Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Kaleb Shadow vs Ar-Pharazon Złoty

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Pobojowisko
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Sob 22:17, 22 Wrz 2007    Temat postu: Kaleb Shadow vs Ar-Pharazon Złoty

Na arenie pojawia się prześwitujące widmo sędziego tego meczu, którym w tym przypadku jest, Kasandra Wredna. Sędzia spogląda po obu walczących, którymi w tym przypadku są, Ar-Pharazon Złoty z zawodu barbarzyńca i Kaleb Shadow - wojownik. Walczą oni do śmierci, a nagrodą dla zwycięzcy będzie dla Ara - 370PD, a dla Kaleba - 260PD .
Wybrali dla siebie arenę: 3. Plac treningowy
Gracze nie wybrali monet, więc stwierdzam, że zaczyna Kaleb.

(Złota myśl: Krówki są urocze. Gdyby nie były urocze nie mogłyby być krówkami.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Sob 22:28, 22 Wrz 2007    Temat postu:

- No... Nareszcie mamy okazję się zmierzyć - rzucił Wojownik, sięgając po kij. Nie miał zamiaru szarżować - wiedział, że bezpośrednia walka nie będzie dobrym pomysłem. Postanowił poczekać na atak przeciwnika, a gdy ten nadejdzie, wykonując zgrabny unik, kontratakując w bok, gdyby się udało to plecy, i odsuwając się jakieś 4 metry od przeciwnika. Gdyby ten nie zaczął szarżować, Kaleb wolnym krokiem zbliży się doń, ale nie bliżej niż na 3 kroki. Jeżeliby nadal nie atakował, Wojownik stara się wykorzystać wolną chwilę na skupienie energi. Gdyby w tej chwili atak nadszedł, przerywa działania by wykonać wcześniej zaplanowane czynności. Jeżeli coś się nie powiedzie i zostanie ranny, stara się wycofać kilka kroków od Barbarzyńcy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Sob 22:39, 22 Wrz 2007    Temat postu:

- Witaj. Co tu dużo mówić, przygotuj się na śmierć wojowniku - powiedział Ar wyciągając topór chwytając go oburącz i czymając przed sobą w oczekiwaniu na ruch przeciwnika. Jeśli przeciwnik znajdzie się w takiej odległości, żeby barbarzyńca robiąc najwyżej dwa duże kroki, mógł go zaatakować swoim długim toporem, Ar rzuca się w kierunku wroga i tnie toporem okolice brzucha przeciwnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Sob 23:22, 22 Wrz 2007    Temat postu:

Kaleb
HP: 47
mana: 5

Ar
HP: 56
mana: 5

----------------------------------------------------------------------------------------
Przeciwnicy chwilę stoją i podziwiają się nawzajem. Wreszcie Kaleb decyduje się na "akcję" - powoli zbliża się do przeciwnika zatrzymując się tak jak planował 3 kroki od niego.

Ar nie traci czasu. Szybko wykonuje dwa kroki i wykonuje perfekcyjne cięcie dwuręcznym toporem.

Wojownik nie daje się zaskoczyć. Obiega Ara z tej strony, w którą nadlatywał topór i nie obracając się uderza kijem w łopatkę Barbarzyńcy. Jak na złość kij nie zdecydował się zademonstrować ukrytych w nim mocy. Nic jednak nie zdoła powstrzymać zwykłych praw fizyki. Energia uderzenia skumulowała się z energią kinetyczną ruchu topora, siła bezwładnosci dodała swoje trzy grosze i Ar poleciał do przodu. Nie upadł jednak, a tylko zatrzymał się kilka metrów od przeciwnika.

Przeciwnicy stoją teraz w odległości wyjściowej tyle, że tyłem do siebie.
-----------------------------------------------------------------------------------

Kaleb
HP: 47
mana: 5

Ar
HP: 56
mana: 5



Uwaga: Miło by było wiedzieć takie rzeczy jak: w którą stronę robicie uniki, z której strony nadlatuje topór... Takie drobne szczególiki znacznie ułatwiłyby mi pracę. Dziękuję
Kas


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Nie 9:51, 23 Wrz 2007    Temat postu:

- Hmm... Łatwo nie będzie - pomyślał Wojownik, odwracając się w stronę Ar'a. Wiedział, że zwyczajny atak, może jedynie wgnieść zbroję. Postanowił skupić energię na kolejnym ataku. Gdy mu się uda, zacząć biec w stronę Barbarzyńcy i jakieś 2 kroki od niego udawać zamiar wyskoku i tuż przed nim opuścić nisko tłów i zaatakować nogi z lewej. Jeżeli uda się tym przewrócić, lub chociaż by zranić wroga, atakuje bok wroga z prawej cofa się. Gdyby którakolwiek część planu się nie powiodła, także się wycofuje, na odległość jakichś 4 kroków. Jeżeli podczas skupiania energii, Barbarzyńca zaatakuje, Kaleb uniknie ciosu i wycofa się tak jak planował. Jeżeli atak będzie nadchodził z góry, odskoczy w lewo. Jeżeli skośnie - w odpowiednią stronę, tak by uniknąć ciosu. Przy pchnięciu odskoczy w prawo, przy ataku z boku do tyłu, lub gdyby nie zdążył do góry i w odpowiednią stronę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Nie 21:35, 23 Wrz 2007    Temat postu:

Ar stojąc tyłem do wojownika, nie odwraca się odrazu. Opiera ostrze topora o ziemię (jak kij golfowy) i po chwili zaczyna się obracać dookoła, z każdym kolejnym obrotem podwyższając stopniowo topór. Jeśli przeciwnik nie zaatakuje, Ar zatrzymuje się przodem do niego w pozycji obronnej, trzymając topór przed sobą i mocno stojąc na ziemi. Kiedy przestanie mu się kręcić w głowie oczekuje na ruch przeciwnika, starając się zblokować ewentualne ciosy i wyprowadzić jakieś pchnięcie kolcem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Nie 23:10, 23 Wrz 2007    Temat postu:

Kaleb
HP: 47
mana: 5

Ar
HP: 56
mana: 5

---------------------------------------------------------------------------------------
Kalebowi udało się skupić energię, więc zaczął biec w stronę Ara. Barbarzyńca obracał się z zadziwiającą gracją, jednak Kaleb nie miał czasu na podziwianie. Jego atak wydawał się przebiegać perfekcyjnie - podbiegł, pochylił tułów i uderzył kijem w nogi przeciwnika. Dokładnie w chwili, gdy broń uderzyła o zbroję Kaleb poczuł przeszywający ból gdzieś w dole pleców. Odcięty wraz z częścią skóry z pleców lewy pośladek Kaleba wylądował kilka kroków dalej. Barbarzyńca runął na ziemię w locie przekręcając się na brzuch. Wojownik zdołał odejść dwa kroki - ból nie pozwalał na więcej. Obaj przeciwnicy nadal mocno trzymają swoją broń.

Kaleb traci 8HP, ma amputowany lewy pośladek i część skóry z lewej strony pleców i obficie krwawi.
Ar traci 4HP na skutek upadku i leż na ziemi.
------------------------------------------------------------------------------------

Kaleb
HP: 39/47
mana: 5
Amputowany lewy pośladek
Obfite krwawienie

Ar
HP: 52/56
mana: 5
Leży na ziemi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Wto 15:45, 25 Wrz 2007    Temat postu:

- Grr... Nie miał gdzie celować... - myslał Wojownik, czując ból w tylnych partiach ciała. Był jednak w stanie zbadać sytuację. Przeciwnik w pełnej zbroi, z ogromnym toporem leży na ziemi - to zapewne było dużą przewagą. Dlatego też, nie zwarzając na ból, postanowił zaatakować, wyprowadzając kolejne ciosy w leżącego przeciwnika. W razie ataku Barbarzyńcy, przerywa akcję w celu uniknięcia, ostatecznie zblokowania ciosów. Gdy mu się uda, kontynuuje serię ataków, nie pozwalając wstać przeciwnikowi.
Stara się celować w głowę, klatkę piersiową, szyję, kości piszczelowe. Gdyby wróg blokował ciosy, Kaleb próbuje ominąć jego ochronę. Jeżeli i to by się nie powiodło, atakuje silnie w ręce, a potem stara się odepchnąć kijem oręż Barbarzyńcy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Wto 22:36, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Ar odwraca się na plecy i chwyta topór oburącz, tak, że jedna ręka chwyta rączkę topora przy samym ostrzu, a druga, na samym końcu rączki. W ten sposób trzymając topór stara się blokować wszystkie możliwe ciosy. Jeśli dany cios zostanie zablokowany przez topór, Ar z całych sił, kopie opancerzonym butem w nogę przeciwnika, a następnie odpycha go usiłując go przewróci, gdy to się powiedzie, Ar jak najszybciej wstaje z ziemi i ustawia się w pozycji obronnej, by przetrzymać ciężki okres walki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Śro 23:08, 26 Wrz 2007    Temat postu:

Kaleb
HP: 39/47
mana: 5
Amputowany lewy pośladek
Obfite krwawienie

Ar
HP: 52/56
mana: 5
Leży na ziemi
----------------------------------------------------------------------------------------
Kaleb traci 4HP od krwawienia.

