Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Kedar Czarna Dłoń

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Cmentarz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kedar
Zagubiony



Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 17:09, 25 Kwi 2010    Temat postu: Kedar Czarna Dłoń

1. Imię: Kedar Czarna dłoń

2. Płeć: Mężczyzna

3. Narodowość: Draknorczyk

4. Klasa: Łotrzyk

+ 1 Zręczności/lvl
+ 25% szans na odnalezienie pułapek
+ 15% szans na udane rozbrojenie
+ 5% szans na trafienie krytyczne

- Ograniczenie broni - tylko lekkie
- Ograniczenie zbroi - tylko lekkie

5. Wygląd postaci, jej cechy charakterystyczne i znaki szczególne.
Kedar mierzy 185 cm, waży 70 kg. Średnio zbudowany, siłaczem to on nie jest. Brunet (krótko przystrzyżone włosy) o jasnozielonych oczach. Na prawym policzku można zauważyć małą bliznę. Romański nos, szelmowski uśmiech, lekko ciemniejsza karnacja wyróżniają go z tłumu i zwracają uwagę kobiet. Gdy używa magii ciemności na spodzie jego lewej dłoni pojawia się czarne znamię w kształcie węża zjadającego własny ogon (Uroboros). Wygląda niepozornie, ale lepiej go mieć za przyjaciela niż wroga.

6. Ubranie w, którym zwykle chodzi.
Na co dzień Kedar nosi płaszcz z kapturem w ciemnych odcieniach, błękitu, brązu, lub zieleni. Pod to zakłada pancerz skórzany i lnianą koszulę. Zwykle też nosi czarne spodnie. Buty skórzane ledwo sięgają za kostkę i idealnie nadają się do biegania. Zimą zakłada płaszcz obszyty futrem od spodu, buty za kostkę wyściełane króliczą skórą. Pod szyją zawsze ma maskę, którą w każdej chwili może zasłonić część twarzy.

7. Wygląd zbroi i broni.
Pomiędzy płaszczem, a pancerzem w pochwie na plecach znajduję się krótki miecz. Został "znaleziony" przez Kedara podczas jednej przygody. W pozłacanej rękojeści tkwi krwistoczerwony rubin i na ostrzu jest wyryta inskrypcja "obyś nigdy nie zapomniał Graelu". Kiedyś próbował dojść do kogo należał ten miecz, ale nigdy się nie dowiedział czegokolwiek o jego dawnym właścicielu. Przy bogato zdobionym pasie nosi sztylet o zakrzywionym ostrzu. Wykonany z najlepszego srebra, z kilkoma szmaragdami.

