Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostyr
Tolerowany
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się tu wziołem?
|
Wysłany: Nie 19:44, 10 Cze 2007 Temat postu: Kostyr |
|
|
1. Kostyr
2. Mężczyzna
3. Korsarz
4. Upadły Paladyn
+ Odwaga
+ 1 Wytrzymałości / 2 lvl
- 75% szans na nieudany czar
- dodatkowe problemy w kontaktach z Kapłanami i Paladynami
5. Brunet, krótko ostrzyżony, z lekkim dwu dniowym zarostem, błękitne oczy, białe, lśniące zęby, wysoki: około 1,85cm. Dobrze zbudowany, umięśniony, tatuaż "Smok z rozpostartymi skrzydłami" na plecach i tatuaż "Oplecione węże" wokół bicepsa prawej ręki.
6. Wysokie buty nabijane ćwiekami z dużym, ostrym ćwiekiem na czubkach butów, długie, czarne skórzane spodnie chroniące przed zimnem i wodą, duży skórzany pas z wielką żelazną sprzączką w kształcie głowy wilka, czarna koszula z bez rękawów, długi czarny płaszcz z kapturem, skórzane rękawiczki bez palców z ostrymi ćwiekami w roli kastetów.
7. Dwa sejmitary, jeden typowy, lekki, przeznaczony do lewej ręki, drugi nieco cięższy i dłuższy (koło 140 centymetrów) zdobiony grawerowanymi zaklęciami na klindze, nadającymi jej magiczne właściwości, pomagające w walce i chroniące go przed kradzieżą. Rękojeści są zdobione wężami morskimi.
Czarna, ćwiekowana skórznia, z wytłaczanymi na plecach i piersiach smokami.
8. Umiejętności Główne:
- Walka bronią sieczną - Specjalizacja: dwa miecze naraz - Poziom 1 (Początkujący)
- Retoryka - Poziom 2 (Praktykant)
- Wyostrzone zmysły - Poziom 1 (Początkujący)
- Nadzwyczajna regeneracja - Poziom 1 (Początkujący)
- Fałszerstwo - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Wrodzona:
- Żeglarstwo - Poziom 1 (Początkujący)
Umiejętność Klasowa:
- Aura strachu - Poziom 1 (Początkujący)
9. Soyer pochodził ze szlacheckiej, bogatej rodziny, która posiadała kilkanaście statków handlowych kursujących między Wyspami Wschodu. Ojciec wychował go na silnego, sprawnego żeglarza, większość czasu spędzał na statkach, pływając wraz z handlarzami po morzach, zdobywał doświadczenie w władaniu mieczami, posiadł ogromną wiedzę w dziedzinia morza - nauczył się zarówno żeglować po nim, jak i żyć z nim w zgodzie. Gdy osiągnął pełnoletność, został kapitanem jednego ze statków, jako dowódca wyróżniał się hartem ducha, walecznością i nieustępliwością. Życie upływało spokojnie, bez żadnych przeszkód, słynął ze swojej dobroci, był określany mianem "Paladyna", zawsze pomagał potrzebującym w miarę własnych możliwości. Lecz spokojne czasy się skończyły, na morzach zaczęli grasować grupy piratów, rabujących i niszczących statki handlowe. Nieraz przyszło mu potykać się z bandami szumowin i opryszków, lecz zawsze wychodził z nich cało. Lecz pewnego dnia, natknął się wielką galerę piracką dowodzoną przez Garcha Czarnego. Walka była długa, krwawa i zażarta, nikt nie prosił o litość i nikt jej też nie okazywał. Po kilku godzinach rzezi został tylko on i paru jego towarzyszy. Ich statek był ciężko uszkodzony, a wrogi zatopiony. Dryfując przez bezkres morza widział jak jego przyjaciele umierają jeden po drugim z odniesionych ran i wycieńczenia. Długie, samotne dni spędzone na morzu wśród martwych towarzyszy zmieniły Soyera. Stał się on zaciekły, twardy i bezlitosny, przebywając długo ze śmiercią stał się on upadłym paladynem, choć nie z własnej woli, może kiedyś jego dusza się odmieni... Po kilkunastu dniach jego statek podryfował i rozbił się na skałach otaczających wybrzeże nieznanej mu krainy. Po kilku dniach wędrówki dotarł do miasta, które okazało się mienić Draknorem, jednym z największych w Krainie Smoków.
_______________________________________________________________
10.
STATYSTYKI:
Lvl: 5
PD: 1803/2100
PS do rozdania: 0
PU do rozdania: 0
Siła - 5
Wytrzymałość - 8 (+1 kasta, +2 klasa - wliczone)
Zręczność – 5
Charyzma - 1
Inteligencja - 0
HP: 34/43 (+5 klasa - wliczone)
MANA: 5
Przynależność: Brak
Stany specjalne:
Kapitan "Zmierzchu Oceanu"
Obecny stan sakiewki: 1988 szt. złota
Ekwipunek:
- 2 Sejmitary
- hubka i krzesiwo
- długa lina
- luneta
- prowiant
- nóż
- wytrychy
- 3 eliksiry leczące
- 2 maści lecznicze i 2 bandaże
- mapa Krainy
- osełka
- krótki sztylet dobrej jakości
- 2 słabej jakości łuki
- 2 słabej jakości krótkie miecze
- 15 dziwnych monet
- ładny, srebrny pierścień
- Sygnet Informacji
Zwierzęcy towarzysze:
Soyer wyhodował dwa pisklęta Sokoła Wędrownego. Są całkiem duże, choć jeszcze młode. Mają długie, ostro zakończone skrzydła, krępą sylwetkę. Skrzydła i pierz są szare, ciemnoszare, a spód ptaków prawie cały biały, lecz przeplata się w nim ciemne prążkowanie. Gdy wytęży się wzrok, zauważalny jest charakterystyczny dla gatunku czarny "wąs" na policzkach. Szyja i ogon ptaków, w przeciwieństwie do reszty ciała są krótkie. Sokoły nauczone są latać, jednak nie są w tym zbyt dobre... Była to nauka improwizowana, bo cóż o lataniu może wiedzieć Korsarz? Ptaki zdążyły przywiązać się do Soyera - dokarmiał je, pielęgnował i w końcu uczył latać, co stworzyło między nimi silną, niespotykaną często między człowiekiem a ptakiem, więź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|