Kalebowi udaje się mimo bólu zaatakować. Na wyjątkowo opancerzonego Ara spada grad ciosów. Barbarzynca nie specjalnie się nimi przejął. Nie spiesząc się przekręcił się na plecy. Udało mu się zablokować kilka kolejnych ciosów oprócz tego jednego, który spadł na głowę. Kostur Kaleba wreszcie objawił swoją moc. Piękna błyskawica przeskoczyła z broni na metalowy hełm wywołujac dziwne uczucie szczypania na całej czaszce. Po sekundowym szoku Ar zdał sobie sprawę, że nadal posiada wszystkie ważne elementy twarzy, widzi i może się poruszć.

Ar traci 9HP od ciosu błyskawicą.

Rzeczoną sekundę Barbarzyńca wykorzystał na kopnięcie przeciwnika. Leżał więc nie włożył w nie całej siły, jaką mógł włożyć. Niemniej Kaleb poczuł najpierw chłód metalu, potem pieczenie w prawym podudziu, a na końcu lekki ból w plecach, które uderzyłu o ziemię.

Kaleb traci 4HP od kopnięcia i leży na ziemi.

Ar korzystając z chwili nieuwagi przeciwnika staje na nogi. Teraz to on stoi nad leżącym Wojownikiem.
------------------------------------------------------------------------------------

Kaleb
HP: 31/47
mana: 5
Amputowany lewy pośladek
Obfite krwawienie
Leży na ziemi

Ar
HP: 43/56
mana: 5


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Sob 14:25, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Wykorzystując swą zręczność, Wojownik stara się odturlać do tyłu, przez bok, a następnie szybkim przeskokiem wstać i odsunąć się od BArbarzyńcy parę kroków. Po tym wyskoczyć, wybijając się obiema nogami i zaatakować w skroń z prawej dwurącz, a następnie, opadając na ziemię i obniżając poziom ciała, atakuje nogi z lewej. Po tym znów się odsuwa, 2 kroki dla bezpieczeństwa.

Jeżeli na początku nie uda się wstać, atakuje w kolano Barbarzyńcy i wycofuje się, znów próbując wstać. Gdy nie uda się wycofać do tyłu, atakuje z wyskoku bez cofania. Gdyby podczas ataku z wyskoku, Kaleb spotkałby się z zagrożeniem toporem lub innym ciosem Ar'a, stara się odbić od wroga kijem, by w tył uniknąć ciosu. W każdym innym wypadku, gdy Barbarzyńca zaatakuje, Wojownik skupia się na unikach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Sob 18:35, 29 Wrz 2007    Temat postu:

Ar nie namyślając się dużo wykonuje atak ciałem na leżącego Kaleba. Stojąc zaraz obok niego rzuca się na przeciwnika próbując go przygnieść do ziemi. Biorąc pod uwagę masę barbarzyńcy razem z jego zbroją przeciwnik powinien zostać przygnieciony do ziemi bez większych szans na wydostanie się. Jeśli przeciwnik zostanie pomyślnie przygnieciony Ar wyprowadza kilka ciosów opancerzoną pięścią w twarz przeciwnika. Jeśli przeciwnik uniknie ataku Ar'a, barbarzyńca zaraz po tym jak wyląduje na ziemi, stara się obrócić na plecy i blokować wszystkie ataki Kaleba za pomocą swojego topora. Gdyby Kaleb atakując zbliżył się na tyle, Ar próbuje go kopnąć opancerzonym butem w golenie, albo zaatakować toporem w okolice brzucha tnąc od lewej do prawej równolegle z płaszczyzną ziemi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Pon 17:57, 01 Paź 2007    Temat postu:

Kaleb
HP: 31/47
mana: 5
Amputowany lewy pośladek
Obfite krwawienie
Leży na ziemi

Ar
HP: 43/56
mana: 5
----------------------------------------------------------------------------------------
Kaleb traci 4HP od krwawienia.

Wojownik stara się podnieść. Niesamowita zręczność na nic sie jednak zdała przy zetknięciu pełną zbroją płytową wypelnioną dodatkowo Arem, poddanej sile grawitacji. Barbarzyńca upadł na Kaleba całym ciężarem swojego ciała i zbroi. Obaj walczący usłyszeli trzask pękających żeber, a Kaleb poczuł, że odłamki kości tną płuca. Poza tym czuje też, ze nadal ma całą czaszkę i wolną prawą rękę (tą nadal trzymającą kij).

