Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Areny

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Śro 15:08, 01 Sie 2007    Temat postu: Areny

W tym temacie zebrano areny, na których można rozgrywać walki PvP.

Arenom nadajemy kolejne numery.

Opis areny powinien zawiarać jej wymiary, kształt, rodzaj podłoża, przeszkody terenowe i inne które można wykorzystać grając. Opcjonalnie można dodać rysunek areny.

Proszę dodać warunki pogodowe, jakie mogą zaistnieć na każdej z aren (w punktach). Jako 1 podajemy warunki normalne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasandra Wredna dnia Wto 11:18, 21 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Czw 13:43, 02 Sie 2007    Temat postu:

1. Arena Wolnej Przestrzeni

Jest to teren, ogrodzony murem o wysokości trzech metrów. Samo pole walki ma kształt okręgu, o średnicy około 60 dużych kroków. Podłoże areny jest wyłożone ziemią, sztywno i równo. Na terenie tejże znajdują się 3 rozłożyste drzewa, wysokości nie większej niż dwóch wojowników i 4 pokaźne skały. Na murach, kamieniach, drzewach i podłożu wydać ślady po walkach, a konkretnie przecięcia, rysy, dziury, odbicia stóp i wiele innych. Arena jest sprzątana po każdej walce i stosownie przygotowywana do każdej kolejnej. Ponad murami widać miejsca dla osób chętnych do oglądania odbywających się walk.


Rysunek by Salietti


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kaleb dnia Sob 11:02, 04 Sie 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AVquiraniel Vareneil
Zasłużony



Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:58, 02 Sie 2007    Temat postu:

2. Arena

Jest to arena w kształcie koła o promieniu około 25 stóp, otoczona polem siłowym w kształcie półsfery. Podłożem jest twarda ziemia, na którym walają się trupy pozostałe po ostatnich walkach. Pośrodku rośnie wysoki dąb, którego gałęzie rozpłaszczają się na polu siłowym, tworząc coś w rodzaju dachu, osłaniającego od słońca. Na początku walki arena bardzo powoli zaczyna podnosić się do góry.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Czw 18:01, 02 Sie 2007    Temat postu:

3. Plac treningowy

Jest to arena w kształcie kwadratu o boku 25 m. Jest wysypana piaskiem, a pod nim jest twardo ubita glina. Plac otoczony jest płotem z drewnianych bali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Czw 18:14, 02 Sie 2007    Temat postu:

4. Targowisko

Jest to plac targowy o kształcie kwadratu o boku 50m. Po bokach stoją 4 stragany: z owocami, warzywami, glinianymi naczyniami i ozdobami (koraliki, wstążki, pierścionki i inne duperelki). Powierzchnia placu jest brukowana.

Na targowisku nie ma straganów z bronią.

Na początku gracze mogą się ustawić w dowolnej odległości od siebie.

Stragany mają wymiary (szerokość X długość) 2,5m X 1m [Z]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kasandra Wredna dnia Sob 12:47, 11 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:03, 04 Sie 2007    Temat postu:

5. Wulkaniczna Arena

Kolista arena o średnicy 7 metrów stojąca na wysokich słupach. Jej cechą charakterystyczną jest jezioro lawy rozciągające się kilka metrów pod areną.
Arena używana do szybkich pojedynków ponieważ spadnięcie z areny ZAZWYCZAJ jest równoznaczne z przegraną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chali
Przyjęty



Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 1435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Braniewo

PostWysłany: Pon 16:16, 13 Sie 2007    Temat postu:

6. Kamienny las.

Arena w kształcie prostokąta o bokach 10x20 metrów otoczona palisadą. Jest wypełniona stojącymi blisko siebie wysokimi kamiennymi skałami-kolumnami o różnych kształtach jako podstawie, jednak każdy ma średnicę ok. metra i wysokość trzech. Niektóre mają dość mocno pokruszone ścianki, co umożliwia wspinanie się na nie. Podłożem areny jest sypki żwir, a przy kamieniach rosną kępy aloesu pospolitego, który, o dziwo, rozkwita o każdej porze roku.

