Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Ar-Pharazon Złoty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Spis Ludności (Karty Postaci)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Pią 0:09, 02 Lut 2007    Temat postu: Ar-Pharazon Złoty

1. Imię i Przydomek: Ar-Pharazon Złoty

2. Płeć: Mężczyzna

3. Narodowość: Silinota

4. Klasa: Barbarzyńca

+ 2 HP/lvl
+ 2 Siły/lvl
+ 1 Wytrzymałości/2 lvle
+ Furia
- Ograniczenie magii
- 90% szans na nieudany czar
- Koszt inteligencji 3x
- Koszt charyzmy 2x

5. Wygląd, cechy charakterystyczne: Wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna, o długich, czarnych włosach i twarzy pokrytej bliznami. Trudno określić jego charakter, raz jest dobrym i pomocnym rycerzem, innym razem ujawnia sie jego barbarzyńska natura.


6. Ubranie w którym najczęściej chodzi: Zawsze chodzi w pełnej zbroi. Nie ukrywa jej pod żadnym płaszczem czy łachmanem, chyba, że nie chce by zbyt wiele oczów było na niego skierowanych.


7. Wygląd zbroi, i broni (dla magów płaszcza, czy kostura):
Olbrzymi, niezwykle ciężki, dobrej jakości Topór Bojowy ze srebrnymi wykończeniami i ozdobami. Mierzy prawie tyle co jego właściciel i jest niezwykle śmiercionośną bronią. Minusem jest jednak to, że jeśli barbarzyńca ma uszkodzoną, którąś z rąk, to nie może w żaden sposób posługiwać się tym toporem, ponieważ jest za ciężki. Całe ciało barbarzyńcy szczelnie zakrywa czarna, pełna zbroja płytowa, zrobiona z niezwykle wytrzymałej stali. W skład zbroi wchodzą ciężkie i opancerzone buty i nagolenniki, które pokrywają całe ciało od pasa w dół. Najmocniejszym miejscem zbroi jest fragment osłaniający brzuch i klatkę piersiową. Na ramionach znajdują się dość wytrzymałe naramienniki, które łączą się ze stalowymi rękawicami. Kark oraz szyję zasłania specjalny stalowy kołnierz, dochodzący do hełmu i kończący się parę centymetrów pod nim. Hełm nie jest otwierany. Barbarzyńca ściąga go przez głowę, co jest wcale takie proste. Z boków hełmu wystają dwa ostre rogi, którymi barbarzyńca może przebić nawet dość mocną osłonę. Cała, czarna zbroja wygląda imponująco, a hełm z dwoma strasznymi rogami nadaje całej postaci mrożący krew w żyłach wygląd.
UMAGICZNIENIE ZBROI -->>


9. Historia postaci: Darkwater było spokojną mieściną na archipelagu Wysp Wschodu. Spokojne życie mieszkańców nie było zakłócane przez napady korsarzy czy piratów... Nic nie wskazywało na to co miało się stać w bliskiej przyszłości...
Dnia pewnego, czasu gdy słońce jeszcze nie pojawiło się na horyzoncie, posłaniec Nathan wyruszył do Farland. Droga z Darkwater do Farland, długa, więc nikt się nie zdziwił jak nawet po tygodniu nie pojawił się w stolicy. Jednak czas mijał. Arcymag Nigrim martwił się tym, że posłaniec cały czas się nie zjawia. Postanowił skorzystać ze swej magicznej kuli. Wymówił słowa inkantacji i spojrzał się w obraz, który się ukazał. Przeraził się widząc głowę Nathana nabitą na pal. Co gorsza pal był wbity pośrodku obozu barbarzyńców... Mag machnięciem ręki rozproszył iluzję i wyruszył z nowymi wiadomościami do Darkwater, o zbliżającym się do nich niebezpieczeństwie. Nie zdążył jednak na czas.

