Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Ekwipunek

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Światy Multiversum / Piraci z Karaibów / System Gry PzK
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 10:22, 28 Maj 2015    Temat postu: Ekwipunek

Tutaj przeniesiemy ekwipunek

1. Posiadłości
2. Ekskluzywy
3. Broń biała
4. Broń palna
5. Różne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Eroon dnia Czw 19:32, 28 Maj 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 10:23, 28 Maj 2015    Temat postu: Posiadłości

Cóż... za każdy kawałek ziemi trzeba płacić, za budynki na nim i majątki... jak dobrze że przynajmniej morze jest bezpłatne

Chata - Zwykłe mieszkanie, o ile mozna to jeszcze nazwać mieszkaniem. Typ wiejski, często mylona ze stodołą. Niezbyt trwała ani też wystrojona.

Cena < 10 tys

Dom - Ten budynek już spokojnie można nazwać mieszkaniem. Coprawda standardy są przeciętne, jednak i zadowalające. Zwykły mały domek zaspokaja potrzeby większości społeczeństwa.

Cena < 60 tys

Kamienica - Cóż, w większych miastach, w dzielnicach bogatszych niż na obrzeżach, istnieją kamienice. Te posiadają już bardziej bogate wnętrza, zresztą same w sobie są pewnego rodzaju pięknem.

Cena < 150 tys

Dworek - Ludzie bogatsi, szlachta zazwyczaj, nie zadowala sie byle chatą. Ci budują dworki, ogrodzone, gdzie i tez utrzymanie takiegoż wymaga kilku pracowników. Wiele też takich dworków jest już częścią historii, gdyż istnieją od średniowiecza. Przekazywane z pokolenia na pokolenie, szlachetnie urodzonym służą im od lat.

Cena < 400 tys

Pensjonat - Przez miasto nieraz przewijają sie podróżni, ba! W dzisiejszych czasach, podróże stały sie wrecz modą... ależ gdzie przenocują podróżni? Na pewno nie w karczmie, tam raczy spać hołota... Dla kogoś kto ceni siebie wyżej, powinien wydać grosza na noc w pensjonacie

cena < 300 tys

Sklep - Ależ gdzie kupisz towary, na pewno nie na targu! Tam wszystko niepewne... z lewej ręki, większość zapewne... Nie ma to jak uczciwy sklepikarz w mieście... A pozatym, w razie czego zawsze wiesz gdzie można wrócić z reklamacją...

Cena < 150 tys

Magazyn - Gdzie przechowywać swoje łupy, uhandlowania, towary, czy bóg wie co innego? W domu do szafy nie upchniesz, zaś statek też przecież na dno nie poślemy... cóż, nie zawsze bezpieczne o ile nie najmiesz straznika, ale zawsze pojemne magazyny świetnie sprawują sie w swojej roli

Cena < 100 tys

Karczma - Ależ piraci, marynarze, żołnierze, kupcy, gdzie pierwotnie zawitają po podróży przez morze? Oczywiście spragnieni piwa, informacji i ludzi do werbunku, znajdą wszystko czego szukają w karczmie

Cena < 250 tys

Tawerna - Nieco dalej od miasta, czasem wręcz na odludziach, łączące szlaki, w niektórych miejscach jedyne źródła ludzkości i miejsca na bezpieczny nocleg

Cena < 150 tys

Kuźnia - Nigdzie indziej jak u kowala, nie znajdziesz lepszej szabli. A może interesuje cie coś na zamówienie? Twój podpis na ostrzu, zdobiona rękojeść, idealnie dopasowana do twojej dłoni... a może, po prostu cie ciekawi nowy płot do twojego dworku?

Cena < 100 tys

Pole - Zboże musi gdzieś rosnąć... Ludzie nie myślą wogóle jak na codzien jedza chleb, skąd sie wziął, a przecież gdyby ktoś nie zasiał, zebrał, zmielił, cóżby jedli? Oczywiście, takową ziemie trzeba odpowiednio zagospodarować...