Kod:
MINIMAPA:
####################
# O         O  O O@#
#  O O  O O        #
#O    O    O  O  O #
#O  O  O O   O O   #
#  O  O  O O   O O #
#   O    O   O O   #
#   O  O   O     O #
#@      O     O   O#
####################


Kod:
LEGENDA:

       # : palisada
[spacja] : podłoże areny
       O : kamienna "kolumna"
       @ : miejsca, w którym rozpoczynają gracze

PS: Jeden znak = 1 metr kwadratowy.




Warunki pogodowe:

1. Wiosenne słońce w zenicie. Doskonała widoczność, około 20 stopni Celsjusza - akurat, by nie doskwierała walczącym. Słaby wiatr, dzięki niemu na polu walki nie jest zbyt duszno.

2. Jesienny zachód słońca. Całe niebo jest zachmurzone, jednak chmury nie zasłaniają szkarłatnej kuli na horyzoncie. Lekko mży. Jaskrawe, czerwone światło rzuca długie cienie. Może oślepić jednego z walczących, jeśli na nieszczęścia będzie spoglądał na zachód. Jest dosyć chłodno - lżej ubrani wojownicy mogą mieć dreszcze z zimna. Lekko wieje, co może wpłynąć tor lotu lżejszych pocisków.

3. Zimowe południe. Cienka warstwa śniegu odbija jaskrawe światło słoneczne, wręcz oślepiając walczących. Jest lodowato zimno, temperatura doskwiera każdemu na arenie, jednak dzięki temu powietrze jest niebywale przyjemne. Sztywnieją mięśnie, jednak umysł jest chłodny... Brak wiatru.

4. Środek letniej nocy. Księżyc w pełni ledwo oświetla arenę, a pole walki pełne głębokich cieni sprzyja zwinnym łotrzykom i skrytobójcom, a także strzelcom wyborowym o sokolim wzroku. Jest całkiem ciepło, jednak delikatne podmuchy wiatru są przejmująco chłodne.

5. Ciemny, jesienny poranek. Słońce jest skryte za cięzkimi, czarnymi chmurami. Ciemność ogarnęła całą arenę. Bezwietrzne, metaliczne powietrze zdaje się wołać: Zaraz będzie burza! Zaczyna już lekko kapać, a w chwilę po rozpoczęciu walki (jak szybko - wedle uznania MG Wink ) leje już jak z cebra, a krótkie błyski oświetlają arenę. Coraz bliższe gromy napawają dziwnym, przejmującym strachem, a zacinający deszcz doskwiera każdemu, szczególnie, że zerwał się potężny, zimny wicher, przeszkadzający każdemu wojownikowi.

6. Lekki, zwiewny poranek przedwiośnia. Arena jest pokryta grubą warstwą mokrego śniegu, a całe otoczenie jest śliskie od topniejącego lodu. Wszystko to by pewnie oślepiało, gdyby nie to, że całe pole walki jest skryte w gęstej jak mleko mgle. Brakuje nawet wiatru, który mógłby to wszystko rozwiać, a powietrze jest chłodne, ale skłaniające raczej do bosego biegu po skąpanej w rosie trawie, niż do walki z żądnym krwi przeciwnikiem.

7. Ciemny, zimowy wieczór. Przejmująca ciemność mógłaby przeszkadzać każdemu, jednak w taki dzień jest gorzej - widoczność dodatkowo jest bardzo ograniczana z powodu szalejącej na huraganowych podmuchach śnieżycy. Jest przejmująco zimno - dreszcze wstrząsają ciałem każdego wojownika na arenie, a mięśnie ledwo są skłonne do posłuchu. Na podłoż leży cienka warsta świeżego, dosyć śliskiego, suchego śniegu.

8. Środek letniego, upalnego dnia. Jest niebywale gorąco, a słońce piecze niemiłosiernie. Brakuje jakiegokolwiek podmuchu wiatru, duchota, a na błękicie nieba nikt nie zobaczyłby żadnej chmurki. To wszystko bardzo doskwiera wojownikom, którzy są aż sliscy od własnego potu. Rozleniwieni, nie są tak skuteczni w walce, jak zwykle.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Chali dnia Śro 15:25, 22 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Klonus
Obserwator



Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 1569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 22:11, 19 Sie 2007    Temat postu:

7. Wulkaniczne kolumny

Arena jest dość podobna do Areny wylkanicznej (5), tylko nie posiada płyty. Składa sie więc z jeziora lawy, z którego wystaje w sposób chaotyczny 12 kolumn. Każda kolumna ma metr średnicy, jezioro ma średnicę 40 metrów.
Arena przeznaczona raczej do walk dystansowych lub popisów zwinności - upadek z kolumny nie jest bolesny, raczej piekący i dość śmiertelny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Galus
Tolerowany



Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z doliny....