W mieście Darkwater, mieszkała pewna rodzina, rodzice z jednym synem o imieniu Ar-Pharazon. Syn miał zaledwie 7 lat, jego ojciec, był jednym ze strażników, głównej bramy miasta. Pewnej nocy, gdy w Darkwater, wszyscy już prawie spali, a na murach było zaledwie kilku strażników, w pobliskim lesie pojawiła się horda barbarzyńców. Byli dzicy i rządni krwi. Barbarzyńcy, po cichu, przemykali w cieniu, czekali w krzakach nieopodal głównej bramy. Kilku z nich miało łuki i strzały, z których zaczęli celować, do strażników będących na murach... minęło kilka sekund, w powietrzu dało się słyszeć świst, a potem jęki kilku trafionych strażników... po krótkim czasie wszystko umilkło. Barbarzyńcy wybiegli z krzaków, i poczęli rzucać liny, zakończone metalowymi hakami, na mury, zaczepiając haki o nie... następnie zaczęli się wspinać po linach, jeden po drugim. Tymczasem w domu małego Ar-Pharazona ojciec przygotowywał się do zmiany warty na murach. Poprawił mundur, pocałował żonę i wyszedł... Ar-Pharazon nigdy więcej go nie zobaczył. Matka Ar-Pharazona, zobaczyła na zewnątrz jakiś cień przebiegający po ulicy, za nim następny i następny... podeszła bliżej okna by zobaczyć dokładnie co się dzieje... wtem pękła szyba w oknie i strzała wystrzelona z łuku jednego z barbarzyńców ugodziła kobietę w szyje, ta, martwa padła na ziemię. Po chwili, do domu wszedł jeden z barbarzyńców... na polu słychać już było wrzaski mordowanych ludzi, oraz odgłosy walki, dzikus tymczasem podszedł do śpiącego Ar-Paharazona, spojrzał na jego oczy. Szybkim ruchem, zarzucił śpiącego chłopca na ramię i wyszedł.
Horda barbarzyńców, wycofała się z miasta nad ranem, pozostawiając za sobą gruzy, zgliszcza i tysiące ciał. Barbarzyńcy zabrali chłopca, wraz z łupami do swego obozu, który jak się okazało później leżał niecałe 5 godzin drogi od miasta.

Barbarzyńcy wychowywali chłopca na, żądnego krwi i zemsty łotra. Po wielu latach grabieży i podobnych, horda barbarzyńców zmniejszyła się do zaledwie grupy. Ar-Pahrazon, był już dorosłym mężczyzną, jego bronią był olbrzymi topór... wśród barbarzyńców nikt nie posiadał większego niźli on. Pewnego dnia, kiedy Ar, wyszedł z obozu, na samotną wyprawę łupieszczą, na drogę leśną, zauważył, że drogą jedzie stary mag. Nie wyglądał najlepiej, barbarzyńca wyskoczyła na drogę, i rzucił się w stronę jadącego na koniu czarodzieja. Ten nawet nie drgnął jechał dalej spokojnie drogą, gdy Ar był już blisko, czarodziej wypowiedział tajemne zaklęcie, i barbarzyńca został sparaliżowany od stóp do głowy... jednak słyszał głos czarodzieja, który mówił - Nie ładnie jest napadać na samotnego starca... czyż nie pamiętasz już, czego uczył Cie twój ojciec, Ar-Pharazonie... w momencie mówienia tych słów przez czarodzieja paraliż ustąpił, i olbrzymi mężczyzna upadł na ziemie. Po chwili szybko zerwał się na nogi. - Skąd znasz moje imię?, kim jesteś?, czy znałeś mego ojca?, czy wiedziałeś kim był? - zapytał Ar - Moje imię brzmi Nigrim. Nie znałem twego ojca, jednak czytając w twej pamięci, widziałem wiele rzeczy... Ci których uważasz za przyjaciół, gdy miałeś 7 lat zabili twego ojca i matkę, a Ciebie porwali, byś był taki jak oni. To Ci sami barbarzyńcy, z którymi żyjesz na co dzień zabili twego ojca i matkę -odpowiedział mędrzec, oraz uniósł rękę w pożegnalnym geście i ruszył niczym wiatr przed siebie. Ar-Pharazon, przypomniał sobie obraz jego matki i ojca, gdy jeszcze żyli. Zebrała w nim złość... wpadł w dziki szał, pobiegł czym prędzej do obozu. Gdy dotarł do swego celu, bez żadnego słowa, wyciągnął topór i zaczął mordować innych dzikusów. Po pewnym czasie, został tylko on sam, w zasłanym ciałami obozie barbarzyńskim. Pomyślał, że nadszedł czas, by ruszyć w świat, chwycił swój olbrzymi topór, i ruszył przed siebie....