Cena < 50 tys

Kopalnia - Dochodowe, wyczerpalne, ale dochodowe źródło... Nie ma co ukrywać że właściciele kopalń to głównie szlachta, czyż nie te struktury zapewniają im przypływ funduszy na uczty i hulanie? no ba...

Cena < 500 tys

Tymczasowo większych struktur nie wpisuję, gdyż przewiduję że gracza nie będzie na takowe stać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 10:24, 28 Maj 2015    Temat postu: Ekskluzywy

Złoty Pierścień
Cena: 500 szt.złota
Złoty, wypolerowany do połysku pierścień.

Pierścień z zielonym kryształem
Cena: 300szt. złota
Srebrny pierścień zdobiony w pirackim stylu. Zielony kryształ dodaje mu "magiczny wygląd".

Złoty Amulet
Cena: 700szt. złota
Ktokolwiek wejdzie w posiadanie tego amulety zostanie przeklęty.

Srebrny Amulet
Cena: 500szt. złota
Srebrny amulet na skórzanym pasku.

Tajemniczy Wisior
Cena: 1000 szt.złota
Dziwne znaki które wiszą na jego skórzanym pasku nadają mu tajemniczy wygląd.

Zegarek kieszonkowy
Cena: 100szt. złota
Pozwala określić godzinę. Jest niewielkich rozmiarów więc można go ze sobą nosić.

Kapelusz
Cena: 100szt. złota
Czarny kapelusz z czaszką na przodzie. Zwiększa on posłuszeństwo piratów.

Laska
Cena: 50- 300szt. złota (w zależności od materiału z jakiego wykonane)
Zwykle drewniany kij, lecz może być także zdobiony. Używają go najczęściej stare osoby które mają problemy z nogami. Pirat który chodzi z laską nie cieszy się już taką reputacją jak inni piraci.

Parasol
Cena: 50
Daje dodatkową ochronę przed deszczem lub słońcem. Spotykany najczęściej na dworach.


PRZEDMIOTY DO DOMU

Książka (różne)
Cena: 100- 250szt. złota
Przydatne źródło wiedzy dla osób które potrafią czytać.

Instrument Muzyczny(różne)
Cena: 150szt. złota
Na instrumentach muzycznych można grać muzykę. Można je spotkać zarówno u tubylców jak i na dworach lecz obywa rodzaje znacznie się od siebie różnią.

Pozytywka
Cena: 100szt. złota
Zwykle przypomina jakiś inny przedmiot(np.: zegar albo miniaturkę fortepianu), ale zaczyna grać melodię jeśli ją otworzy, przekręci itp.

RÓŻNE

Kareta
Cena: 1000szt. złota(bez koni)
Używana przez szlachtę do przemieszczania. Na czterech kołach, ciągnięta przez 2 konie, była bardzo popularna w wyższych sferach.

Koń
Cena: 200szt. złota
Najbardziej popularna siła używana do transportów lądowych. Można jeździć na nich, lub zaprzeć je do karety.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 10:24, 28 Maj 2015    Temat postu: Broń biała

ZWYKŁE BRONIE

Rapier

Bardzo popularna wśród kapitanów okrętów ze względu na lekkość i szybkość.
Siła: 5
Szybkość: 20
Celność: 15%
Zasięg: 40 cali
Cena: 500 złota

Zębata szabla

Mało popularna odmiana szabli. Używana przeważnie w Azji
Siła: 7
Szybkość: 18
Celność: 20%
Zasięg: 30 cali
Cena: 600 złota

Topór Marynarski

Ulubiona broń marynarzy. Przydaje się zarówno w walce jak i na statku.
Siła: 10
Szybkość: 15
Celność: 20%
Długość: 30 cali
Cena: 800 złota