PostWysłany: Śro 23:06, 12 Gru 2007    Temat postu:

Arena8. Zwana potocznie wodną Arena

[link widoczny dla zalogowanych]

Arena dobra dla każdego! Są dwie wyspy, miedzy nimi woda, a nad wodą dziesięciometrowy most. Most stary, drewniany, nadetnij tylko linkę, a zaraz wyląduje w wodzie. Chcesz sie popisać jak dobrze pływasz, a może sprawdzasz się jak masz przeciwnika daleko od siebie?? To właśnie jest arena dla ciebie. Na każdej wyspie są trzy drzewa, palmy, Każde z nich ma metr średnicy. Drzewa to palmy wiec sam pień, a na górze liście i....... kokosy jeżeli się do nich dostaniesz lub spowodujesz że spadną, możesz wykorzystać je w walce. Jeżeli nie umiesz pływać przy brzegach oraz na dole jest płycizna, jeżeli spadniesz z mostu będąc na jego środku... cóż. Zawsze możesz zostać na wyspie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marius
Przemytnik nielegalnych miętusów



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opoczno

PostWysłany: Pon 13:11, 25 Lut 2008    Temat postu:

Arena 9.

Zwana także "Astralną Areną".

Położona gdzieś w noosferze na pograniczu jaźni przeciwników.
Na tej arenie można walczyć jedynie przy użyciu magii (intowej); pozostałe formy walki (bezpośrednia, śpiew, modlitwy) nie będą odnosiły żadnych skutków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marius
Przemytnik nielegalnych miętusów



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opoczno

PostWysłany: Pon 13:17, 25 Lut 2008    Temat postu:

Arena 10.

Zwana "Areną Ciszy".

Istoty, które się w niej znajdują nie mogą się odezwać nawet słowem (czyli modlitwy i pieśni odpadają). Nie odniosłoby to z resztą efektu, nawet gdyby spróbowali (i to z całej siły) krzyczeć. Ta dziwna właściwość sprawia, że nawet rzucenie zaklęcia przygotowywanego w myślach, czy za pomocą gestów sprawia problemy.
Pomiędzy graczem, a sojuszniczym stworem nie może zajść kontak werbalny (tylko porozumiewanie się niewerbalne).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Serindrack
Piewca Dźwięków Irytujących



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 1395
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Tam, obok.

PostWysłany: Sob 20:52, 20 Gru 2008    Temat postu:

Arena 11
Magiczne słupy

Arena wygląda jak plaster miodu: 17 sześciokątów foremnych. Każdy ma wysokość i szerokość 2m. Do tego słupy co jakiś czas losowo się podnoszą/opadają przy pomocy magii.
Arena otoczona jest murem ze zwierciadeł.
Słupy wykonane są z kamienia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Serindrack dnia Sob 21:02, 20 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marius
Przemytnik nielegalnych miętusów



Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 732
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opoczno

PostWysłany: Czw 16:32, 01 Sty 2009    Temat postu:

Arena 12

"Cyrk"

Kolista arena o średnicy 25 metrów i podłożu z ubitej ziemi. Otoczona jest murem wysokim na 5 metrów.
Ponad murem siedzi widownia całego tego przedstawienia.

Jeśli walki nie będą dość efektowne, to znudzona publiczność może potraktować delikwentów pomidorami, jajkami itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zonos
Zaufany



Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 1149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:19, 06 Cze 2010    Temat postu:

Arena 13

"Ruchome piaski"


Szerokość areny wynosi mniej więcej 30 metrów, a ruchome piaski w najcieńszym miejscu 6.
Kamienie wystające z piasków pozwalają na poruszanie się pomiędzy oddzielonymi lądami.
Małe laski na początku walki zasłaniają przeciwników.
Ruchome piaski mogą ograniczyć ruchy lub nawet całkiem unieruchomić postać gracza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1