Forum "Kraina Smoków" Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Bogowie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Światy Multiversum / Godworld / Carasol
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Pią 11:50, 18 Sie 2017    Temat postu: Bogowie

Spis bogów i ich ludów.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Deithe dnia Pią 17:08, 18 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kreeth
Kierownik Katedry Studiów Nieokreślonych



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 1688
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Otchłań

PostWysłany: Pią 11:56, 18 Sie 2017    Temat postu:

Imię: Hysstral
Przydomek: Brak
Aspekt: Kosmos
Zdolności aspektu: Tworzenie gwiazd (głównie dla efektu tworzenia nowych konstelacji na niebie, ale daje to też możliwość miotania energią takiej gwiazdy, plazmą), sprowadzanie meteorytów na ziemię, manipulacja anomaliami i zjawiskami kosmicznymi (np. mini czarne dziury / anomalie grawitacyjne, rozbłyski słoneczne). Maksimum mocy mogłaby być zmiana ruchów księżyców wokół orbity (tym samym zmieniając pływy etc.).
Ludzka forma: Wygląd dwudziestoparolatka, krótkie blond włosy (jasne, niesterczące), granatowe oczy (przypominające kolor z prawdziwej formy). Raczej umiarkowanej budowy (bardziej skłania się ku wątłej i chudej, ale bez przesady), ruchy momentami przypominają ruchy węża. Strój zależnie od sytuacji, ale domyślnie pójdźmy z granatową tuniką / koszulą ze srebrnymi akcentami i czarnymi spodniami ze skóry. Raczej nie ma potrzeby na żadne akcesoria w postaci pierścieni, bransolet, naszyjników etc.
Prawdziwa forma: Pięciogłowa, wężowa hydra (każda głowa reprezentuje jeden z księżyców). Łuski do złudzenia przypominają nocne niebo – kolor głębokiego, ciemnego granatu, do tego mienią się w świetle niczym gwiazdy. Olbrzymi rozmiar.
Profil Psychologiczny: Spokojny i opanowany (każdy ma swój limit, więc wybuchy gniewu niewykluczone, jeśli coś go naprawdę bardzo zdenerwuje), często sarkastyczny i ironiczny. Ciekawy świata i ludu, lubi wiedzieć. W konfliktach raczej pozostaje neutralny. Woli bronić niż podbijać.

Lud: Astreas

Stolica: Spire

Są to humanoidzi, wzrostu ok 2 metrów, zwykle szczupłej budowy ciała. Posiadają jasną skórę i brak owłosienia poza brwiami i włosami. Jednak włosy, które posiadają są dość krótkie i grube (rzadko sięgają choćby ramion), często nawet zrogowaciałe. Posiadają parę oczu o zwykłych barwach, ale do tego mają trzecie oko na środku czoła. To jest zawsze barwy granatu i uaktywnia się pod wpływem światła gwiazd i księżyców, obdarzając Astreas rodzajem specyficznej noktowizji. Sprawia to też, ze lud ten prowadzi nocny tryb życia.

Dzięki więzi ze swoim bóstwem, Astreas pałają wrodzoną fascynacją do gwiazd i wszystkich rzeczy w niebiosach. Dlatego też za siedzibę obrali sobie szczyty Ather, najwyższej góry pasma Gór Srebrzystych. Życie w górach sprawiło, że są kiepskimi rolnikami, żyją więc głownie z pasterstwa, polowania i zbieractwa. Brak narzędzi i trudne warunki są też powodem ich zacofania w budownictwie i wytwórstwie. Natomiast nie mają sobie równych w kwestii orientacji gwiezdnej, przewidywania pogody i ogólnej wiedzy o kosmosie.