Espadon

Dwuręczny miecz sięgający wzrostu człowieka, z obosieczną klingą i mocnym krzyżem przed jelcem. Broń wojownika pieszego - ulubiona broń szwajcarskich knechtów. Trudno się nią posługiwać.
Siła: 12
Szybkość: 8
Celność: 5%
Długość: 1,75m
Cena: 1200 złota

Estok

Szpada połączona z mieczem. Mało popularny. Można nim przebijać przeciwnika jak szpaddą, lub zadawać rany cięte jak mieczem. Posiada wąską kilngę. Idealny do zadawania pchnięć na wprost sztychem.
Siła: 6
Szybkość: 19
Celność: 15%
Długość: 45 cali
Cena: 1000 złota

DAN G'IEN(miecz)

Wąski obosieczny miecz o prostej, lekkiej i giętkiej klindze. Jako że era mieczy poszła w niepamięć jest to bardzo rzadko spotykana broń. Mimo to nadal jest groźna.
Siła: 8
Szybkość: 15
Celność: 20%
Długość: 45 cali
Cena: 1800 złota

FRAMEA(włócznia)

Dosyć lekka wł[clor=red]ó[/color]cznia z drewna. Jej grot może także być drewniany bądź stalowy. Przypomina trochę rzymskie pilum. Używana przez tubylców. Choć nie zadaje strasznych ran, to jest dość szybka i celna.
Siła: 3
Szybkość: 24
Celność: 50%
Długość: 80 cali
Cena: Nie można kupić. Tubylec dostaje za darmo na początku gry.

ZAKLĘTE BRONIE
Do zdobycia tylko podczas gry. Nie można kupić na początku.

Przeklęty rapier

Taką broną może zostać każdy rapier w posiadaniu przeklętego pirata. Ma on tą właściwość że zawsze trafia w serce przeciwnika.
Siła: 15
Szybkość: 20
Celność: 50%
Zasięg: 40 cali

Rapier światła

Taką broń mogą stworzyć tylko kapłani. Broń ta z wysoką skutecznością zwalcza przeklętych.
Siła: 15
Szybkość: 20
Celność: 15%
Zasięg: 40 cali

Tajemniczy rapier

Niezwykle rzadka broń. Nie wiadomo wiele na jaj temat
Siła: ?
Szybkość: ?
Celność: ?
Zasięg: ?

Ostrze potępienia

Podobno tym ostrzem posługują się demony przyzwana przez szamanów. Jeżeli jakiś śmiertelnik dotknie tej broni zostanie on przeklęty.
Siła: 18
Szybkość: 20
Celność: 20%
Zasięg: 30 cali

Okrutny kolec

Podobno ta broń posiada własną duszę. Prawdopodobnie została ukryta przez jakieś z państw aby nie wyrządzała szkód.
Siła: 18
Szybkość: 20
Celność: 25%
Zasięg: 30 cali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 10:25, 28 Maj 2015    Temat postu: Broń palna

Elegancki Pistolet - Krótki pistolet, który raczej ma chyba służyć jako ozdoba niżeli broń. Jego złota lufa zatapia sie w ładnie zdobionym drewnie. Często robione na zamówienie wraz z dokładnym opisem, jednakże taka wygoda czesto przypłacana jest jakością broni

Siła: 4
Szybkość: 5
Celność: 0%
Zasięg: 40m
Cena: 800 złota

Pistolet Skałkowy - Zwykły pistolet jednostrzałowy.



