Kasandra Wredna
Władczyni Czarnego Tarota
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 3520
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Pią 18:30, 24 Kwi 2009 Temat postu: Główna charakterystyka postaci |
|
|
1. Imię (możliwy Przydomek lub Nazwisko Rodowe)
Np. Janis; Kerit, Krwawy; Olea z Czarnych Kamieni
Dodatkowo: Imię, Przydomek lub Nazwisko Rodowe mogą mieć dużą literę, tylko na początku. Nie może mieć w nazwie cyfr. Nie może być bezmyślnym kopiowaniem postaci z książek, filmów lub gier - trochę oryginalności.
---------------------------------------------------------------------------------------
2. Płeć (Kobieta/Mężczyzna)
---------------------------------------------------------------------------------------
3. Narodowość (pełny wykaz Narodowości, wraz z ich opisem i właściwościami znajdziesz tutaj)
---------------------------------------------------------------------------------------
4. Klasa (pełny wykaz Klas, wraz z ich opisem i właściwościami znajdziesz tutaj)
---------------------------------------------------------------------------------------
5. Wygląd postaci, jej cechy charakterystyczne i znaki szczególne.
Np. Szatyn, mierzący prawie dwa metry wzrostu. Lekko utyka na lewą nogę. Brak mu kawałka prawego ucha, zupełnie jakby stracił je w walce. Ma niewielką, ale wyraźną szramę na czole. Pomijając to, niebieskie oczy i delikatny uśmiech sprawia, że nie stanowi on niemiłego widoku.
---------------------------------------------------------------------------------------
6. Ubranie, w którym zwykle chodzi.
Np. Wysokie, podróżne buty. Czarna, bawełniana koszula i do tego zielone, materiałowe spodnie, przypominające nieco żeglarskie. Na ramiona ma zarzucony ciepły płaszcz z podwójnie tkanej, owczej wełny, który skutecznie broni przed zimnem.
---------------------------------------------------------------------------------------
7. Wygląd zbroi i broni (dla magów płaszcza, czy kostura)
Np. Nosi lekką, skórzaną zbroję, gdyż jego ataki potrzebują znacznej swobody ruchów. Na głowie nosi skórzany czepek, by uchronić się od najgroźniejszych ataków Jego bronią są dwa sztylety i krótki miecz - pamiątka po pokonanym niegdyś wrogu.
Dodatkowo: Wygląd broni i uzbrojenia nie musi mieć nic wspólnego z jakością sprzętu.
---------------------------------------------------------------------------------------
8. Historia postaci.
Np.
Janis urodził się w małej wiosce, gdzie najciekawszym zajęciem było pasanie owiec. Jednakże był to chłopiec od samego dzieciństwa ciekawy świata i pragnący przygód.
Kiedy więc, szukając zaginionej owcy, natknął się przypadkiem na polującego łowce, Golego, uczepił się go jak jedynej szansy na ciekawe i ekscytujące życie. Długi czas nakłaniał Golego, aż wreszcie ten przyjął go na ucznia.
Janis od zawsze był zżyty z naturą więc nauka przychodziła mu łatwo i traktował ją jak przyjemność. Jednakże w trakcie szkolenia okazało się, że chłopiec posiada pewne zdolności magiczne i bardziej nadaje się na druida, niż na łowcę.
Jednakże dzięki wspólnym polowaniom i szkoleniu łowieckiemu upodobał sobie w walce dwa sztylety i nosił lekką skórzaną zbroję. Chcąc, niechcac, Golan wyprawił chłopca do odległego Gaju Druidów, by tam pobierał nauki magiczne. Chłopak wziął wszystko co posiadał, a nie było tego wiele i wyruszył, pożegnawszy się z przybranym ojcem. A to był dopiero pierwszy krok przygody, która w końcu zaprowadzi Janisa, jako mężczyznę, do Draknor...
Dodatkowo: Jest to część tworzenia karty, gdzie wykazujecie się wyobraźnią i pomysłowością. Nie ograniczajcie się i popuśćcie wodze fantazji! Przedstawionej tu historii nie należy w żadnym wypadku brać za miarę długości/jakości waszych tekstów.
Uprzejmie prosi się o przestrzeganie podstawowych reguł ortografii i interpunkcji. Uprasza się również o tworzenie historii oryginalnych. Plagiaty z innych kart postaci, książek i filmów będą karane.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kasandra Wredna dnia Śro 19:10, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|