Również dzięki więzi z Hysstralem odprawiają tak zwany „Rytuał Gwiazd”, gdzie każde z dzieci rodzi się pod jedną z 7 głównych konstelacji niebieskich. Dziecko jest wtedy znaczone (rodzaj znaczenia zależy od rodziców), nad sercem symbolem konstelacji pod którą się urodziło, co zapewnia ma boskie błogosławieństwo. Dlatego też Astralne podzieleni są na 7 głównych klanów, zależnie od konstelacji i przewodzi im rada składająca się ze starszych z każdego klanu.

Te klany to:

Sei - klan obdarzony ponadprzeciętną siłą. Znany jako klan wojowników, specjalizujący się w walce wręcz.

Pai - klan obdarzony ponadprzeciętnymi zmysłami. Znany jako klan zwiadowców i szpiegów.

Enai - klan obdarzony ponadprzeciętną wytrzymałością. Znany jako najbardziej pracowity z klanów.

Chei - klan obdarzony ponadprzeciętną charyzmą. Znany jako klan przywódców, zasadniczo królujący Astreas wraz z radą starszych.

Inai -klan obdarzony ponadprzeciętną inteligencją. Znany jako mędrcowie, badacze i jednostki najsilniej związane z magią gwiazd.

Annai - klan obdarzony ponadprzeciętną zręcznością. Znany jako klan łuczników i rzemieślników.

Lei - klan obdarzony ponadprzeciętnym szczściem. Znany jako najbardziej leniwy z klanów. Ponieważ ich szczęście niejako pomaga innym są często niezbędny do wszelkiego rodzaju prac i bezlitośnie to wykorzystują.

Oczywiście są to tylko główne cechy klanów, przy czym jednostki różnią się znacznie między sobą.

Jako, że meteoryty pochodzą "z góry", uznawane są za święte kamienie i gromadzone przez Astreas. Często wykorzystywane są jako oznaka funkcji, ozdoby sakralne, pieczęć związku lub ofiara dla ich bóstwa. Ofiarne meteoryty rzeźbione są w kształt łusek i składane na ołtarzu. Sam ołtarz ma formę pięciogłowej hydry, prawdziwej formy Hysstrala (czy też raczej wyobrażenia o niej). Same hydry uznawane są za święte zwierzęta.

Znane osobniki:

Rakesh Chei Mennoi - patriarcha klanu Chei i członek Rady.

Sanna Pai Ulorth - członkini klanu Pai.

Clara Pai Ellari - zbieraczka ze stoków Spire, straciła młodo męża, jej życie uratował demon, którego następnie zabrała do Spire

Elein Inai Mennoi - starszy klanu Inai, ojciec Rakesha

Amelia - wybranka Astreas

Lars Annai Ynlip - myśliwy z okolic Spire, (...) ostatecznie zniszczony przez Senerusa w Astralu

Jonas Inai Selik - patriarcha klanu Inai, dziadek Amelii, przywódca frakcji Niewiernych

Aren Sei Selik - spadkobierca rodu Sei, brat przyrodni Amelii

Lude Lei Lareth - patriarcha rodu Lei, najwyższy kapłan Astreas

Jason Lei Lareth - obecny Król Astreas

Tenn Sei Obelin - jeden z elitarnych wojowników Astreas, osądzony przez Króla i za zdradę wtrącony do lochu

Lydia Annai Obelin (zd Hyst) - żona Tenna, jedna z elitarnych łuczniczek Astreas, obecnie konkubina Króla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Pią 14:08, 18 Sie 2017    Temat postu:

