Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Kerende

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Cmentarz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kerende
Ateista z Wyboru



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 1982
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 23:38, 11 Lut 2010    Temat postu: Kerende

1. Imię: Kerende z Sierpowego Wybrzeża

2. Płeć: Mężczyzna

3. Narodowość: Wyspiarz

4. Klasa: Mag

+ 1 mana/lvl
+ 1 Inteligencji/1 lvl
+ Dar magii (+ 25% szans na udany czar)

- 25% na nieudany atak bronią
- 1 HP/2 lvle
- Ograniczenie broni do sztyletów/kijów/różdżek
- Ograniczenie pancerzy do szat
- Koszt siły 2x

5. Wygląd, cechy charakterystyczne: Można rzec, że jest typowym wyspiarzem. Średniego wzrostu, całkiem nieźle zbudowany, ale nie jest on atletą. Wybrał inną drogę, a więc i mięśnie pozostały nieruszone od lat. Postanowił odróżnić się od swoich pobratymców i zapuścił więcej niż jeden warkoczyk. Po prawej stronie ma takich sześć, a po lewej jest całkiem łysy. Jednak nadal zdradzają go te oczy...

6. Ubranie: Zazwyczaj ma na sobie czarne spodnie i biała koszulę. Na to nakłada poncho. Pewną tajemniczość stara się podkreślić kapeluszem z dużym rondem.

7. Zbroja i broń: Zbroi nie nosi. Ma ze sobą tylko długi kij. Jest on wykonany z mocnego drewna, a zarazem lekkiego. Nie wyróżnia się jakoś specjalnie. Nie ma żadnych magicznych udoskonaleń i innych "gratisów". Jest mniej więcej równy z nim. W połowie zrobiony uchwyt z lekkiego wgłębienia i owinięty materiałem.

8. Historia postaci:
Kerende urodził się w jednej z wielu wiosek położonych na wyspach Ichtan Otah. Jego rodzice nie zginęli i trzymają się bardzo dobrze. Nawet ojciec jego matki żyje i nie raz potrafi go zadziwić swoją zwinnością. Żył w bardzo dobrych stosunkach z rodziną i okoliczną ludnością. Rozwijał się jak normalny Wyspiarz. W wieku siedmiu lat zaczął przejawiać skłonności magiczne. Jednak różniły go trochę cechy charakteru. Był bardziej stanowczy, pewny swego i nie dawał łatwo za wygraną. Miał jakiś dar przekonywania innych osób. Jego słowa niczym przepełnione magią działały cuda. Jak dorósł zostało to wykorzystane. Najpierw zaczął się udzielać regionalnie. Rozwiązywał wszelkie spory niczym za dotknięciem magicznej różdżki. Potem coś większego. Sprawy administracyjne nie były przeszkodą nie do przejścia. W końcu został zasłyszany przez wyżej postawionych Wyspiarzy. Wylądował u boku doradców państwowych. Tak przynajmniej nazywają to pozycję ludzie zachodu. Potem postanowili, ale on także, że stosunki międzynarodowe zależą od osób jego pokroju. Więc został dyplomatą. Postanowił wyruszyć ku Sannastrze, w końcu był ambitny, ale dalekiej rozłąki z domem chybaby nie zniósł.

9. Umiejętności:
- Iluzjonizm - Poziom 2 (Praktykant)
- Retoryka - Poziom 1 (Początkujący)
- Fałszerstwo - Poziom 1 (Początkujący)
- Walka Bronią Obuchową - Specjalizacja: Kije - Poziom 1 (Początkujący)

Umiejętność wrodzona:
- Naturalna Magia Wody - Poziom 2 (Praktykant)

Umiejętność klasowa:
-Oszczędzanie Mocy - Poziom 1 (Początkujący)

Znajomość Języków:
-Wyspiarski - bardzo dobrze;
-Standardowy Wspólny - bardzo dobrze;
-Sannicki - komunikatywny z ukierunkowaniem na słownictwo dyplomatyczne;
-----------------------------------------------------------------------------------

10. Statystyki

Lvl: 5
PD: 1850/2100

PU do rozdana: 1
PS do rozdania: 0

Siła - 1
Wytrzymałość - 0
Zręczność - 2
Charyzma - 6
Inteligencja - 13 (+1 narodowość, +5 klasa - wliczone)

HP: 9 (+2 klasa - wliczone)
Mana: 62/66 (+5 klasa - wliczone)

Przynależność:
- Dyplomata Wyspiarzy w Sannastrze
Stany specjalne: Brak

Stan sakiewki: 8 złociszy

11. Statystyki PvP
Siła - 4 /10
Wytrzymałość - 4 /10
Zręczność - 4 / 10
Duchowość - 3 / 10
Inteligencja - 10 / 10 (+1 narodowość - wliczone)

HP: 31
mana: 84
KP: 3 (+3 zbroja - wliczone)


12. Ekwipunek:
Ekwipunek aktywny:
- Pancho - szara maga - jakość zwykła - KP = 3 (magiczne +14) - wymagana inteligencja 6
- Kij - jakość zwykła - O = 4-14, wymagana siła 4

Ekwipunek dodatkowy:
- Bukłak wody
- Bochenek chleba
- Drogie sztylety (pozostawione z tamtego ekwipunku; bez KP itp, ponieważ nie będą one wykorzystywane w ten sposób)
- Muszla służąca do kontaktu z przełożonymi (nalanie do niej wody umożliwia kontakt)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kerende dnia Wto 19:57, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Cmentarz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1