana mokre i zimne


Kherbi

HP: 7/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 4/10 ładunków

-------------------------------------------------------------------------------------
Groth rzeczywiście znalazł się tuż przy swoim toporze. Kiedy zaczął swoją przemowę poczuł jak w jego portkach żywiołak zaczął się przemieszczać z lekka. Spowodowało to oziębienie w regionach kolanowo łydkowych, które tym razem barbarzyńca odczuł i to poważnie (-5 HP + lekkie odmrożenia).

Groth mówił, a tymczasem Kherbi biedził się z Trucizną. Wytworzył tylko tyle, że próbując uaktywnić czar musiał wysłuchać większej części gadaniny Grotha. A ta swoją drogą dość ciekawa była. Żywiołaka poruszyła. Wywern też nie był taki głupi jakby się mógł wydawać. Słuchał a potem wzniósł się w powietrze i zaczął krążyć.

Kherbi też się zasłuchał. Kiedy już przypomniał sobie gdzie jest i co ma robić wystrzelił pocisk. Ten majestatycznie pomknął w stronę barbarzyńcy i uderzył dokładnie w samiutki środek nosa. Czyściutka energia omiotła twarz barbarzyńcy (-10 HP + poparzona twarz). Wywern spłynął po łuku niżej, ale nadal nie atakował. Głos barbarzyńcy ucichł, więc stwór był zdezorientowany. Nekromanta uderzył znowu. Pocisk uderzył ponownie w przypaloną twarz Grotha tym razem przechodząc na wylot. Groth tego już nie przeżył.

Walkę wygrywa Kherbi. Otrzymuje 420 PD i awansuje na poziom 3.
Groth przegrywa walkę. Otrzymuje 113 PD i awansuje na poziom 3.

-------------------------------------------------------------------------------------
Groth
HP: 0/36
mana: 14
-2% szans do czynności zręcznościowych
+8% do czynności siłowych
- trwale oślepiony uderzeniem magicznego ładunku
- żywiołak wsiąknął w miękkie części jego zbroi - kolana mokre i zimne
- lekkie odmrożenia (-2 HP/ turę)
- dziura od magicznego pocisku przez środek głowy


Kherbi

HP: 7/21
mana: 11/24
-2% szans do czynności zręcznościowych
+6% do czynności wymagających inteligencji
- złamana szczęka - nie może używać zaklęć z elementem werbalnym
- przyzwany żywiołak Wody
- przyzwany Wywern
- różdżka 2/10 ładunków


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasandra Wredna dnia Wto 19:33, 23 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Pobojowisko Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1