Imię: Senerus
Przydomek: Brak
Aspekt: Metal
Zdolności aspektu: Manipulacja metalami, a także w pewnym zakresie ziemią i kamieniami szlachetnymi.
Ludzka forma: Wygląda na czterdziestoparolatka, z gęstą brodą przyprószoną pojedynczymi srebrnymi włosami niczym żyły drogocennych metali w ziemi. Dość niski, korpulentny. Choć kończyny ma jak konary dorodnego drzewa, jego kałdun wylewa się do przodu niczym obdarzony własnym życiem. Jego głowę zdobią krótkie, ciemne włosy. Równie czarne są jego oczy, ozdobione kolorowymi żyłkami. Nosi beżową tunikę i skórzane spodnie, jak i czarne robocze buty, wszystko dostatecznie luźne by go pomieścić. Palce i szyję zdobią mu różnorakie pierścienie i amulety.
Prawdziwa forma: W swej prawdziwej postaci Senerus wygląda jak gigant wyrwany wprost ze zbocza góry, albo z wnętrza ziemi. Jego ciało jest mieszaniną bazaltu i obsydianu, naznaczonego żyłami metali. W jego piersi bije serce z wrzącej magmy, a oczy zdobią wielkie diamenty. Jednak to tylko wewnętrzna strona, bo z wierzchu oblepiony jest granitem, piaskowcem i ziemią. Z jego ramion spływają wodospady, widać też roślinność, a nawet pomniejsze zwierzęta.
Profil Psychologiczny: Rozrywkowy i dobroduszny. Często się śmieje. Lubi dobrą zabawę, ale jest też nad wyraz pracowity. Ceni sobie wytrwałość, ciężką prace i kunszt. Nie lubi ponuractwa i lenistwa. Szybko wpada w gniew, ale równie szybko wybacza i zapomina.

Lud: Tegar

Stolica: Deepvale

Są to humanoidzi, wzrostu ok. 1,5 metra, jak ich bóg krępej budowy ciała i znacznej siły. Zwykle ciemnowłosi noszą długie warkocze i brody jako symbol statusu. Długie życie pod ziemią sprawiło, że częściowo widzą w ciemnościach, choć nadal potrzebują sztucznego światła.

Są świetnymi górnikami i rzemieślnikami, chełpiąc się najbardziej zaawansowanymi narzędziami i machinami na świecie. Dzięki błogosławieństwu swojego boga mogą nie tylko zaklinać narzędzia, ale nawet tworzyć sztuczne formy życia z metali. Jednak oprócz swojej poważnej strony prowadzą bardzo aktywny, komunalny tryb życia, gdzie pijaństwo, śpiewy i dobra zabawa są na porządku dziennym.

Oprócz wieku, dary oddawane dla ludu świadczą o pozycji w społeczeństwie Tegar. Dlatego też wielu młodych przedstawicieli tej rasy wyrusza na długie wyprawy w poszukiwaniu cennych rud czy kamieni szlachetnych.

Znane osobniki:

Gondar Gromowładny - potężny, doświadczony w boju Tegar, noszący czarną zbroję płytową i hełm wysadzany klejnotami. Wuj obecnego króla Tegar i nieformalny zwycięzca "Festiwalu", co czyni go prawdopodobnie najsilniejszym z Tegar.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Deithe dnia Pon 1:33, 23 Paź 2017, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Deithe
World Designer



Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 5527
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bziuuuum ^^

PostWysłany: Pią 16:09, 18 Sie 2017    Temat postu:

Imię: Indite
Przydomek: Brak
Aspekt: Śmierć
Zdolności aspektu: Zdolność do obdarzania Śmiercią i odbierania Śmierci. Sprawia, że Indie może obdarzać formą „nieśmierci”, czy też pseudożycia, jednak brakuje jej typowej dla bogów zdolności do dawania życia.
Ludzka forma: Smukła kobieta o ciemnej, oliwkowej skórze i białych jak śnieg włosach do pasa. Szafirowe oczy okala biały puch rzęs, a usta ma w kolorze karminu. Nosi prostą, czarną sukienkę do kostek i chodzi boso. Nosi ze sobą zmiennokształtną, drewnianą laskę, która zwykle oplata jej lewą rękę i bark niczym wąż.
Prawdziwa forma: W swej prawdziwej postaci Indite przyjmuje postać monstrualnego kruka o czerwonych oczach i czarnych piórach. Pióra te okolone są błękitną poświatą. Gdy rozkłada skrzydła, zasnuwają one całe niebo i powiada się, że gdziekolwiek padnie jej cień, tam wszystko umiera.
Profil Psychologiczny: Samotna i wycofana. W rzeczywistości Indite kocha życie i nie rozumie czemu Wszechojciec obdarował ją taką mocą a nie inną. W rzeczywistości romantyczna i odrobinę infantylna lubi rzeczy ładne i kolorowe. Próbuje jednak zachowywać się i wyglądać podług formy jaką nadał jej Wszechojciec, przez co często jest zmęczona i melancholijna. Skrycie uważa, że Uerthu są „słodziaśne”.

