Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Zasady ogólne v. 1.06

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Wto 17:58, 31 Lip 2007    Temat postu: Zasady ogólne v. 1.06

Regulamin walk PvP:

1. Arena służy do walk PvP.

2. Walki odbywają się równolegle do sesji. Oznacza to, że nie trzeba przerywać swojego questa, żeby walczyć PvP.

3. Gracze rozpoczynają walkę z pełnią HP i many.

4. Jeden gracz może prowadzić tylko jedną walkę naraz

5. Walki prowadzi MG. Jest on zobowiązany do używania kostek w trakcie walki oraz wykorzystywania systemu stanów specjalnych.

6. Nie można używać eliksirów many i życia.

7. Gracz który straci wszystkie HP przegrywa walkę, ale nie ponosi konsekwencji związanych ze śmiercią.

8. Broń, zbroja i inne przedmioty graczy, które ulegną zniszczeniu w sesji PvP nie ulega zniszczeniu w normalnej grze. Nie można zabrać z aren żadnych przedmiotów oprócz tych, które są nagroda w walce. Areny są sprzątane po każdej walce (nie zostają na nich żadne przedmioty należące do graczy).

9. Gracze umawiają się na walkę PvP przez forum prywatne lub komunikator. Następnie ustalają cel pojedynku, wybierają arenę i proszą jednego z MG o poprowadzenie ich walki. MG wylicza PD, jakie gracze mogą otrzymać za walkę i zakłada (np. Misiek vs Kotek) odpowiedni temat na Arenie.

10. W razie dłuższej nieobecności danego gracza, walka zostaje wstrzymana, ustanawiany tymczasowy remis, a przeciwnik nieobecnego, o ile sam jest obecny, może dalej walczyć na arenie. Po powrocie nieobecnego możliwe jest wznowienie walki na wcześniej ustalonych zasadach.

11. Mistrz Areny (MA) zajmuje się sędziowaniem walk na arenie.

Wielki Mistrz Areny (WMA) zajmuje się nadzorem nad Mistrzami Areny, utrzymuje porządek na Arenie, oraz rozdziela prace między jej członków. Może tez prowadzić walki na arenie, aczkolwiek nie jest to jego obowiązkiem.

12. Różnica poziomów walczących nie może być większa niż 2.

W przypadku, gdy gracze będą chcieli walczyć mimo większej różnicy poziomów, to postać na wyższym poziomie musi dać słabszemu odpowiednie "fory", zadowalające zarówno walczących jak i MA. Jednak różnica poziomów nawet wtedy nie może być większa niż 4 poziomy.



Zasady obliczania PD.

1. Za wygraną walkę
Pierwsze trzy walki każdego gracza:
- każdy z graczy otrzymuje za walkę 300 PD
- do tego gracz na niższym lvlu otrzymuje 50PD * różnica lvli graczy
- dodatkowo dolicza się punkty za różnicę statystyk; gracz o niższej ilości PS dostaje 5PD * różnica PS danej umiejętności.

Kolejne walki:
- 150PD za walkę
- 30PD * różnica poziomów dla słabszego gracza
- 5PD* różnica statystyk

2. Za przegraną walkę
- gracz otrzymuje 1/3 PD które mógłby dostać za wygraną

3. W przypadku ewidentnego remisu
- każdy z graczy otrzymuje 2/3 PD, które mógłby otrzymać za wygraną; do statystyk remis liczy się jak pół wygranej Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasandra Wredna dnia Wto 18:45, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1