Siła: 5
Szybkość: 4
Celność: 5%
Zasięg: 60m
Cena: 300 złota

Pistolet Dwustrzałowy - Pistolet który pozwala wystrzelić dwa pociski naraz



Siła: 8
Szybkość: 3
Celność: 5%
Zasięg: 50
Cena: 400 złota

Duży pistolet - Pistolet pokaźnych rozmiarów. Większy kaliber i siła wystrzału



Siła: 10
szybkość: 5
Celność: 0%
Zasięg: 40
cena: 600 złota

Strzelba - Długolufa broń. Powolna, ale silna



Siła: 14
Szybkość: 2
Celność: -20%
Zasięg: 40
Cena: 1200 złota

Muszkiet - Długi pistolet, czasami też zakończony bagnetem. Często używana przez oddziały, żołnierzy, prawie wszystkich krajów. Broń ta jednak jest wolniejsza od innych pisoletów

Siła: 10
Szybkość: 2
Celność: +20%
Zasięg: 80-300
Cena: 800 złota

Karabin - Ulepszona wersja muszkietu. Strzela szybciej i celniej, lecz posiada mniejszą siłę i zasięg. Niestety nie jest tak wytrzymały jak muszkiet, przez co nie walczy się nim w zwarciu. Rzadko kiedy posiada domontowany bagnet. Jest troszkę lżejszy od muszkietu.

Siła: 7
Szybkość: 3
Celność: +40%
Zasięg: 60-100
Cena: 1000 złota



Bronie nowej Ery (niedostępne na początku gry)



Rewolwer - Rzadko kiedy zdarza sie komuś posiadać rewolwer. Spośród wszystkich broni charakteryzuje sie on wyjątkową szybkością, ale i także unikatowością



Siła: 6
Szybkość: 8
Celność: 10%
Zasięg: 50
Cena: 3000 złota

Pistolet Toksyczny - Broń w przeciwieństwie do innych nasilana spręzonym powietrzem, aby nie rozbić szklanych zatrutych pocisków



Siła: 3 (+12 trucizna)
Szybkość: 6
Celność: 10%
Zasięg: 30
Cena: 1500 złota

Karabin z Lunetą - Długi pistolet z dołożoną luneta, która zwiększa jego celność

Siła: 8
Szybkość: 3
Celność: 40%
Zasięg: 200
Cena: 1400 złota

Miotacz ostrzy - Pistolet który zamiast naboi wykorzystuje specjalne ostrza. Ciężki, ale skuteczny przeciwko grubym pancerzom



Siła: 15
szybkość: 6
Celność: -10%
Zasięg: 70
Cena: 1800 złota


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 10:25, 28 Maj 2015    Temat postu: Różne

Kompas

Cena: 100szt. złota
Strzałka na kompasie pokazuje północ dzięki czemu mądrzejszy pirat może dowiedzieć się gdzie są inne kierunki świata. Bardzo pomocny w czasie pływania po otwartym morzu.

Wytrychy

Cena: 100szt. złota
Dzięki wytrychom i odrobinie umiejętności można otwierać zamknięte zamki. Ułatwi to w znacznym stopniu rabunek lub ucieczkę z lochów.

Łańcuchy

Cena: 100szt. złota
Porwanych jeńców można zamknąć w łańcuchy aby utrudnić im ucieczkę ale nie pozbawiać możliwości poruszania się. Przydatne jeśli prowadzimy kogoś kto nie ma zamiaru z nami przebywać.

Bukłak

Cena: 50szt. złota
Można w nim przechowywać płyny. Nie do końca utrzymuje ciepło lub zimno ale nic się z niego nie wyleje.

Luneta

Cena: 100szt złota
Pozwala obserwować odległe miejsca lub przedmioty.

Składana luneta

Cena: 150szt złota
Pozwala obserwować odległe miejsca lub rzeczy. Można ją złożyć przez co zajmuję ona mniej miejsca.

Mała skrzynia

Cena: 300szt. złota
W skrzyni można przechowywać różne przedmioty.

Kłódka

Cena: 50szt. złota
Dodatkowe zamknięcie do skrzyni itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Eroon
Przyjaciel



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 18:45, 28 Maj 2015    Temat postu:

Proszę o przeniesienie tego tematu Tutaj do systemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Światy Multiversum / Piraci z Karaibów / System Gry PzK Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1