Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Zaklęcia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Smoczy Skarbiec / Akademia Sztuk (Umiejętności) / Demonologia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zayl
Marzyciel



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1223
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fotel obrotowy

PostWysłany: Pon 23:04, 27 Wrz 2010    Temat postu: Zaklęcia

Zaklęcia:

Nazwa: Przyzwanie mrocznego sługi
Działanie: przyzywa demona pierwszego kręgu. Mag może wybrać konkretną rasę, lub zdać się na los. Mana wydana na sługę nie regeneruje się, dopóki demon nie zostanie odesłany.
Stopień zaawansowania: minimalny
Koszt: 1-5 many
Element werbalny: słowo
Element somatyczny: brak
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: do odesłania sługi przez maga


Nazwa: Pakt krwi
Działanie: zaklęcie można rzucić tylko na jednego demonicznego sługę. Powoduje przeniesienie połowy ran zadanych magowi na demona
Stopień zaawansowania: łatwy
Koszt: 6-10 many
Element werbalny: brak
Element somatyczny: dotknięcie demona
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: do śmierci demona, lub odwołania przez maga


Nazwa: Ofiara
Działanie: poświęca życie sługi, odnawiając magowi tyle procent HP, ile HP w obecnej chwili miał jego demoniczny sługa. Nie leczy powyżej maksymalnego HP. Gdy jeden rodzaj demona zostanie poświęcony to przez trzy dni przyzwanie innego demona tej samej rasy rośnie dwukrotnie.
Stopień zaawansowania: łatwy
Koszt: 6-10 many
Element werbalny: słowo
Element somatyczny: brak
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy


Nazwa: Łańcuchy demonologa
Działanie: unieruchamiają demony. W zależności od wydanej many zatrzymują demony:
pierwszego kręgu / do trzeciego / do piątego
Stopień zaawansowania: łatwy / średni / arcytrudny
Koszt: 6-10 many / 11-25 many / 51-100 many
Element werbalny: dwa słowa
Element somatyczny: jeden gest
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: do odwołania, śmierci uwięzionego demona, jego odesłania, śmierci maga, lub jeśli nic się nie wydarzy:
jedna minuta / dwie / trzy


Nazwa: Rytuał przyzwania Quentis'a
Działanie: jest to standardowy rytuał demona, a więc zaklęcie czasochłonne. Quentis, ze względu na swoją wiedzę, kwalifikuje się jako demon trzeciego kręgu. Zna on odpowiedzi na (prawie) każde pytanie z zakresu wiedzy ogólnej (nie ma informacji o szczegółach dotyczących np. konkretnych osób). W zamian za usługi żąda jakiejkolwiek książki. Demon jest złośliwy i sprytny, pobiera opłatę nawet za pytanie: "czy ta książka może być?".
Stopień zaawansowania: łatwy
Koszt: 6-10 many
Koszt dodatkowy: dowolna książka
Element werbalny: kilka inkantacji
Element somatyczny: kilkadziesiąt gestów
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy
by Demogorgon, Zayl


Nazwa: Rytuał przyzwania Agrabhos'a
Działanie: Agrabhos jest potężniejszym demonem, zaliczanym do kręgu czwartego. Ma on moc otwierania portali na całym świecie. Każda osoba, która chce skorzystać z jego usług, musi zapłacić ofiarę w krwi. Demon przenosi jedynie w miejsca, które mag potrafi sprecyzować. Nie wysłucha żądania: przenieś mnie do kryjówki bandytów, jeśli mag nie wie, gdzie owa kryjówka się znajduje
Stopień zaawansowania: średni
Koszt: 11-20 many
Koszt dodatkowy: 5-15HP
Element werbalny: kilka inkantacji
Element somatyczny: kilkadziesiąt gestów
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy
by Demogorgon, Zayl


Nazwa: Rytuał przyzwania Ram Izad'a
Działanie: Ram Izad to demon szóstego kręgu głębi. Jest on demonem-najemnikiem: za pieniądze, klejnoty, czy magiczne przedmioty zgadza się wykonywać brudną robotę. Za swe usługi żąda zazwyczaj cen zaporowych, ale nie ma śmiertelnika, który uciekł by spod jego ostrza. Trzeba znać dokładne i prawdziwe dane ofiary: imię, jeżeli posiada to nazwisko, rasę, profesję. Demon nie zgadza się polować na innych, ziemskich najemników, których szanuje.
Stopień zaawansowania: arcytrudny
Koszt: 31-40
Koszt dodatkowy: dużo pieniędzy i kosztowności. Zależy od żądań przyzywającego
Element werbalny: kilka inkantacji
Element somatyczny: kilkadziesiąt gestów
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy


