Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Najwyższa Rada / Komnata Władców Losu / Sesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Pon 19:27, 31 Maj 2010    Temat postu:

Zasada jest taka, że jeśli potrzebujesz miasta portowego w tym rejonie to je wymyśl, a dostanie osobne podforum. Łatwizna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Pon 19:35, 31 Maj 2010    Temat postu:

Nazwa: Teyraa
Opis: Główny port Imperium, na północ od Sannastry
Prosiu o takie podforum. Co prawda, minie trochę czasu, zanim Tasi zdąży tam dotrzeć, ale chciałem się ubezpieczyć Very Happy
Opis dałbym bardziej szczegółowy, barwny, epicki etc., ale chyba nie jest potrzebny? Bo opis podforum, jak widzę, powinien być zwięzły. Jeśli jednak przyda się opis rozbudowany, to mogę napisać :]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Pon 20:22, 31 Maj 2010    Temat postu:

A może by tak w każdej krainie zrobić temat z mapką, zaznaczeniem na bieżąco dodawanych miast i ich opisem? Albo oddzielny dział w geografii z lepszym opisaniem krain? Narazie niewiele tego jest, ale podejrzewam że się rozrośnie. A wtedy nie będzie trzeba polować na każdego dodającego miastko żeby się dowiedzieć o co mu chodziło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 20:25, 31 Maj 2010    Temat postu:

Mogę się zająć mapkami państw, które jak wiadomo i tak każdy MG dostosowuje do swoich potrzeb, ale wraz z potrzebą dodania nowego miasta mógłbym takowe dopisać i zaznaczyć mniej więcej. Na KC (forum piratach) robiłem już podobne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Pon 20:37, 31 Maj 2010    Temat postu:

Według mnie wystarczyłoby zwyczajnie powycinać fragmenty z dużej mapy z opisami krain i doopisać.

No ale to moje zdanie i ktoś się może nie zgodzić (chociaż nie sądzę, skoro już Eroon się zgłosił do brudnej roboty...) Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Pon 21:15, 31 Maj 2010    Temat postu:

Mhm... Imperium w ogóle było zaniedbane jakoś, moim zdaniem.
Ponieważ może się przydać przy dokładnych opisach krain, opis Teyryy:

Teyraa to największe miasto portowe Imperium. Gdy mówi się, że Sannastra to serce kraju, nie sposób nie wspomnieć i o Teyrzee, jako o jego płucach. Bo choć Sannastra to główny ośrodek, z którego kraj czerpie zyski, to dzięki właśnie Teyrzee miejscowe dobra mogą przerodzić się w gotówkę.
Miasto znajduje się prosto na północ od stolicy, na terenie niezbyt urodzajnym, w porównaniu do tego w głębi kontynentu. Do Sannastry prowadzi stąd prosty i bezpieczny szlak, wykorzystywany przez ogromną ilość karawan, idących w obie strony.
Moc miasta nie opiera się w żadnym stopniu na rzemieślnictwie, czy dobrach naturalnych, ale na wszystkich towarach, które przezeń przepływają w ramach handlu między resztą świata, a wnętrzem kraju. Miejscowy teren był po prostu idealny do tego jednego celu, czyli wybudowania na nim portu, jednak na tym kończą się jego zalety - to jedno z nielicznych miejsc w Imperium, które nie zostało obdarzone bujną roślinnością.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Nie 21:00, 06 Cze 2010    Temat postu:

A ja mam pytanie, jak się popłynie na wschód od wysp wschodu, to czy się dopłynie do Lumaris? Czy też mapa świata jest tylko istotniejszym skrawkiem globu i droga do Lumaris na wschód zajmie więcej czasu??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Nie 21:39, 06 Cze 2010    Temat postu:

Ja bym powiedział, że jest dwojako, bo z jednej strony jest to wszystko co znamy i droga z Wysp do Lumaris jest, choć nieco dłuższa niż wynika to z mapy (ale są znane szlaki), a z drugiej nikt nie mówi, że nie może być jakiś zaginionych lądów/wysp/places off the map itd... ja bym to tak ujął ;]

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 15:19, 14 Cze 2010    Temat postu:

Czy każdy z graczy umie jeździć konno? W spisie umiejętności tego nie ma, czy też jest to Zdolność Specjalna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Pon 15:34, 14 Cze 2010    Temat postu:

Ciężko mi powiedzieć, bo mam takiego Massa, który nie dość, że jest Nizirem (naród koniarzy) to jeszcze nie potrafi jeździć konno xP

Wydaje mi się, że jest coś takiego jak Jeździectwo, czy coś i to powinna być umiejętność jak każda inna.

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zayl
Marzyciel



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fotel obrotowy

PostWysłany: Pon 17:29, 14 Cze 2010    Temat postu:

Jest umiejętność (którą nawet posiada moja postać) i jest ona już przerobiona, ustalona i w ogóle super, cycuś, glanc, malina. Innymi słowy była już o niej debata.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pon 17:41, 14 Cze 2010    Temat postu:

No to trzeba dodać do spisu bo tam nie ma Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Śro 22:11, 16 Cze 2010    Temat postu:

hej a czy każde państwo (Królestwo Draknorr, a Imperium np) ma swoją główną religię państwową? Czy panuje politeizm? A może każdy kontynent ma swój własny panteon bóstw? Akceptują wszystkie bóstwa czczone w ich państwie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Śro 22:19, 16 Cze 2010    Temat postu:

Ogólnie panuje politeizm, a panteon jest wspólny. Zwykle akceptują wszystkich chyba, że są jakieś szczególne wskazania, że nie ;]

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 20:48, 17 Cze 2010    Temat postu:

E tam, czyli tak naprawdę te bóstwa są i tyle, czasem se ktoś wymyśli nowe, ale nikt się nie zastanawiał jak to wygląda w świecie, że niby ujdzie w tłumie... akurat!!! bzdura!!!

Czemu niby w Koryn mają wielbić tak samo boga kowali i ognia jak opiekuna lasów, gdzie tam od diabła mają drzew? Świeże Imperium wyznaje taką samą wiarę jak legendarne, wiele doświadczone przez czas i wydarzenia Królestwo? A może jednak tak, o tak! I będzie to bóg szaleństwa co by pasowało, a może nawet też śmierci, choć nekromantów ściga inkwizycja?

Nie! Nie zgadzam się, i niech nawet wybuchnie przez to święta wojna między państwami XP

Proponuję zrobić drzewo genealogiczne bóstw, hierarchię władzy, główne miejsca kultu kogo i gdzie. I w ogóle poświęcić im trochę więcej czasu. Co za tym idzie odda to też głębszy charakter konkretnego państwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Czw 21:10, 17 Cze 2010    Temat postu:

Powiem tak: a zrobisz to? Bo wszystko ładnie, pięknie, tylko widzisz zwyczajnie nie ma się komu tym zająć... i nie pytam czy się podejmiesz, tylko czy zrobisz, bo podejmowało się już wiele osób wielu rzeczy, a efektów w większości brak :p

D.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Pią 8:55, 18 Cze 2010    Temat postu:

Hmm, kto wie, mamy teraz dużo czasu, jak zrobię zarys to wrzucę do odpowiedniego tematu z pomysłąmi Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Najwyższa Rada / Komnata Władców Losu / Sesje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1