Kaleb traci 19HP od uderzenia Arem; ma złamane 4 żebra i przebite płuc a - krwawienie wewnętrzne.

Ar stara się przyłożyć pancerną rękawicą w głowę przeciwnika. Pięść wbija się jednak w podłołoże ringu zostawiając urocze wgłędienie na dwa cale. Kaleb jakimś cudem boskim zdołał uchylić się od tego morderczego ciosu.

Innym cudem boskim kij zdołał dotknąć pancernego kolana Ara. Błyskawica przeskoczyła z drewna na metal, a Barbarzyńca nagle zorientował się, że leci w powietrzu. Upadł na plecy dwa metry dalej. Poczuł ból w plecach od kolejnego uderzenia o ziemię. Noga trochę go szczypała, ale nic poza tym. Częściowa odporność na magię uratowała go przed poważniejszymi obrażeniami

Ar traci 4HP od uderzenia o ziemię.

Obaj przeciwnicy leżą na plecach jakieś 2 metry od siebie.
-------------------------------------------------------------------------------------

Kaleb
HP: 8/47
mana: 5
Amputowany lewy pośladek
Obfite krwawienie
Złamane 4 żebra
Krwawienie wewnętrzne
Leży na ziemi

Ar
HP: 39/56
mana: 5
Leży na ziemi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaleb
Psychopata i Parapsycholog Draknorski



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2454
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Górska Wioska

PostWysłany: Pon 18:01, 01 Paź 2007    Temat postu:

Wiedząc, że to już praktycznie koniec jego żywota i że w dalszej walce nie ma szans, postanowił zrobić coś, co mimo że skończy się pewną śmiercią, może chociaż doprowadzić także do śmierci przeciwnika. Przeturlał się do niego i wpychając kij przez hełm, próbuje zgnieść nim gardło Barbarzyńcy, drugą ręką, wydłubując mu oczy. Nie zważa na to co robie Ar - wie, że i tak zginie. Chce tylko osiągnąć cel - zabić wroga, rozerwać mu gardło i wydłubać oczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ar-Pharazon Złoty
Członek Społeczności



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 2671
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja Cię znam??

PostWysłany: Pon 21:39, 01 Paź 2007    Temat postu:

Ar próbuje wstać jak najszybciej. Jest o wiele wolniejszy od przeciwnika, z czego w zupełności zdaje sobie sprawę, więc musi coś wymyślić. Jeśli przeciwnik będzie zbyt blisko, Ar stara się zblokować jedną nigę na podróżu i wystawić jak najdalej przed siebie topór kolcem do przodu, by przeciwnik nabił się na niego. Jeśli to się nie uda, Ar próbuje mocnym kopniakiem w nogę przewrócić Kaleba, a następnie dobić toporem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Śro 21:16, 03 Paź 2007    Temat postu:

Kaleb
HP: 8/47
mana: 5
Amputowany lewy pośladek
Obfite krwawienie
Złamane 4 żebra
Krwawienie wewnętrzne
Leży na ziemi

Ar
HP: 39/56
mana: 5
Leży na ziemi
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ar powoli zgina kawałki swojej zbroi, tak, żeby się spionizować. Po kilku chwilach udaje mu się to.
Kaleb usiłuje się przeturlać. Pierwszy ruch zaowocował niesamowitym bólem w piersi gdy złamane żebro przebiło skórę, a pozostałe przemieściły sie wewnątrz jego ciała. Jednak wojownik stara się realizować wcześniej ustalony plan. Kolejny ruch i znów niewyobrażalny ból przemieszczających się wewnątrz organizmu kości, tnących wszystkie możliwe tkanki. A potem już nic... Wojownik przekręcił się na brzuch jedynie dzięki sile grawitacji. Jedno ze złamanych żeber przebiło serce i zakończyło życie Kaleba.

Kaleb traci 9HP na skutek krwawień.

Ar wygrywa walkę i otrzymuje 370 PD.
Kaleb otrzymuje 87PD za odbycie pojedynku.
----------------------------------------------------------------------------------------------

Kaleb
HP: -1/47
mana: 5
Amputowany lewy pośladek
Obfite krwawienie
Złamane 4 żebra
Krwawienie wewnętrzne
Leży na ziemi
Przebita skóra klatki piersiowej
Serce przebite złamanym żebrem

Ar
HP: 39/56
mana: 5


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Pobojowisko Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1