Nazwa: Rytuał przyzwania Niosącego Światło
Działanie: Niosący Światło to tytularny władca piekieł, otchłani, głębi i spaczni. Demon kręgu siódmego, a niektórzy demonolodzy twierdzą, że dla niego i dwóch, może trzech innych, powinno się wyróżni krąg ósmy. Lucyfera przyzywa się tylko w jednym celu: zniszczenia świata na którym się znajduje. Nigdy nie było demonologa, który się na to zdecydował. Ci, którzy wypróbowali to przywołanie odeszli od swych zamiarów, ale i tak ponieśli śmierć, gdyż Lucyfer nie posiada cierpliwości. Aby go przyzwać należy posiadać kilka potężnych artefaktów: kamienia spaczni, głębi, piekła i otchłani oraz je poświęcić.
Stopień zaawansowania: arcytrudny
Koszt: 41-50
Koszt dodatkowy: cztery kamienie-artefakty: spaczni, głębi, piekła i otchłani; dusza przyzywającego
Element werbalny: kilka inkantacji
Element somatyczny: kilkadziesiąt gestów
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy
Komentarz: przywołanie zrobione ot tak, nie do wykorzystania, żeby wytłumaczyć na czym polega krąg siódmy hierarchii demonów.


Nazwa: Rytuał przyzwania Hagath
Działanie: demonica Hagath to władczyni sukkubów i inkubów. Mimo jej władzy jej moc nie jest wielka i zajmuje miejsce w czwartym kręgu. Za swe usługi oczekuje żywej dziewicy, niekoniecznie kobiety. W zamian oferuje wszelkie rozkosze, nawet dla najbardziej niewyżytych mężczyzn, czy też kobiet. Wielu magów rozpoczyna studia nad demonologią właśnie dla Niej.
Stopień zaawansowania: średni
Koszt: 11-20
Koszt dodatkowy: dziewica
Element werbalny: kilka inkantacji
Element somatyczny: kilkadziesiąt gestów
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy


Nazwa: Wewnętrzne piekło
Działanie: demonolog, który zagłębił się w wiedzy o piekle, potrafi pokazać je dowolnej osobie. Cel widzi, słyszy i czuje się jakby był w piekle. Przez kilka sekund ofiara doznaje niesamowitych cierpień psychicznych. Potrafi to ogłuszyć, spowodować zwidy, wielki strach, lub w przypadkach ludzi skrajnie uczuciowych: omdlenie, lub chorobę psychiczną. Im większa duchowość celu, tym silniejszy wywiera to na niej efekt. Zaklęcia można użyć na jednym celu tylko raz dziennie.
UWAGA: zaklęcie ma 5% szans na odbicie się w demonologa
Stopień zaawansowania: średni
Koszt: 11-25
Element werbalny: jedno wykrzyczane słowo
Element somatyczny: wyciągnięcie ręki z palcem skierowanym w cel
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: 3-6 sekund


Nazwa: Przyzwanie sługi: cerber
Działanie: Wbrew pozorom cerbery to demony "produkcji masowej". Owszem, istnieje ich władca, znacznie potężniejszy, ale zwykły cerber to demon kręgu trzeciego, który pod kontrolą demonologa staje się małą maszyną do rozrywania wrogów.
Stopień zaawansowania: trudny
Koszt: 26-50 many
Element werbalny: wyszeptane, wypowiedziane i wykrzyczane słowo "cerberus"
Element somatyczny: wyciągnięcie rąk na boki
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: do odesłania sługi przez maga


Nazwa: Demoniczne spojrzenie
Działanie: Jedno z najważniejszych zaklęć demonologa. Pozwala mu widzieć jak demon, to znaczy widzi aurę magiczną osób i przedmiotów, potrafi zaobserwować życie. Oczy maga stają się białe, ślepe, a na czole otwiera się czerwone oko demona. Osoba, która posiada zdolność/przedmiot zapewniający niewykrywalność aury pozostaje dla demonologa niewidoczna, aż do końca trwania zaklęcia.
Stopień zaawansowania: łatwy
Koszt: 6-10 many
Element werbalny: brak
Element somatyczny: mrugnięcie
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: poziom demonologii maga jest zarówno czasem trwania w minutach


Nazwa: Demoniczny język
Działanie: Podstawowe zaklęcie początkującego demonologa. Dopóki sam z siebie nie zgłębi języka demonów, musi rzucać to zaklęcie, by pertraktować z demonami nie znającymi ziemskiej mowy. Przejście na ten język nie zmienia sposobu rzucania zaklęć. Demonolog, gdy chce, może pod wpływem zaklęcia mówić w normalnym języku. Rzucenie zaklęcia na inną osobę jest znacznie trudniejsze i zabiera dużo więcej many.
Stopień zaawansowania: minimalny (na siebie) / średni (na inną osobę)
Koszt: 1-5 many / 11-15 many
Element werbalny: ssyk
Element somatyczny: brak / dotknięcie celu
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: około 15 minut