8. Historia postaci:
Kerak, jego ojciec, był kupcem z Darkor, Huanta, matka pochodziła z Wolnego Miasta Lumaris. Kedar wychowywał się beztrosko, nawet trochę nudnawo. Rodzice chcieli żeby został dyplomatą. Od najmłodszych lat popisywał się zręcznością i sztuczkami sprawiając, że jego matka, rodowita Lumaryjka była z niego bardzo dumna. W dzieciństwie gdy się zdenerwował, bądź był bardzo przestraszony umierały dookoła niego drobne żyjątka. Nikt nie umiał tego wyjaśnić. Kedar też zauważył, że kiedy źle komuś życzył to naprawdę zdarzało się coś nieprzyjemnego tamtej osobie. Te czynniki sprawiły, że Kedar nauczył się kontrolować swoje emocje.
W wieku 17 lat wyprawiono mu specjalne przyjęcie urodzinowe. Bowiem w tym wieku młodzieniec wg. tradycji staje się mężczyzną. Na początku odbywała się zwykła impreza z przyjaciółmi, później jest tylko ciekawiej. Następnie solenizant dostawał pieniądze na "usługi" pewnych kobiet i szedł do domu publicznego, a później miał wrócić najniebezpieczniejszą z dróg. Podczas powrotu napadnięto go.
Było ciemno, straszliwie ciemno tej nocy. Pijany Kedar starał się dojść do kolejnej latarni. Nagle zauważył kilka postaci, powoli się do niego zbliżały. Kedar nie był wstanie uciekać, więc pogadał z nimi. Byli to łotrzycy - gang siódemki. Ze stoickim spokojem przekonał ich do tego, że jest więcej wart żywy, niż martwy. Najwyższy zawiązał mu na oczach chustę, reszta obwiązała go liną jak prosię.
Obudził się w zatęchłej piwnicy. Obok niego siedział stary człowiek w ciemnej todze. Ten mag ciemności otoczył opieką łotrzyków. Kedar został jego uczniem i członkiem gangu siódemki. Prowadził podwójne życie. W ciągu dnia kształcił się na dyplomatę, a w nocy był rzezimieszkiem. Od razu zauważyli jego talent magiczny i docenili wrodzoną zręczność. Sławę im przyniosła "akcja" podczas, której ukradli królewski złoto z konwoju. Tam właśnie nadano mu przydomek, z dwóch powodów:
1. Był specem od czarnej roboty ("przekonywał" innych do zmiany zachowania, zwiadowca.)
2. Gdy używał magii ciemności na spodzie jego lewej dłoni pojawiało się czarne znamię.
Lendrix (tak nazywał się mag) też nie wiedział co to za tajemniczy znak.
W jednej z wypraw na szczęście Kedar nie brał udziału . Wtedy połowę gangu złapano. Musiał uciekać. Zwiał do ciotki w Lumaris. Tam przez dwa lata dalej szkolił się w fachu łotrzyka. Wyspecjalizował się w skrytobójstwach (w ten sposób zarabiał na życie). Już nie chciał powrócić do Darknor. Poszukiwał osoby, która powie mu cokolwiek na temat jego znamienia i nauczy go innych czarów ciemności.

9.Umiejętności główne:
- Walka Bronią Kłującą - Specjalizacja: Sztylety i noże - Poziom 1 (Początkujący)
- Magia Ciemności - Poziom 2 (Praktykant)
- Skradanie się - Poziom 1 (Początkujący)
- Wtapianie się w otoczenie - Specjalizacja: Maskowanie - Poziom 1 (Początkujący)

Umiejętność Wrodzona:
- Retoryka - Poziom 1 (Początkujący)

Umiejętność Klasowa:
- Otwieranie zamków - Poziom 1 (Początkujący)



10.Statystyki:

Lvl: 2
PD: 410/600

Punkty Statystyk do rozdania: 0
Punktów Umiejętności do rozdania: 0

Siła: 0
Wytrzymałość: 0
Zręczność: 8 (+1 narodowość, +2 klasa - wliczone)
Charyzma: 2
Inteligencja: 3

HP: 8/9 (+2 klasa - wliczone)
Mana: 17

Przynależność: brak
Stan Specjalny:
- Lekkie zamroczenie

Stan sakiewki: 3 srebrniki

11.Statystyki PvP

Siła: 4/10
Wytrzymałość: 5/10
Zręczność: 8/10 (+1 narodowość - wliczone)
Duchowość: 1/10
Inteligencja: 7/10

HP: 22
mana: 30
KP: 4

12.Ekwipunek

Ekwipunek aktywny:
- Zbroja skórzana – jakość tandetna - KP = 4 (sieczne -2 KP)
- sztylet - jakość zwykła - O = 4-11 - wymagania siła 1

Ekwipunek dodatkowy:
- krótki miecz na plecach - jakość tandetna - O = 4-18, wymagana siła 4
- płaszcz podróżny
- wytrychy
- 7 metrów liny
- bukłak z wodą, mięso i pół bochenka chleba
- 5 Słabych Esencji Leczniczych (1-5HP)
- 3 Słabe Esencje Many (1-5 many)
- 2 słabe trucizny (1-3 HP przez 1-3 tur)
- 3 kije
- szmaty
- łatwopalna substancja - prawdopodobnie ropa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Cmentarz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1