Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
System obrażeń i odporności v 1,5.01

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Sob 18:04, 28 Lut 2009    Temat postu: System obrażeń i odporności v 1,5.01

SYSTEM OBRAŻEŃ I ODPORNOŚCI

Ogółem:
- Każda broń czy zaklęcie posiada minimalną i maksymalną ilość obrażeń jakie może zadać przy trafieniu (opisywane np. 1-5).
- Gdy gracz (czy przeciwnik) trafi cel (czyli uda mu się rzut za odpowiednią umiejętność) MG rzuca kostką zadane obrażenia z podanego zakresu (czyli broń z zakresem 1-5 może zadać za jednym ciosem 1,2,3,4 lub 5 obrażeń).

Modyfikatory:
- Statystyki mogą wpływać na wysokość obrażeń (czyli modyfikować je).
- Siła odpowiada za wysokość obrażeń od broni konwencjonalnej, zaś inteligencja za obrażenia magiczne.
- Za każdy punkt Siły/Inteligencji różny od 5, wynik rzutu na obrażenia rośnie lub maleje o 1. Nie może jednak wyjść poza zakres maksymalnych obrażeń broni ani w jedną ani w drugą stronę. Jeśli zaklęcie zadaje minimum 3 obrażeń to statystyki tego nie obniżą.
- Za każdy punkt Zręczności powyżej 5, gracz otrzymuje 2% szans na zignorowanie pancerza lub tarczy przeciwnika (nie dotyczy tarcz magicznych).

przykład:
Tandetny Sztylet (1-5 obrażeń); rzut na obrażenia wyszedł 3
GraczA (5 siły) zadaje 3 obrażeń (przeciętna siła = obrażenia bez zmian)
GraczB (3 siły) zadaje 1 obrażeń (3-2 za siłę poniżej 5)
GraczC (6 siły) zadaje 4 obrażeń (3+1 za siłę powyżej 5)
GraczD (14 siły) zadaje 5 obrażeń (3+9 za siłę, ale nie może przekroczyć max obrażeń czyli w tym przypadku 5)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasandra Wredna dnia Śro 16:47, 04 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Sob 18:08, 28 Lut 2009    Temat postu:

Klasa Pancerza
- Klasa Pancerza (KP) to wartość która zmniejsza otrzymane obrażenia.
- KP pochodzi od każdej zbroi lub tarczy (w tym magicznych).
- Standardowa KP (dla człowieka ubranego w zwyczajne ubranie) wynosi 0.
- Im wyższa KP tym więcej obrażeń pancerz może powstrzymać (wartość KP odejmuje się od otrzymanych obrażeń).

przykład:
- Gracz ma zbroję która daje mu [7 KP]
- Ktoś atakuje go sztyletem i zadaje 5 obrażeń => 5-7 = -2 obrażeń, czyli przeciwnik nie przebił się przez zbroję i nie zadał obrażeń (ani też nie wyleczył jeśli już ktoś chce się czepiać)
- Ktoś inny atakuje toporem i zadaje 14 obrażeń => 14-7 = 7 obrażeń, czyli zbroja powstrzymała tylko część ciosu.
- Niektóre pancerze mają dodatkowe bonusy do KP przeciw konkretnym typom obrażeń (np. zaklęcie Tarcza Piorunów, które chroni przeciw atakowi bezpośredniemu, ale nie przeciw pociskom, czyli ma KP=0 przeciw pociskom)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1