Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Galdir

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Cmentarz
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Czw 19:30, 15 Mar 2007    Temat postu: Galdir

Wysłany: Pią 13:13, 29 Gru 2006 Temat postu: Galdir Odpowiedz z cytatem Zmień/Usuń ten post Usuń ten post Zobacz IP autora
1. Imię: Galdir

2. Płeć: Mężczyzna

3. Rasa: Podziemny

4. Klasa: Nekromanta

+ 1 Inteligencji/1 lvl
+ Nekromancja
+ Niewielka odporność na trucizny (+10%)
+ Niewielka odporność na choroby (+10%)
- 35% szans na nieudany atak bronią
- Ograniczenie broni do sztyletów/różdżek
- Ograniczenie zbroi - żadne zbroje
- 2x koszt siły
- 2x koszt charyzmy

5. Wygląd: Wysoki, ciemnowłosy, blady, na jego lewym policzku znajduje się szeroka szrama, kolor oczu biały, jego ręce noszą ślady ciężkiej pracy.

6. Ubranie w którym najczęściej chodzi: Czarny płaszcz spięty prostą metalową spinką, skórzany pas, do którego przypięta jest jego broń oraz sakwa. Jego buty wyglądają na bardzo zużyte, rękawice zaś wykonane są ze skóry i sprawiają wrażenie nowych.

7. Wygląd zbroi, i broni: Lekki, stalowy pancerz ukryty pod płaszczem nosi ślady licznych walk, w niektórych miejscach jest powgniatany, w innych zaś przerdzewiał. Spoczywający w pochwie puginał ze zdobioną rękojeścią jest jego największym skarbem, dostał go od swojego mistrza.


8. Umiejętności:
- Alchemia - Poziom 1 (Początkujący)
- Biegłość w magii ciemności - Poziom 1 (Początkujący)
- Biegłość w magii ognia - Poziom 1 (Początkujący)
- Biegłość w magii przywołań - Poziom 1 (Początkujący)
- Biegłość w magii powietrza - Poziom 1 (Początkujący)
- Jodłowanie - Poziom N/A (Specjalne)
Umiejętność wrodzona :
- Wyostrzone Zmysły - Poziom 1 (Początkujący)

9. Historia postaci:
Galdir w przeszłości był synem biednego kupca i podobnie jak jego ojciec lubował się w czytaniu ksiąg. Pewnego dnia grzebiąc w pokoju swojego ojca odnalazł starą, oprawiana skórą księgę. Nieświadomy swych czynów zabrał ja do swojej izby. Każdego dnia po wschodzie słońca zamykał się w swoim pokoju, zasłaniał okna i brał się do wertowania księgi, mimo iż mało z niej rozumiał. Księga napisana była w dziwnym języku. Chłopiec wpadł na pomysł zabrania jej do Gildii Magów. Myślał, że potężni magowie zdołają pomóc mu w odczytaniu tych zapisków. Tymczasem arcymag zabrał mu księgę i kazał swemu służącemu pilnować chłopaka. Korzystając z okazji Galdir czmychnął swojemu strażnikowi i popędził do swego domu. Otworzył drzwi swego domostwa i ujrzał leżącego w kałuży krwi maga, oraz odrywającego kawały jego mięsa potwora. Nagle demon spostrzegł malca i rzucił się ku niemu. Jego haczykowaty szpon dosięgnął twarzy chłopca rozrywając jego policzek. Ciepła struga krwi płynęła po szyi Galdira kiedy usłyszał krzyk. To był krzyk jego ojca. Potwór szykujący się by zadać następny cios znieruchomiał po czym rozpłynął się w oparach cuchnącego dymu. Ojciec podbiegł do Galdira ściskając małego i zasłaniając przed nim makabryczny widok zwłok maga. Chłopczyk wyswobodził się z uścisku swego ojca i wbiegł do pokoju matki. Ujrzawszy zwłoki swojej ukochanej mamy dotkliwie poparzonej najprawdopodobniej przez czary maga leżącego bezwładnie z mieczem w piersi, zaczął wymiotować. Ciepła ręka ojca chwyciła go za przegub i pociągnęła w stronę drzwi. Ojciec pociągnął go w stronę handlarza końmi
i wsadził go na kupionego wierzchowca po czym obaj ruszyli w długą drogę. Podczas podróży tata wyjaśnił mu wszystko. Był nekromantą, a mały Galdir zanosząc księgę jego czarów do gildii magów ściągnął na nich niebezpieczeństwo. Arcymag kazał kilku swoim magom wyruszyć do ich domostwa i porwać ojca Galdira. Nekromanta przyzwał więc piekielne sługi, które uporały się z magami. Podczas tej potyczki zginęła jednak jego żona. Od tej pory włócząc się Galdir nauczył się od swego ojca magicznego kunsztu.

------------------------------------------------------------------------------------

STATYSTYKI

Lvl - 3

PD 515/800

PS do rozdania: 0

PU do rozdania: 2

Siła: 0
Wytrzymałość: 2
Zręczność: 2
Charyzma: 1
Inteligencja: 5 (+1 rasa) (+2 klasa)

HP: 8/13
Mana: 17

Punkty Statusu: 90

Obecny stan sakiewki: 4 szt. zł.

Lokacja: Wykrzywiony portal

Ekwipunek:
- (juz nie zawszona, zapchlona) Wilcza Kołdra
- Paczka Fasoli
- Kalesony Mocy (Fred)
- Eliksir Zdrowia (przeterminowany)
- Stara oprawiona w niewiadomego pochodzenia skórę księga
- Mapa
- Kamień z wyrytymi nań dziwnymi runami
- Racje żywności podzielone na 7 dni
- Zardzewiały stary miecz.
- Kostur Maga z Caen


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Deithe dnia Sob 0:43, 22 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Demogorgon Biały
Tkacz Opowieści



Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 3924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:38, 15 Mar 2007    Temat postu:

Ostatnio widziany przy zakrzywionym portalu jak rozmawiał ze swoją bielizną. Tak kończą wielcy nekromanci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Cmentarz Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1