Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
System Śmierci v. 1.01

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Śro 18:15, 18 Lip 2007    Temat postu: System Śmierci v. 1.01

W przypadku śmierci Gracza (jego postaci) w Sesji następuje przewidywany poniżej scenariusz:

1. Gracz umiera. Oznacza to, że jego ciało nie zdradza oznak życiowych we fragmencie Sesji uznawanym za świat realny, a jego dusza oddziela się od ciała i wyrusza ku Dominium Śmierci.

Dodatkowo: Wraz z Graczem umiera JEDEN przedmiot z którym gracz był najbardziej związany emocjonalnie, gdyż multiwersum Krainy Smoków uznaje taki przedmiot za część postaci, określające ją i będące jej integralną częścią. Jednakże nawet jeśli przedmioty te posiadają magiczne właściwości, bądź służą za broń w Dominium NIE MOŻNA ich używać. Ubranie (ale NIE ZBROJA) jest uznawane za duszę za część jestestwa i nieświadomie przenosi się wraz z nią do Dominium. Uwaga!: Możliwa jest większa liczba przedmiotów TYLKO, gdy:
- Przedmioty stanowią parę. (Np. buty, kolczyki, para jednakich sztyletów itd.)
- Przedmioty stanowią integralny komplet. (Np. komplet wytrychów, kołczan strzał itd.)

2. Gracz trafia do Dominium Śmierci i nastaje długi jak mgnienie oka (w Sesyjnych realiach) moment mroku, gdy przed Graczem postawiony jest pierwszy wybór:
- Ma możliwość skończyć grę. Jeśli rozwój postaci zadowala Gracza, bądź też znudziła go prowadzona postać i ma ochotę poprowadzić inną, może rzucić ją w wir Nieznanego. Wtedy też Karta Postaci zostaje przeniesiona do Mauzoleum, wraz ze stosownym opisem. Postać nie może być już przywrócona.
- Ma możliwość kontynuować grę. Pojawia sie wtedy w jednej z rzeczywistości Dominium Śmierci (zwanego też niekiedy Zaświatami) i jego zadaniem jest powrót do świata realnego.

Jeśli Gracz zdecyduje się dalej prowadzić postać:

3. Rzeczywistości napotkane w Dominium Śmierci w praktyce mogą być skrajnie różne i w zasadzie nieskończone, ograniczone tylko nawiązywaniem do koncepcji świata poza grobowego. Mogą to być piekła, raje, otchłanie, a także jedno z tysięcy innych możliwości. Zadaniem gracza w tym momencie jest poradzenie sobie z napotkaną rzeczywistością i powrócić do świata realnego. Nie koniecznie musi być to trudne, ale z pewnością nie będzie łatwe. Gracz najprawdopodobniej napotka na swojej drodze kilka, bądź wiele postaci, które będą do niego różnie nastawione. Jednakże niezależnie od nastawienia wszystkie będą próbowały wyprawić Gracza w Nieznane (co równa się ostatecznej śmierci postaci!). Mogą to czynić otwarcie, bądź skrycie, a nawet bezwiednie - to nie ich wina, to ich rola.
Dodatkowo: Należy pamiętać, że śmierć w Dominium (śmierć duszy) czy to w trakcie walki, czy w jakiejkolwiek innej sytuacji powoduje nieodwołalną śmierć postaci i miejsce w Mauzoleum!

4. W czasie wydostawania się z Zaświatów przed Graczem kolejny wybór:
- Może po prostu uciec. Ma to niewątpliwie wiele zalet, gdyż nie wymaga zbytniego wysiłku i nie wzbudza zbytnich podejrzeń SD (Sług Dominium = napotkanych postaci niezależnych). Jednakże ma poważny minus, gdyż w takim wypadku postać pojawia się w świecie jako nieumarły (rodzaj zależny przede wszystkim od rodzaju śmierci i sposobu życia postaci). Jako taki zmuszony jest nieustannie dbać o ciało (czego nie zapewnia już martwy mózg). Może mieć to nieprzyjemne, fatalne skutki. (Nie da się także odrodzić przedmiotu, który umarł z Graczem - pozostaje on duchem widocznym tylko dla właściciela).
- Może poszukiwać w Dominium energii niezbędnej do odrodzenia swojego ciała. Może ona przyjmować dowolny kształt, ale najczęściej spotyka się ją jako lewitujące kule, różnej wielkości i barwy. Zazwyczaj wystarczą tylko trzy na osobę, by w pełni zregenerować duszę i ciało postaci. Dzięki czemu po wydostaniu się do świata realnego postać odradza się w nowym ciele, ze swoim ubraniem i unikalnym przedmiotem, który zabrał ze sobą do Dominium. Jednakże poszukiwanie kul może nastręczać problemów, nie tylko z szukaniem, ale i z SD, gdyż nie patrzą oni przychylnie na takie praktyki (z oczywistych przyczyn zakłócające ich pracę) więc nawet dotąd przyjaźni SD mogą się obrócić przeciw Graczom, jeśli przyłapią ich na zbieraniu kul energii.

5. Powrót do świata realnego.
- Jeśli postać wraca bez energii - jej dusza obejmuje w posiadanie swoje stare ciało i staje się nieumarłym (jeśli ciało się rozpadło staje się duchem). Nie może odtworzyć swego unikalnego przedmiotu i jest zobowiązany zadbać o funkcje życiowe organizmu, chyba, że nie dba o konsekwencje używania zniszczonego ciała.
- Jeśli postać wraca z energią - pojawia się w nowym ciele, wraz z odtworzonym przedmiotem który zabrał w Zaświaty i ubraniem. Pojawia się zwykle niedaleko swego poprzedniego ciała, wiec może zabrać pozostałe, wartościowe rzeczy. Ponieważ ta sama materia nie może istnieć w dwóch miejscach jednocześnie, stare ciało ulega dezintegracji, gdy tylko dotknie go nowe, pozostawiając przedmioty.

Dodatkowo: Jeśli postać zabił inny Gracz może on zabrać z ciała całe złoto i dwie losowe rzeczy z ekwipunku pokonanego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> System Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1