_________________
8. Umiejętności:
- Celność - Poziom 1 (Początkujący)
- Walka bronią sieczną - Specjalizacja: Topory dwuręczne - Poziom 3 (Biegły)
- Odporność na magię - Poziom 1 (Początkujący)
- Kontratak - Poziom 1 (Początkujący)
- Dowodzenie dużą grupą - Poziom 1 (Początkujący) (od MG)
- Budownictwo - Poziom 2 (Praktykant) (od MG)

Umiejętność wrodzona:
- Wspinaczka - Poziom 1 (Początkujący)

Umiejętność klasowa:
- Furia - Poziom 4 (Mistrz)

Zdolności specjalne:
- Nadzwyczajna Regeneracja
------------------------------------------------------------------------------------

9. STATYSTYKI

Lvl: 13
PD: 10300/10500

Punkty Statystyk do rozdania: 0
Punktów Umiejętności do rozdania: 1

Siła - 40 (+1 narodowość, + 26 klasa - wliczone)
Wytrzymałość - 18 (+6 klasa - wliczone)
Zręczność - 7
Charyzma - 0
Inteligencja - 0

HP: 31/97 (wliczone +26 klasa)
Mana: 5

Przynależność: Brak
Stany specjalne:

Obecny stan sakiewki: 1 srebrnik 54 groszy

10. Statystyki PvP

Siła: 10 /10 (+1 narodowość - wliczone)
Wytrzymałość: 7 /10
Zręczność: 2 /10 (-2 zbroja wliczone)
Duchowość: 1 /10
Inteligencja: 3 /10

HP: 127
mana: 47
KP: 40 (+39 zbroja - wliczone)

11. Ekwipunek:
Ekwipunek aktywny:
- Pełna Zbroja Płytowa pokryta runami i ciepła - jakość dobra - KP = 39 (obuchowe -6, magiczne -5, kłute bez kusz +5), wymagana siła 8, zręczność -2:
---- Umagicznienie 1. - zadaje obrażenia od ognia
---- Umagicznienie 2. - wzmocnienie stali - KP +8 (doliczone)
---- Umagicznienie 3. - ...
- Topór Smoczej Krwi - przedmiot legendarny - przytroczony na plecach/w potężnych łapskach Ar'a, O = 17-47, wymagana siła 5
- Amulet 1 - Amulet Większego Odbicia: Naszyjnik w kształcie czarnej czaszki ze świecącymi oczyma - odbijający wszelkie ciosy/ataki lecące na właściciela z szybkością większą niż 36m/s, (Ładunków: 5/10) (chwilowo brak)

Ekwipunek dodatkowy:
- Srebrny Sztylet przy pasie - jakość tandetna - O = 2-10, wymagana siła 1
- Dwa zwoje podpisane "Historia Ar'a Barbarzyńcy" - schowane pod zbroją
- Bukłak z wodą - przy pasie
- Torba Łowcy Głów marki MerKanT - zawieszona na plecach, (mieści do 30 głów)
- 3x Boska Wykałaczka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Spis Ludności (Karty Postaci) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1