Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Trzy stany

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Światy Multiversum / Piraci z Karaibów / System Gry PzK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 17:32, 28 Maj 2015    Temat postu: Trzy stany

W grze istnieją trzy stany, gdzie każdy odpowiada za inne rzeczy

Ciało - Dom duszy, określa nasze możliwości w świecie, a wbrew pozorom jeden człowiek dokonać może wiele. Gracz traci pkt ciała wraz z obrażeniami które dostaje. Kiedy straci wszystkie, umiera

Umysł - Określa to ile postać wie, pojmuje, jej elokwencje, oraz potwierdza człowieczeństwo i jego zdrowe zmysły. Wraz z różnymi traumatycznymi przeżyciami gracz traci pkt umysłu chyląc sie ku obłędowi. W przypadku spadku wszystkich punktów do 0, gracz traci kontrole nad postacią.

Dusza - Ukazuje jakie jest sumienie człowieka, wraz ze złymi uczynkami gracz traci pkt duszy. Ktoś opętany także traci wszystkie pkt duszy, do czasu powrotu do siebie, co niezawsze następuje. Gracz wtedy także traci kontole nad graczem. Wtedy najczęstszym ratunkiem, pozostaje spalenie na stosie.

Budowa odpowiada za pkt Ciała
Wiarygodność odpowiada za pkt Umysłu
Wiara odpowiada za pkt Duszy

1 pkt umiejętności = 10 pkt stanu

Ciało = PŻ (punkty żywotności)
Umysł = PN (punkty normalności)
Dusza = PS (punkty sumienia)

To było tak ogólnie na ten temat, jeszcze parę szczegółów które być może kiedyś będziesz miał okazje wykorzystać

Ciało - Gdy mamy ujemne punkty życia, oznacza to że nie żyjemy, jednak w niektórych przypadkach jest wtedy jeszcze możliwa gra. Jednak wątpię aby ci to odpowiadało, a już osobom ci towarzyszącym na pewno, mało kto lubi zapach i widok zgnilizny.

Umysł - W porządku, jeżeli umiesz dobrze grać ewentualnie możesz grać dalej z ujemnymi punktami PN, jednak nie ma co ukrywać, twoja wiarygodność też przy tym spada. A, i jeszcze polecałbym załatwienie sobie opiekuna aby odpowiadał za twoje czyny. Jednak jak by nie patrzeć może jest w tym coś dobrego, bo obok tych ludzi którzy będą patrzeć na ciebie z obawą, znajdą sie i tacy którzy będą ci współczuć. Ech, gdybyś tylko jeszcze chciał to wykorzystać

Dusza - Jednak jedynym wyjątkiem w umiejętnościach gdzie możemy wpisać 0 jest pole "Wiara", ale tylko w sytuacji gdy postać nie wyznaje Stwórcy, ma zły charakter bądź ma zamiar sprzymierzyć się z demonami. Wtedy mamy 0 PS na początku gry, a przy pierwszym spotkaniu z demonami dostajemy 3 PS. Daje nam to małą ochronę, jeżeli nadal nie będziemy mieli zamiaru podnieść swej wiary szybko te punkty dojdą do 0 a wtedy już ostatecznie poddamy się woli złych mocy. Gracz wtedy nie kończy gry jeżeli ma zamiar grać po stronie zła. Wtedy wraz z wypełnianiem zadań demonów współczynnik "Wiara" staje sie ujemny, a im większy minus sobie zapewnimy, tym więcej mamy szans nieskończenia gry jako opętani. Ponadto, ujemne punkty wiary pozwalają nam na rzucanie zaklęć mocy demonicznych, ale o tym więcej w dziale Magia w grze. I nie zapominaj, demony nie będą ciebie miały zamiaru uśmiercić, dopóki będziesz wykonywał ich polecenia, chociaż... Niby jako że nie czytają twoich myśli, intencje zawsze możesz mieć inne. Ja bym tam jednak nie ryzykował, i tak już masz przesrane od strony inkwizytorów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Światy Multiversum / Piraci z Karaibów / System Gry PzK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1