Lud: Uerthu

Stolica: Hollow

Są to amorficzne kule unoszące się w powietrzu. Jako lud Indite obdarzone są specyficznym rodzajem nieżycia, czy też nieśmierci, przez co uznawane są za nieśmiertelne (choć niewiadomo czy to prawda). Każdy Uerthu składa się z trzech „materialnych” kul, zamkniętych w środku większej, eterycznej kuli. Ciężko powiedzieć z czego wykonane są te materialne kule, jednak różnią się wielkością, kształtem i znakami. Wydaje się, że są unikalne dla każdego członka ich rasy i oprócz innych funkcji służą za imiona. Efemeryczna, półprzezroczysta kula ma między 1 a 2 metry szerokości. W spoczynku jest kulista, natomiast w locie rozciąga się, tworząc coś na kształt ogona, czy też macek. W całej swojej rozpiętości Uerthu mają między 2 a 5 m długości, choć bywają osobniki większe niż to.

Uerthu porozumiewają się między sobą przy pomocy dźwięków i nawoływań, które jednak są niezrozumiałe dla innych śmiertelników. Mają co prawda możliwość połączenia się macką / ogonem z inną istotą i wymiany myśli, jednak bardzo rzadko zdarza się, żeby śmiertelnik chciał zbliżyć się na tyle do tych dziwnych istot. Nie mając praktycznie żadnej siły fizycznej, większość tego co robią, robią za pomocą magii w czym są bardzo biegli.

Żyją głównie w swojej stolicy wzniesionej pośrodku wielkich moczarów na północnycm zachodzie od góry Ather, wzniesionej również przy pomocy magii. Zdaje się, że mają nie tylko swój język, ale i kulturę (głównie znane są ich podniebne tańce), ale niewiele z tego jest zrozumiałe dla innych ras, przez co większość woli ich unikać.

Mimo, że w istocie dymorficzne, Uerthu przez swój stan półżycia nie mogą rozmnażać się jak inni śmiertelnicy. Dlatego też kultywują tak zwany Festiwal Płodności. Odbywa się on raz na miesiąc w ich stolicy, zależnie od Rytmu (pozycji księżyców). Podczas tego rytuału zostaje wybrane jedno z Uerthu, zwykle o wysokiej czystości (przejrzystość stanowi o sile / statusie). Zostaje ono naładowane energią przez inne Uerthu aż osiągnie złocisty blask, następnie "Wybranka" jest pochwycana przez rój Uerthu, które nadzorują proces i starają się ją wspomóc dodając jeszcze więcej energii. W wyniku tego procesu Wybranka rozpada się pod wpływem wysokich energii i przy powodzeniu rytuału z jej ciała powstaje 2 lub więcej Uerthu. Czasem zdarza się, że powstaje tylko jeden, czasem Wybranka jest po prostu tracona. Z rzadka udaje się w ten sposób powołać do istnienia kilku Uerthu na raz.

Znane osobniki: (Imiona: Numer / Litera / Numer - żeńskie Uerthu, Litera / Number / Litera - męskie Uerthu).

2A3 - uprzejme Uerthu poznane przed rytuałem.
B7E - zgryźliwe, zgorzklniałe Uerthu poznane przed rytuałem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Deithe dnia Pon 13:55, 21 Sie 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum "Kraina Smoków" Strona Główna -> Światy Multiversum / Godworld / Carasol Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1