Nazwa: Skóra demona
Działanie: standardowe zaklęcie ochronne. Skóra maga zyskuje właściwości ochronne, dodając 6KP i 10KP na magię.
Stopień zaawansowania: łatwy
Koszt: 6-10 many
Element werbalny: słowo
Element somatyczny: zagięcie rąk w pięści
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: poziom demonologii x2=wynik w minutach. Wyjątkiem jest boski, tam podwójny wynik=czas.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kerende
Ateista z Wyboru



Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 1982
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 19:48, 28 Wrz 2010    Temat postu:

Zayl napisał:
Nazwa: Ofiara
Działanie: poświęca życie sługi, odnawiając magowi tyle procent HP, ile HP w obecnej chwili miał jego demoniczny sługa. Nie leczy powyżej maksymalnego HP. Gdy jeden rodzaj demona zostanie poświęcony to przez trzy dni przyzwanie innego demona tej samej rasy rośnie dwukrotnie.
Stopień zaawansowania: łatwy
Koszt: 6-10 many
Element werbalny: słowo
Element somatyczny: brak
Obrażenia: nie dotyczy
Czas: nie dotyczy


Ofiara się mi nie podoba. W końcu trzy dni to okres czasu, który w sesji może trwać chwilę, albo całe lata. Coś zastępczego przydałoby się... Może kolejne przyzwanie demona kosztuje tyle samo, że tak powiem, ale kosztuje dwa razy więcej many samo zaklęcie i odnawia 25% mniej HP. I co kolejne to mniej. Reset po czwartym przyzwaniu. Wtedy mag będzie już bez many.

Zayl napisał:
żywej dziewicy, niekoniecznie kobiety


? WyTyFy? O.o

Musimy uniknąć czasu jako minut.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kerende dnia Wto 19:48, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota



Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zewsząd

PostWysłany: Sob 23:56, 19 Lut 2011    Temat postu:

Przenoszę zaklęcie i opis demona przygotowany przez Kreeth'a. Zaklęcie było w Magii Przywołań, ale ze względu na wprowadzenie demonologii nie pasuje tam. Proszę o uwzględnienie pierwotnego autora przy przenoszeniu.


Nazwa: Gniew

Działanie: Mag korzysta ze swych zdolności, aby otworzyć małe przejście między wymiarami. Poprzez tę bramę przechodzi Demon Gniewu, przez demonologów zwany Er'Atel. Jest to jeden z mniejszych, mało znanych demonów. Po przejściu do właściwego świata (czyli tego, w którym znajduje się rzucający czar), demon pojawia się w dłoni maga, przybierając postać kuli energii (ewentualnie nienaturalnie czerwonego ognia). Er'Atel zmienia się w czystą esencję gniewu, którą mag może rzucić w dowolną istotę. Pocisk po uderzeniu w ofiarę wybucha. Zaklęcie to zadaje Obrażenia celowi oraz (przy większych umiejętnościach maga) wszystkim w zasięgu wybuchu. Zasięg wybuchu jest ustalany przez maga, jednak większy zasięg wymaga większych umiejętności (na przykład do przywołania odpowiednio większego demona). Er'Atel nie jest w stanie przeciwstawić się woli maga, jest on jedynie pociskiem. Alternatywnym użyciem Demona Gniewu może być wykorzystanie samej jego energii do stworzenia promienia, który rani wszystkich na swojej drodze, jednak nie wybucha przy kontakcie z ofiarą.

Stopień Zaawansowania:: Średni

Koszt many: 11-20 many

Element Werbalny: Dziesięć słów wiążących demona.

Element Somatyczny: Pusta dłoń, trzy gesty.

Obrażenia:: 15-20 w centrum; 1-5 w obszarze wybuchu.

Uwagi/Ciekawostki: Er'Atel jest małym demonem, który w swoim świecie przypomina kształtem latającą kulkę, która płonie czystym gniewem. Dlatego też możliwe jest jego przeciśnięcie się przez bardzo małe przejście między światami. Istnieje nikłe ryzyko, że przejście nie zamknie się i będzie rosnąć z czasem, umożliwiając potężniejszym i większym demonom przejście do świata maga.
Z "Pamiętników Szaleńca", dzieła spisanego przez twórcę zaklęcia, demonologa o nieznanym imieniu:
"Nareszcie udało mi się. Er'Atel, jak nazwałem swoje znalezisko, jest mój! To wspaniały dzień, inni demonologowie będę mi zazdrościć, ale kim oni są... Nikim! Tylko ja zasługuję na miano demonologa! Ci zachłanni...
[...]
Minęły dwa tygodnie od czasu przywołania pierwszego Demona Gniewu. Małe, szkodniki rozprzestrzeniły się po pracowni. Należy uważać na większe okazy...
[...]
Są wszędzie! Duże i małe! Hahahaha udało mi się, choć przypłacę to życiem! Wysyłam mojego chowańca do was, abyście kontynuowali moją pracę. Odnajdźcie moje pozostałości i moją pracownię. Znajduje się ona..." (zapis urywa się w plamie krwi)

by Kreeth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Smoczy Skarbiec / Akademia Sztuk (Umiejętności) / Demonologia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1