Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Kherbi

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Spis Ludności (Karty Postaci)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kherbi
Tolerowany



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnobyl

PostWysłany: Sob 18:28, 21 Lut 2009    Temat postu: Kherbi

1. Imię: Kherbi

2. Płeć: Mężczyzna

3. Narodowość: Wyspiarz

4. Klasa: Nekromanta

+ 1 Inteligencji/1 lvl
+ Nekromancja
+ Niewielka odporność na trucizny (+10%)
+ Niewielka odporność na choroby (+10%)
- 35% szans na nieudany atak bronią
- Ograniczenie broni do sztyletów/różdżek
- Ograniczenie zbroi - żadne zbroje
- 2x koszt siły
- 2x koszt charyzmy

5. Wygląd postaci, jej cechy charakterystyczne i znaki szczególne.
Kherbi ma 180cm. Ma długie, białe włosy, oraz czerwone oczy (albinos). Jest szczupły.
6. Ubranie, w którym zwykle chodzi.
Kherbi nosi czarną szatę, z zielonymi aplikacjami. Z tyłu głowy ma pojemny kaptur. Pod szata znajdują się jedwabne spodnie. Nosi do tego czarne, skórzane buty.

7. Wygląd zbroi i broni.
<szata>

Różdżka jest zrobiona z kości. Zakończona jest ona ludzką czaszką dziecka. Czaszka potrafi gadać, i jest bardzo charyzmatyczna (6 pkt. charyzmy). Kherbi otrzymał różdżkę od mistrza.
Nawet, gdy nekromanta nie jest wstanie mówić, czaszka robi to za niego (rzuca czary,mówi ect.) Jeśli nekromanta pozwoli, czaszka zaczyna ,,żyć". Mówi to co chce ect., jednak nie może rzucać zaklęć sama z siebie ani na polecenie Kherbiego, gdy ten sam nie może mówić.

8. Historia postaci

Kherbi spędził 14 lat na tratwie. Nauczył się łowić, i obrabiać ryby. W wieku 16 lat osiadł w wiosce rybackiej, gdzie pomagał rodzinie prowadzić sklep rybny. Rok później opuścił wioskę, i wyruszył do Draknor. Po drodze spotkał nekromantę, który chciał nauczać innych ,,najlepszej" z rodzajów magii. Po upływie 6 lat, młody rybak opanował magię śmierci. Wrócił na szlak, jednak już nie planował wyruszyć do Draknor.

9. Umiejętności Główne:
- Magia ciemności- Poziom 1 (Początkujący)
- Magia Przywołań- Poziom 1 (Początkujący)
- Uniki - Specjalizacja: Unikanie ciosów - Poziom 1 (Początkujący) -
- Walka Bronią Obuchową - Specjalizacja: Kije, pałki i kostury - Poziom 1 (Początkujący)

Umiejętność Wrodzona:
- Magia wody - Poziom 1 (Początkujący)

Umiejętność Klasowa:
- Nekromancja - Poziom 3 (Biegły)

Zdolności specjalne:


------------------------------
10. Statystyki

Poziom 5

PD: 1710/2100

PS do rozdania: 0
PU do rozdania: 1

Siła: 0
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 1
Charyzma: 0
Inteligencja: 18 (+1 narodowość, +5 klasa - wliczone)

HP: 24/24 (+5 klasa - wliczone)
Mana: 49/80

Przynależność:
Stan specjalny:


Stan sakiewki: 26 srebrników

11. Statystyki PvP:

Siła: 5 /10
Wytrzymałość: 6 /10
Zręczność: 4 /10
Duchowość: 2 /10
Inteligencja: 8 /10 (+1 narodowość - wliczone)

HP: 51
mana: 65
KP: 3 (+3 szata - wliczone)


12. Ekwipunek
Ekwipunek aktywny:
- szata maga - jakość zwykła - KP=3 (magiczne +14), wymagana inteligencja 6
- kij - jakość tandetna - O=2-13, wymagana siła 5

Ekwipunek dodatkowy:
- różdżka - jakość tandetna - 10 ładunków - O=4-10 (magia)
- 2 Silne Esencje Lecznicze (11-18 Hp)
- 4 Silne Esencje Many (11-18 many)
- Bukłak z wodą
- Prowiant na tydzień
- 5 bandaży
- kawałek mięsa konia
- 3 srebrne amulety


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Spis Ludności (Karty Postaci) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1